Kevin sijoittui kuudenneksi vuoden 2003 Mr Olympiassa. Uskon, että top 3 - top 6 on realistinen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Johtuu varmaan siitä, että Suomessa on kehonrakennuksessa vahva voimaryskäyskulttuuri. Lisäksi kaikki, jotka eivät hakkaa lihaksia tohjoksi vähintään kymmenellä failuresarjalla ja lukemattomilla erikoistekniikoilla, ovat läpsyttelijöitä ja tuntumahomostelijoita. Ehkäpä Heathille toimii parhaiten "läpsyttely"; ihmiset ovat yksilöitä eivätkä kaikki vastaa samalla tavalla tietynlaiseen treeniin.
P.S. Jätin itse kuukausi sitten kokeeksi failuret pois kokonaan ja aloin tekemään 6-9 kovaa sarjaa (sarjan viimeinen toisto on se, joka tuntuu vielä juuri menevän omin voimin) per lihasryhmä: koskaan aiemmin treenipainoissa ei ole tapahtunut yhtä suurta kehitystä. Ei välttämä toimi tietenkään kaikille.
Totta kai toimii. Kun käyttää lihaksen niitä osia jotka normitreenissä (voimaryskämisessä eli egotrippailussa) jäävät vähälle, ne voimistuvat ja kokonaisvoima kasvaa. Suomessa kuunnellaan innokkaasti kaikenlaisia guruja, mutta vain jotta voidaan sanoa, ettei noi mitään tiedä. Näillä mennään..
Kun on varma asiastaan niin ei tarvitse jännittää ;) Mutta enköhän mä heräile katsomaan, toi prejudging kertoo aika pitkälti et miten tää tulee menemään. Ja onhan toi nyt jännittävin Olympia vuosiin!!Tässähän alkaa jännittää, pitänee viideltä herätä kattomaan. Vai mitä @kahlaajalintu
Totta turisetKun on varma asiastaan niin ei tarvitse jännittää ;) Mutta enköhän mä heräile katsomaan, toi prejudging kertoo aika pitkälti et miten tää tulee menemään. Ja onhan toi nyt jännittävin Olympia vuosiin!!
Jay Cutler meni Ramyn edelle olympiassa vaikka oli faktana huonompi. Nimellä mennään pitkälle.Vaikka Kevinin paluu sinänsä on hieno juttu ei tuolla paketilla ole mitään jakoa tyyliin top kutoseen jos ottaa ne fanilasit pois syvältä perseestä. Niin paljon pienempi ettei massat vaan riitä, näkeehän sen jo puolisokeakin noista edellälinkitetyistä videoista kun posettelee parin muun hepun kanssa eikä tuossa ole edes kovimmat vastukset vierellä. Sijoitus tulee olemaan jossain top 10 korvilla, jos pääsee kympin sakkiin niin voi olla jo todella tyytyväinen.
Öööö.... posettelee Cedrikin kanssa joka on varmaan se pisin ja sen myötä yks massiivisimmista kilpailijoista. Cedu on mun mielestä ihan yks noista kovimmista nimistä tuolla ja sillä on hyvät mahikset top 3:n sakkiin jos on iskussa. Onneks ei tarvii kauaa arvuutella asiaa, ku kohta se nähdään. Tosin oli se Kevinin sijoitus mikä hyvänsä ni aina voi tälläsessä "missikisassa" sitte pohtia sitä tuomaripeliä ja nimeä ja tunsi tuomarit ja foliohattu ja 4 kalapuikkoa ja mitä näitä nyt sitten olikaan.Vaikka Kevinin paluu sinänsä on hieno juttu ei tuolla paketilla ole mitään jakoa tyyliin top kutoseen jos ottaa ne fanilasit pois syvältä perseestä. Niin paljon pienempi ettei massat vaan riitä, näkeehän sen jo puolisokeakin noista edellälinkitetyistä videoista kun posettelee parin muun hepun kanssa eikä tuossa ole edes kovimmat vastukset vierellä. Sijoitus tulee olemaan jossain top 10 korvilla, jos pääsee kympin sakkiin niin voi olla jo todella tyytyväinen.
Ei tu Kevin millään olemaan top 6, jos top 10 pääsee niin huikee suoritus sitten jo sijoituksellisesti! Vaikka huikeehan toi suoritus on jo 52v. vetää tohon kuntoon, vaikka mies onkin Fedorov tyyppinen super responderi.
Kovin Imo tossa Kevinin lookissa on toi miten mies näyttää montaa 30v kilpakumppaniaan naamasta huikeasti freshimmältä ja nuoremmalta!
Mun mielestä Kentsu näytti hiton hyvältä.