Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muutama kahvi vai viiva liikaa? :D Jumankauta kun on energinen ukko.
Tein pienen lisäyksen. Mr. Olympian tuomarointiin kun valitettavasti vaikuttaa moni muukin seikka kuin se päivän kunto lavalla.Jos pääsee ansaitusti top5 sisään, niin se on kyllä kovin suoritus kehonrakennuksessa ikinä.
Älä huoli,ei tule tapahtumaan.Jos pääsee top5 sisään, niin se on kyllä kovin suoritus kehonrakennuksessa ikinä.
20e vetoa tästä?? Mä väitän että on top5Älä huoli,ei tule tapahtumaan.
Meikä ottaa vedon vastaan jos siimahäntä ei uskalla. Jos häviän nii ilolla maksan, Levronea fanitan täysillä mutta oishan se hurja suoritus jos top5 pääsisi!20e vetoa tästä?? Mä väitän että on top5
Pidetään tämä lyötynä lukkoon, mikäli häviän niin laitappa privalla tilinumeroa niin hoidan pois. Mikäli Levrone on top 5 niin oletan, että teet samoin.Meikä ottaa vedon vastaan jos siimahäntä ei uskalla. Jos häviän nii ilolla maksan, Levronea fanitan täysillä mutta oishan se hurja suoritus jos top5 pääsisi!
Ehdottomasti!Pidetään tämä lyötynä lukkoon, mikäli häviän niin laitappa privalla tilinumeroa niin hoidan pois. Mikäli Levrone on top 5 niin oletan, että teet samoin.
Aina vaan paranee. Miten jengi voi olla noin harhaista...mä veikkaan et voi olla top3, olis legendaarista jos voittais
On sitä sit moni muukin harhainen. Mm Dave Palumbo veikkas jopa voittamaan.Aina vaan paranee. Miten jengi voi olla noin harhaista...
Ramylla olis useampi pokaali ilman sitä typerää politikointia, jossa esim Cutler pääsi finaaliin vain nimellä vaikka oli aivan yössä kuntonsa kanssa. Victor Martinez olisi voittanut kerran olympian ilman sitä politikointia. Ei se aina kunnon perusteella mene.Muuten Big Ramylla olisi jo useampi pokaali.