KHL 2014-2015 ( Keskustelua idän kiekkoliigasta)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pyssy
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt meinaa oikeasti vähän jännittää :) Kyllä tätä peliä on odotettu.Heti alkuun pari kunnon pusua Kovaltšukille.Sillä menee kuuppa ihan nurin ja peli on selvä ;)

Nyt meinaa oikeasti vähän jännittää :) Kyllä tätä peliä on odotettu.Heti alkuun pari kunnon pusua Kovaltšukille.Sillä menee kuuppa ihan nurin ja peli on selvä ;)

Jepulis,
Pesonen ja Lammassaari vahvistavat mukavasti Sporttia.Nää on aina niin jänniä Sport ja Blues, eka kerta.....Ai siis mitä peliä oot kattomassa...
Joo Joo, hyvä ,kun muistutit vaihdan kanavaa..
:D

Jälleen kerran Jokerit lähti vähän sukkasilleen liikkeelle.Loppua kohti parani kokoajan.Ja ihan kelpo maalikin sieltä tuli :D
Karalahti on kyllä vetänyt jotain.Sen verran hyvältä näytti ekassa erässä otteet.

Mahtava ottelu ja uskomaton tunnelma. Karalahti oli ekaa kertaa preseason pelien jälkeen liekeissä. Kentän ehkä paras pelaaja.

Mahtava ottelu ja uskomaton tunnelma. Karalahti oli ekaa kertaa preseason pelien jälkeen liekeissä. Kentän ehkä paras pelaaja.

Niin ja viissiin sitten myös vikaa...? Jere oli huikea eilen ja tänään sitten kohti uusia haasteita...MITÄHÄN VITTUA TAAS? Kenen muroihin nyt on kustu??? Seurataan mielenkiinnolla...

Nyt se on totta: Jere Karalahti jättää Jokerit!

KHL Ilta-Sanomien tietojen mukaan Jere Karalahden pelit Jokereissa on pelattu.
39-vuotias Karalahti pelasi Jokereissa syksystä 2013 lähtien.
Hän pelasi tällä kaudella 21 ottelua tehoilla 1+9. IS:n tietojen mukaan sopimus puretaan aamupäivän aikana.

Jokerien ja Karalahden liitto rakoili jo lokakuussa, kun puolustaja jätettiin pois kokoonpanosta.

Jokerien lisäksi Karalahti on edustanut seuratasolla Helsingin IFK:ta, Los Angeles Kingsiä, Nashville Predatorsia, Oulun Kärppiä, Hamburg Freezersiä, Espoo Bluesia ja Dinamo Minskiä.

Maajoukkueessa Karalahti on voittanut neljä MM-mitalia: kolme hopeaa ja pronssin.

(C) Ilta-Sanomat

Jepulis,

olin juuri lisäämässä tuota omaan postiin, mutta ehdit ensin...Itselleni ja monelle Jokerikannattajalle tämä on hyvä päivä. Eilen, tänään ja huomenna. Jere on Julli ja Jullina pysyy..Sydän itki verta, joka pelissä missä Jerellä oli narripaita päällä...Takaisin ei enää varmaankaan ole kotiin tulemista. Niin monta kertaa on sillat poltettu, mutta kaikkea hyvää kuitenkin!!!Eikun taas vaan kohti uusia seikkailuja Jere!

Jere Karalahden ura jatkuu Ruotsissa.

KHL-seura Jokerit ilmoitti nettisivuillaan, että Karalahti jatkaa uraansa tämän ja ensi kauden kattavalla sopimuksella Ruotsin liigan HV71:ssä.
MTV3.fi

Jerelle riitti matkustaminen? Mitähän siellä kulissien takana on oikeasti tapahtunut...

No valaisen vähän, mutta en paljasta tietolähteitäni...:) T: Nimimerkki Syväkurkku...Siinäpä se: Kaikessa yksinkertaisuudessaan...

Hei hei vaan sun heiluvilles.Ei tule ikävä.Jere oli Liigassa vahvistus mutta ei Khl:ssä.

Sorry vaan,

eilen kyllä oli aivan toinen ääni narrikelloissa. Jere oli kentän paras pelaaja. Ohessa kaatui muuan SKA-pietari. Kyllä olen noita pelejä katsonut ja eipäs nyt ruveta ihan mitä vaan höpäjämään. Teidän rosterissa on monta paljon paskempaa pakkia, mutta ei kovin montaa parempaa. Ja tää kaikki punaisten lasien läpi nähtynä...

Itse kommentoin eilen että Jere pelaa hyvin.Niin kuin eilen pelasikin.Mutta se oli vain yksi peli.Muuten tämä kausi on ollut aikamoinen pettymys.
Joitain viikkoja sitten oli ensimmäisiä huhuja Jeren lähdöstä ja sanoin jo silloin että tervemenoa.

Itse kommentoin eilen että Jere pelaa hyvin.Niin kuin eilen pelasikin.Mutta se oli vain yksi peli.Muuten tämä kausi on ollut aikamoinen pettymys.
Joitain viikkoja sitten oli ensimmäisiä huhuja Jeren lähdöstä ja sanoin jo silloin että tervemenoa.

En tarkoittanut yksittäistä kannattajaa. Otin kantaan tuohon"lähe menee, ei käyttöä" -tyyliseen argumenttiin. Jere ei teiltä lähtenyt pelillisten asioiden vuoksi. ---> Vaan kentän ulkopuolisten asioiden vuoksi. Sehän me kaikki tiedetään..."High Risk, High Reward" Hmmm, mitenhän tämä tuntuu taas niin tutulta...:rolleyes:

No joo eilistä lukuunottamatta siellä on kyllä ollut koko kauden 5-6 parempaa pakkia ja vaikka mulle ei alunperin ollut mitään Karalahden sainausta vastaan niin monta kertaa oon ihmetellyt miksei se ole tietyissä peleissä poppareita napsimassa. Ekan huhun kuultua olin ihan tyytyväinen jos lähtisi mutta eilisen yksittäisen huippuillan jälkeen toki hieman harmittaa. Kyllähän Jokereiden ykkös pakisto on ollut koko kauden Gunderson-Väänänen, Jaakola-Lajunen, Ohtamaa-Korpikari. Näistä sitten heikompia jengejä vastaan offensiivinen Todd Korpikarin tilalle. Ei tossa ennen eilistä olisi ollut millään tilaa tän kauden Karalahdelle. Toki toivoin että eilisestä pelistä aukesi Karalahden pelilliset lukot ja vajaavainen liike ja nyt kun ei siirry kilpailevaan khl seuraan niin toivon sitä toki vieläkin.

Eli kaikkea hyvää Karalahden loppu uralle ja toivottavasti se ketsuppipullo tosta aukesi. Ehkä se khl ei enää ollut oikea sarja jos haluaa olla joukkueen kärkipakkeja.

Voi vittu miten nolo teko muutamalta Jokeri fanilta.

Toivoin, että olisivat olleet paikallisia...:face: Niille, jotka eivät katso peliä. ---->Jotakin Fuckin älämölöä Tihinovin hiljaisen hetken aikana...

Mitä peliin tulee, niin 0-1 ja sitten 1-1 ja 2-1 10:30 Pelattu. Loppui kyllä puolustaminen Jokereilta tuon johtomaalin jälkeen, aika totaalisesti.

edit: 20min 3-1 ja Jokerit ihan kuutamolla!

Back
Ylös Bottom