Jouni Virtamo sanoi:
oli vuonna 1993 päivää ennen kilpailua vieraana "Hyvät, pahat ja Rumat" -ohjelmassa Simo Rantalaisen ja Jari Sarasvuon haastateltavana. Hän esiintyi tuossa ohjelmassa loistavasti.
Muistan hämärästi katsoneeni sen jakson Hyvät, pahat ja Rumat sillon
Voi voi... minäpä muistan tuon kuin eilisen päivän, niin kova juttu se oli minulle tuolloin. Tiesin jo silloin millainen sensaatio Kevin oli, olin nähnyt hänet NPC:n Junior Nationalseissa (videolla) jo ennen pro-aikoja ja kun näin silloin ennen kymppiuutisia HPR:n promopätkässä että Kevin oli siellä, juoksin välittömästi hoitamaan videot nauhoituskuntoon ja tottakai onnistuin nauhottamaan tuon haastiksen. Sitä tulikin sitten katsottua ainakin 100 kertaa jälkeenpäin, varsinkin sitä osuutta jossa se otti sen päällimäisen paidan pois, esiin tulivat elämää suuremmat deltsit ja kädet, meitsi oli kuin liimattu telkkariruutuun... Itse asiassa siinä hän esiintyikin tosi rennosti ja asiallisesti, jopa niissä kysymyksissä missä Simo kysyi mm. lääkkeiden käytöstä lajissa jne. Kysymyksiä tuli mm. rintakarvojen ajosta, ruokamäärästä ja syömisistä ja treenaamisesta, eli ihan perusasioita. Siinä hän teki tosiaan loistavaa työtä, esiintyessään paitsi talon kokoisena bodarina, mutta rentona, hyväntuulisena ja rauhallisena ihmisenä, mikä varmasti oli omiaan tasapainottamaan sitä jonkinlaista stereotypiaa, varsinkin kun tuolloin valtavirtamediassa laji oli jokseenkin tuntematon edelleen. Vaikka noita GP-ohjelmia olikin jo pari tullut telkkarista.