Huh huh mikä paketti :o ehkä yksi tasapainoisimmista ja hienoimmista rakenteista mitä olen nähnyt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huh huh mikä paketti :o ehkä yksi tasapainoisimmista ja hienoimmista rakenteista mitä olen nähnyt!
KYLLÄ!Huh huh mikä paketti :o ehkä yksi tasapainoisimmista ja hienoimmista rakenteista mitä olen nähnyt!
Miten alkaa tuntumaan noita videoita katsoes että Kevinillä ei ole ihan kaikki inkkarit kanootissa?:D
Jännä toi staattinen venytys sarjojen välissä. Käsittääkseni heikentää maksimivoimaa (ja venyttelyn hyödyllisyydestä yleensäkin ollaan montaa mieltä tutkimuksissa, mikäli laji ei erityistä liikkuvuutta vaadi) mutta ehkä Kevinillä on vähän show-meininkiä tuossa.
Taas penkkiä.
Mistähän tässä nykyisessä penkkikokeilussa on kyse? Eihän tuossa ole mitään järkeä, sitäpaitsi tavoite tuntuisi olevan helposti saavutettavissa. Kaikenlisäksi kaikki treeni tällä hetkellä keskittyy penkkiin ja jalkoja ei treenata ollenkaan.
En mä mitään käsityksiä sen kummemmin ole saanut, kunhan katsonut näitä videoita. Oletko itse katsonut esim. tämän videon? Mulle on ihan se ja sama vaikka treenaisi tästä ikuisuuteen pelkkää penkkiä, kunhan pohdiskelen...Siis onko kevin ite sanonu et kaikki reeni keskittyy penkkiin, vai ootko sä saanu sen käsityksen koska vaan penkkivideoita on laitettu nettiin?
Herra taitaa 2x viikossa penkata tai jtn tollasta et eiköhän se muutaki reenaa...