BB PRO Kevin Levrone

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Levrone itse sanoi jossakin haastiksessa, että reportin aikaan hänelle tarjottiin mahdollisuutta paluuseen ja vieläpä aika rahakkaaseen kisaan. Vähän aikaa harkitsi sitä, mutta ei kuitenkaan tarttunut tarjoukseen. Tuon paljastuksen myötä itsekin pistän roposeni likoon Kevinin rojuttelulle.

Siis Levronellehan tehtiin puoleettoman tahon toimesta testit tossa raportin aikana, eikö se sitten merkkaa mitään?

Totta kai merkkaa. Tämähän kääntää ainakin minun mielipiteeni, mikäli testaaja nyt oli vähän vakuuttavampi kuin Levronen serkku.

Totta kai merkkaa. Tämähän kääntää ainakin minun mielipiteeni, mikäli testaaja nyt oli vähän vakuuttavampi kuin Levronen serkku.

Sama täällä.

Turhaa spekulointia aiheesta, johon vastausta ei voi tietää kukaan muu kuin Levrone itse. On täysin varmaa, että Levrone pääsisi tuohon kuntoonsa aivan naturaalina lihasmuistin ansiosta, mutta se ei myöskään poista sitä mahdollisuutta, että jotain olisi silti otettu. Testit ja Levronen oma sana nostavat kuitenkin todennäköisyyttä aika rajusti tuolle puhtaalle puolelle.

Oli oikea vastaus kumpi tahansa, niin se ei kuitenkaan todista mitään, eikä kosketa teidän tai kenenkään muunkaan elämää millään tavalla.

Turhaa spekulointia aiheesta, johon vastausta ei voi tietää kukaan muu kuin Levrone itse. On täysin varmaa, että Levrone pääsisi tuohon kuntoonsa aivan naturaalina lihasmuistin ansiosta, mutta se ei myöskään poista sitä mahdollisuutta, että jotain olisi silti otettu. Testit ja Levronen oma sana nostavat kuitenkin todennäköisyyttä aika rajusti tuolle puhtaalle puolelle.

Oli oikea vastaus kumpi tahansa, niin se ei kuitenkaan todista mitään, eikä kosketa teidän tai kenenkään muunkaan elämää millään tavalla.

Ei ole turhaa spekulointia ja koskettaa sillä tavalla, että on motivoivaa, jos tietää että tuollaisia tuloksia voi saada noin nopeasti aikaan ilman kiellettyjä lisäaineita, olkoonkin lihasmuisti ja venyneet lihaskalvot.

Ei ole turhaa spekulointia ja koskettaa sillä tavalla, että on motivoivaa, jos tietää että tuollaisia tuloksia voi saada noin nopeasti aikaan ilman kiellettyjä lisäaineita, olkoonkin lihasmuisti ja venyneet lihaskalvot.
No tämähän nyt on jo ihan yleinen itsestäänselvyys lähes kelle tahansa pro-tason kehonrakentajalle?

Turhaa spekulointia tästä tekee nimenomaan se, että oikeaa vastausta ei voi kukaan tietää, eikä se todistaisi mitään mikä ei olisi kaikille jo valmiiksi päivänselvää.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On se vaa väärin ku herra ei voittanu Mr O:ta ja raskaana oleva mies voitti sen sijaan sen monta kertaa :l Upea fysiikka GP '97:ssä.

Back
Ylös Bottom