kevyen viikon piina

ei malta nysvätä salilla pikkurautojen kanssa,joten olen korvannut kevyen viikon extra välipäivillä eli 3jakoinen ohjelma tulee vedettyä läpi neljästi viiteen viikkoon,kierto siis about 9päivää,aina kovaa. kuulostaako järkeenkäypältä?

ei malta nysvätä salilla pikkurautojen kanssa,joten olen korvannut kevyen viikon extra välipäivillä eli 3jakoinen ohjelma tulee vedettyä läpi neljästi viiteen viikkoon,kierto siis about 9päivää,aina kovaa. kuulostaako järkeenkäypältä?

Mielestäni ihan parempi on treenata kovaa aina 3-5 viikkoa ja sitten vaan löysätä viikko. Itselläni on nyt menossa kevyt viikko ja vedin ennen kevennystä viime viikolla itseni niin loppuun erikoistekniikoilla että ei kaipaa salille kyllä ollenkaan :)

Ihan vaan jos itestäs tuntuu paremmalta tehdä näin, niin anna mennä vaan. Mulla menee kans 3-jakoinen ja suhteellisen tappomeiningillä vedetään. Ikinä en oo millään treenijaolla pitänyt varsinaisia kevennyksiä lähinnä sen takia, että pakollista taukoa tulee kuitenkin vuoden mittaan ihan tarpeeks. Esim. itelläni on aina se kaks flunssaa treenivuoden aikana. Niistä tulee taukoo yhteensä jo sen kaks viikkoa. Lomilla tulee matkusteltua (esim. joulu, syysloma, hiihtoloma) ja silloin on aina totaalitauko treeniin. Sitten näitä pakkojuhlimisia tulee kuitenkin jonkin verran ja varsinkin kesällä. Ja tähän päälle vielä kiertoon kuuluvat välipäivät, niin kyllä tässä lepoa saa kroppa ihan tarpeeks vuositasolla. Suurinta ketutusta aiheuttais se, että pidät löysän viikon ja sen jälkeen tuut kipeeks. Siinä menee pari viikkoo täysin harakoille ja loppukuukausi kuluukin sitten vanhoja sarjapainoja hakien.

Back
Ylös Bottom