Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä veikkaan silti, että homma on mietitty jo ennen treenien alkua, mutta eipä siinäkään mielestäni mitään vikaa....Asking you to help with the name shows that I have no pre-planned marketing agenda....
No jos ropit heitetään koneeseen niin eiköhän ne kaikki vanhat lihat takaisin tule. Ennemminkin mielenkiinnolla odotan miten paljon niitä lihoja tulee takaisin naturaalina. Itse uskon siihen, että naturaalina mennään edelleen.Suuri mielenkiinto kohdistuu ( ainakin itselläni ) siihen, että kuinka isoksi lihasmuistin avulla voikaan kehittyä. Jäämme mielenkiinnolla odottamaan.
Itse uskon siihen, että naturaalina mennään edelleen.
Toivottavasti tää mun kirjoitus ei TAAS aiheuta samaa mennään natuna, ei mennä natuna jauhantaa mitä on jo ollut.
Jep, olishan Kevin nyt jo helvetisti isompi jos olisi roinat mukana kuvioissa. Kaveri on kuitenkin ihan helvetinmoinen geneettinen lahjakkuus.Eiköhän noista seurantakuvista näe että natuna mennään. Eihän se kehitys kuudessa viikossa nyt niin hurjaa kuitenkaan ole ollut.
No ainakin mä näen, mutta jo kolmen viikon viikon jälkeen jotkut alkoi epäilemään yhtä sun toista.Eiköhän noista seurantakuvista näe että natuna mennään. Eihän se kehitys kuudessa viikossa nyt niin hurjaa kuitenkaan ole ollut.
Tai sitten ihmeravinteiden pääasiallinen kohderyhmä ei muutenkaan ole sitä välkyintä sakkia.
Näkeehän sen jo siitä kuinka paljon noita "NO-boostereita" myydään :DTää voi olla enempi totta.
Mitäs huvittavaa siinä nyt on? Ketä esim. Muscle Tech käyttää mannekiineinaan tai MHP, BSN jne. jne.Toisaalta vähän huvittava valinta ottaa iso-K uuden lisäravinteen mannekiiniksi.