BB PRO Kevin Levrone

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
miksei se olis mahdollista? Paljos se Wilenius turposi siinä kahdessa vuodessa, kun laitettiin "mausteet" kehiin.

Tuleeko mieleen useitakin esimerkkeja jossa paikallisen tason kehonrakentaja nousee Olympian karkisijoille 2 vuodessa? Kylla se mun mielesta on kasittamatonta, ehka sun mielesta sitten ei? Wilenius vertailu on nyt kylla aika ontuva tassa tapauksessa - puhutaan aivan eri tason jannuista.

Tuleeko mieleen useitakin esimerkkeja jossa paikallisen tason kehonrakentaja nousee Olympian karkisijoille 2 vuodessa? Kylla se mun mielesta on kasittamatonta, ehka sun mielesta sitten ei? Wilenius vertailu on nyt kylla aika ontuva tassa tapauksessa - puhutaan aivan eri tason jannuista.
Tuleeko mont jannua yleensäkkään mieleen jotka on ollu olympiassa sijalla 2 tai edes osallistuneet ko kinkereihin? Wilenius olikin esimerkkinä juuri siksi että mitä on mahdollista saada aikaiseksi vaikka ei olekkan siunattu ihan niillä huippu geeneillä ja silti kahdessa vuodessa tehtiin sitä lihaa sen 25kg?? Mutta eipä siinä :) Tule kylmä juhannus, mutta on villasukkia useammat parit.

Tuleeko mont jannua yleensäkkään mieleen jotka on ollu olympiassa sijalla 2 tai edes osallistuneet ko kinkereihin?

Onhan monta sataa kehonrakentajaa kilpaillut Olympiassa. Ei vaan tule mieleen ketaan muuta joka kisaa yhtena vuonna paikallisessa showssa, seuraava vuonna voittaa kansallisen mestaruuden ja vuosi sen jalkeen on Olympiassa lahella voittoa. Mun mielesta uskomaton saavutus mutta eri mielta toki voi olla :)

Semmonenkin.
Saman firman pätkä kuin uusi Ronnie setti.
Meinaakohan monestakin tyypistä tehdä? Onhan ne toki tehnyt jo aiempina vuosina näitä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Eikä tunnu pojalla olevan oikein tuo ulosantikaan kunnossa. Kommentteihin kun on vastannu niin siellä on semmosta havaittavissa ettei tyyppi oikein tajua mistä tässä nyt kritisoidaan, kanavan sisältökään ei kuulemma tule olemaan pelkkää pelaamista vaan "myös muita juttuja". Onhan siel myös ihan selvää päänaukomistakin ainakin yhelle kommentoijalle. Veikkaan, että 53t seuraajaa vaihtuu loppuvuoden aikana aika paljon pienempään määrään ellei pentu ole oikesti helvetin hyvä pelaamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom