BB PRO Kevin Levrone

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä Kevin on aina ollut omia suosikkeja, mutta kyllä tämän syksyn Olympia tulee todennäköisesti olemaan se viimeinen naula arkkuun, että kyseessä on kovin kehonrakentaja koskaan!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Niin kovasti toivon Kevinin voittoa, mutta pahoin pelkään, että Kevin tulee taistelemaan sijoista 2–6, kun Phil Heath vie jälleen kerran tittelin nimiinsä. Levrone on ehdottomasti kuuden parhaan joukossa, ellei nyt sitten tapahdu jotain omituista lässähdystä tässä lopussa.

En tiedä, mutta minusta tuntuu kun Kevin astuu lavalle, Kevin näyttää pieneltä , paineettomalta ja löysää ihoa löytyy sieltä sun täältä. Siis tämä on vain minun mielipide ja toivon ettei asia niin ole.

No eihän se nyt tule voittamaan, sen verran realismia tämän hypetyksen keskelle. Kunto on hieno, vaikka alkuun näytti, ettei mihinkään. Toivottavasti jatkaisi ainakin vuoden. Silloin voitaisiin puhua jopa niistä top3 sijoituksista.

En tiedä, mutta minusta tuntuu kun Kevin astuu lavalle, Kevin näyttää pieneltä , paineettomalta ja löysää ihoa löytyy sieltä sun täältä. Siis tämä on vain minun mielipide ja toivon ettei asia niin ole.
En usko et menis ees lavalle tos kunnos, tai sit on hillitön kasa taaloi tulos......

jos on tosiaan 250 lbs kireenä niin voi voittaa, vähän vielä näyttää minusta pienemmältä kuin huippuaikoinaan tuossa edellisessä kuvassa, mutta onhan tuon jälkeen vielä kevinille kohtuu pitkä 2 viikkoa aikaa takoa lisää lihaa ja polttaa samalla rasvaa vielä enemmän

Ei se sinne lavalle olis menossa jos se ei tietäis että voi haastaa parhaimpia

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Juuri tästä syystä sä oot jäänyt wnbpotariksi etkä edennyt therealdealpotariksi! You gotta have faith bro, you gotta have faith!
Timo Rauta antaisi sulle litsarin pehmoiseen tissiposkeesi.

Zone-sarja -42%
Ei pitäis kireydestä jäädä kiinni.
14184525_1054911467958302_7422685317681528984_n.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom