BB PRO Kevin Levrone

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
tosi hienosti on kevini turvonnut, ja vaikka mainostamista löytyy niin mitä sitten. mies saa siiitä isot rahat. kelpaisi mullekkin:)

Ei minullakaan ole pahaa sanaa sanottavana. Tämä on niin halvalla tehty ja niin tehokas tarkasti kohderyhmään vetoava kampanja, että jokainen alan ammattilainen saisi ottaa siitä oppia. Tähän penetraatioon ei lehtimainoksilla ja rahan levittämisellä ympäriinsä pääse. Loistavaa työtä, muuta en voi sanoa.

Ja asiaa ei tietenkään haittaa se, että Kevin on itse sympaattinen ja asialleen omistautunut kehonrakentaja! :)

Ja taas setä reenailee. Tissejä tällä kertaa.

Videoiden ohessa tarinaa tuosta lisäravinteesta, mm:
...Asking you to help with the name shows that I have no pre-planned marketing agenda....
Kyllä veikkaan silti, että homma on mietitty jo ennen treenien alkua, mutta eipä siinäkään mielestäni mitään vikaa.

Näyttää puivan tuota tuoteasiaa urakalla blogissa. Toivottavasti jatkuu koko blogi tuotteen julkistaminen jälkeenkin. Tullut yksi eniten seuratuista blogeista täällä.:D

Suuri mielenkiinto kohdistuu ( ainakin itselläni ) siihen, että kuinka isoksi lihasmuistin avulla voikaan kehittyä. Jäämme mielenkiinnolla odottamaan.

Suuri mielenkiinto kohdistuu ( ainakin itselläni ) siihen, että kuinka isoksi lihasmuistin avulla voikaan kehittyä. Jäämme mielenkiinnolla odottamaan.
No jos ropit heitetään koneeseen niin eiköhän ne kaikki vanhat lihat takaisin tule. Ennemminkin mielenkiinnolla odotan miten paljon niitä lihoja tulee takaisin naturaalina. Itse uskon siihen, että naturaalina mennään edelleen.
Toivottavasti tää mun kirjoitus ei TAAS aiheuta samaa mennään natuna, ei mennä natuna jauhantaa mitä on jo ollut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Juuri tuota tarkoitin, mitä kirjoitit. Mielenkiinto kiintyy juurikin tuohon mitä natuna lihasmuistin avulla voidaan saavuttaa.

Mällit kun lätkitään kylkeen, niin lopputuloksen nyt voi jo ennalta päätelläkkin.

Itse uskon siihen, että naturaalina mennään edelleen.
Toivottavasti tää mun kirjoitus ei TAAS aiheuta samaa mennään natuna, ei mennä natuna jauhantaa mitä on jo ollut.

Eiköhän noista seurantakuvista näe että natuna mennään. Eihän se kehitys kuudessa viikossa nyt niin hurjaa kuitenkaan ole ollut.

Eiköhän noista seurantakuvista näe että natuna mennään. Eihän se kehitys kuudessa viikossa nyt niin hurjaa kuitenkaan ole ollut.
Jep, olishan Kevin nyt jo helvetisti isompi jos olisi roinat mukana kuvioissa. Kaveri on kuitenkin ihan helvetinmoinen geneettinen lahjakkuus.

No ainakin mä näen, mutta jo kolmen viikon viikon jälkeen jotkut alkoi epäilemään yhtä sun toista.

Toisaalta vähän huvittava valinta ottaa iso-K uuden lisäravinteen mannekiiniksi. Varmaan aika monelle kuitenkin selvää, että tuollainen sälli turpoaa paljon tavallista kuolevaista nopeammin vaikka vetäisi vain lapiollisen sahajauhoa päivässä. Tai sitten ihmeravinteiden pääasiallinen kohderyhmä ei muutenkaan ole sitä välkyintä sakkia.

Tää voi olla enempi totta.
Näkeehän sen jo siitä kuinka paljon noita "NO-boostereita" myydään :D

Eiköhän aika moni meistäkin Kevinin housuissa tekisi rahaa jos siihen mahdollisuus tulisi. Jotenkin vain.. perseestä.

Toisaalta vähän huvittava valinta ottaa iso-K uuden lisäravinteen mannekiiniksi.
Mitäs huvittavaa siinä nyt on? Ketä esim. Muscle Tech käyttää mannekiineinaan tai MHP, BSN jne. jne.
Onhan sitä ihan omat branditkin mm. Gasparilla mikä onkin sitten helvetin myyty sarja.
Tottakai pitää olla iso nimi.

Osa noista etenkin Jenkkiläisistä NO shiteistä on helvetin hyvin toimivia ja pro ukot niitä käyttää paljon. Käyttävät niitä nimenomaan sen takia koska toimii, ei täysin siksi koska saa niitä ilmaiseksi. Eräskin valmiste on sellainen, että lukuisien käyttäkokemuksien myötä vois sanoa, että esim. pumppi ja sen pumpin säilyminen on parempi kun jollain oikeilla lääkkeillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom