Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En usko et menis ees lavalle tos kunnos, tai sit on hillitön kasa taaloi tulos......En tiedä, mutta minusta tuntuu kun Kevin astuu lavalle, Kevin näyttää pieneltä , paineettomalta ja löysää ihoa löytyy sieltä sun täältä. Siis tämä on vain minun mielipide ja toivon ettei asia niin ole.
En tiedä, mutta minusta tuntuu kun Kevin astuu lavalle, Kevin näyttää pieneltä , paineettomalta ja löysää ihoa löytyy sieltä sun täältä. Siis tämä on vain minun mielipide ja toivon ettei asia niin ole.
Varmaan menee kun tarpeeksi rahaa tarjotaan. Itse toivon Levronelle hyvää sijoitusta. Top6 vois olla realistinen.Ei se sinne lavalle olis menossa jos se ei tietäis että voi haastaa parhaimpia
En tiedä, mutta minusta tuntuu kun Kevin astuu lavalle, Kevin näyttää pieneltä , paineettomalta ja löysää ihoa löytyy sieltä sun täältä. Siis tämä on vain minun mielipide ja toivon ettei asia niin ole.
Mutta jäit kuitenki näsäviisaaksi aikuiseksi lapseksi?Juuri tästä syystä sä oot jäänyt wnbpotariksi etkä edennyt therealdealpotariksi! You gotta have faith bro, you gotta have faith!
Timo Rauta antaisi sulle litsarin pehmoiseen tissiposkeesi.
Taitaa ne kuvat fleksatusta perseestä tulla ihan joltain muilta hedelmänpoimijalta ihan omanlaisilleen forumeille:Dpistäs fleksatusta perseestä kuvan niin sais paremman käsityksen