BB PRO Kevin Levrone

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
tmp_3157-FB_IMG_1470140531400-288536867.jpg

Ei ole tullut enää vuosiin aktiivisesti seurattua kv-kilpabodausta, mutta kyllä nyt odottaa kuin karkkipäivää mihin kuntoon oman nuoruuden ylivoimainen suosikkini itsensä lavalle saa :rock:

Eikö tuo mies vanhene lainkaan?

Mahtavaa!!! Go Kevin!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen alusta asti uskonut siihen, että Kevin voi voittaa vielä Mr Olympia -tittelin. Viimeisimmät kuvat vahvistavat tätä tunnetta... jotain todella hienoa on tulossa. Veikkaukseni on:

1. Kevin
2. Phil
3. Dexter

Jos Kevinin alakerta jalat on samassa kuosissa, kuin yläkerta niin aivan TOP 5 on mahdollista sijoittua. Olisi se melkoista, jos Mr Olympian voitto taisto käytäisiin Dexterin ja Kevinin välillä kaksi vanhinta pitäisi nuorempiaan pilkkanaan ;)

Oletteko muuten laittaneet merkille yhden asian? Phil Heath ei ole ollut milloinkaan änkyräkireä. Hän oli viime vuoden olympiassa nesteinen / rasvainen. Phil pelkää ilmeisesti näyttävänsä liian pieneltä, jos vetää itsensä ihan kuivaksi. Mr Olympiassa arvostetaan yhä enemmän esteettisyyttä ja KIREYTTÄ. Phil ei tule voittamaan enää yhtään titteliä, sanokaa minun sanoneen. Kevin tai Dexter voittaa tänä vuonna.

Mielenkiintoisinta Levronen tapauksessa on se että tämä ei ole nk. luonnollisesti isolihaksinen vaan kaikki pihvi on aina taottu punteilla. Jos katsotaan offi-kuvia niin ihan täysin tavikselta näyttää. Rakenne ei ole edes kovin atleettinen. Verrataan niitä kuvia vaikka Marko Savolaiseen joka ei edes pahimpien terveysongelmiensa aikana (siis silloin kun ei voinut edes proteiinia käyttää saatika kemiaa) menettänyt kaikkia lihojaan vaan oli edelleen iso. Se on sitä fyysistä lahjakkuutta, jota on vaikea Kevin Levronesta löytää.

Tästä syystä itse uskon edelleen alunperin kaiketi Palumbon väitteisiin että tärkeimmät tekijät KL:n huikeaan kasvuvauhtiin löytyvät järkevästä kemian käytöstä ja jollain tavalla juuri oikeanlaisesta harjoittelusta(lihasmuistia hyödyntäen luonnollisesti). Ehkä mukana on myös aivan erityistä oman kehon tuntemusta jonka avulla osaa mitoittaa juuri oikeanlaisen harjoittelun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom