Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
GSP on nimenomaan se mies ketä Khabib ei saisi painittua kumoon. GSP:llä on parempi pysty ja merkittävä reach etu myös. Toki GSP:llä alkaa olemaan kohta 40v. Mies kumminkin treenaa aikalailla kokoajan koska se on hänen elämäntyyli.Tämä ei kyllä Khabibin legacylle tee mitn, ei gspllä ole mitään saumaa, hänen juna meni jo, oli aikansa huippi. Toi on ihan kaveripainia jos toteutuu. Toivon ettei.
Sama. Toivon todella, että GSP:llä on tarpeeksi järkeä, että ei enää nouse octagoniin. GOAT minun kirjoissani, aikansa dominoivin ottelija aikansa kovimmassa painoluokassa. Ei mitään todistettavaa enää kellekään.Tämä ei kyllä Khabibin legacylle tee mitn, ei gspllä ole mitään saumaa, hänen juna meni jo, oli aikansa huippi. Toi on ihan kaveripainia jos toteutuu. Toivon ettei.
Monissa paikoissa on heitelty Khabib vs GSP. Onko tää ihan haihattelua vai onko tän toteutumisessa joku mahdollisuuskin?
Khabib itse haluaisi mutten ymmärrä miksi (legacy puheet)Monissa paikoissa on heitelty Khabib vs GSP. Onko tää ihan haihattelua vai onko tän toteutumisessa joku mahdollisuuskin?
GSP ja Khabib tätä haluaa. Molemmille käy 155 tai 170Monissa paikoissa on heitelty Khabib vs GSP. Onko tää ihan haihattelua vai onko tän toteutumisessa joku mahdollisuuskin?
Khabib toteaa jo valmiiksi sen mikä parku täälläkin alkaa tyyliin:"kun olen voittanut Tonyn alkaa parkuminen että Tony oli jo vanha, olisi pitänyt otella aiemmin"
Oliko muuten viime viikolla, kun Conorilta tuli taas joku älytön twiitti siitä, että pappa-Nurmagomedovin korona on pelkkää fuulaa, jottei Khabibin tarvitsisi matsata.