Kickboxing

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jzzo93
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tuli tunnus tehtyä tänne sitten, että pääsee asiasta enemmän tietäviltä kyselemään.

Eli olen aloittanut Kickboxingin ja reenannut nyt n.3kk ohjatuissa harjoituksissa, ongelmana on että niitä järjestetään vain 2krt viikkoon, ja oma tavoitteeni / haaveeni olisi nousta kehään ottelemaan. Eli intoa löytyisi reenata vaikka 7krt vkossa mutta ei ole mahdollista.

Seurani salille pääsee kyllä avainläpyskällä mihin aikaan tahansa mutta koska olen aloittelija niin en oikeim tiedä miten kehittäisin siellä omaa osaamistani. Kaveri myös samassa tilanteessa ja kaivattaisiin neuvoja, miten voitaisiin järkevästi keskenään sparrata yms. Molemmilla siis lajikokemusta kolmisen kuukautta

Asun siis Porissa, eli jos joku on täällä seudulla ja haluaisi antaa "yksityisopetusta" ja valmentaa kohti kisoja niin kyllä kelpaisi.

Treenatkaa niitä samoja juttuja mitä teette ohjatuissa treeneissä.

Mitään omaa ei kannata alkaa säheltämään jotta ette vahingossa opettele jotain väärin.

Jooh. Eli oon sillai tehny ainakin että maltillisesti tekniikkaa reenaillu ja samalla liikkumista siinä. Sit kaikkre erilaisia comboja yms. Kuulostaako hyvältä?

Ei löydy ei.. en ainakaan ole löytänyt. Ihmettelen kovasti ettei ole enempää. Seurassa on kyllä paljon muitakin lajeja ja jokaiselle on laitettu 2 lajireeniä viikkoon..

Toki jos joku tietää tästä parinkytä kilsan säteellä olevan seura missä olisi useammin reenejä niin saa ehdottaa!

Varmaan se paras lähtökohta olisi että menet ja otat treenin jälkeen Taistoa hihasta kiinni ja kerrot toiveistasi päästä kisaamaan. Onhan sieltä tällä kudella kuitenkin tullut ottelijota, jotka ovat myös voittaneet matseja joten varmaan treenaavat enemmän kuin kaksi kertaa viikossa.