BB PRO Kevin Levrone

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Fanitan myös Koota, mutta jo tuo Instakuva kertoo harjaantuneelle silmälle, että kroppa ei turpoa samaan tapaan kuin kolmekymppisenä. Olen myös sitä mieltä, että palkintosijoista ei kilpailla enää.

Kevinillä on oikeasti mitä se nyt oli, 50-60 kilpailua takana ja nyt ikääkin reilusti enemmän mitä huipuilla tällä hetkellä.

Cannot be done mutta kuten sanoi, nostalgian vuoksi on mahtava nähdä oma lempparifysiikka taas turvonneena!

Zone-sarja -42%
Ihan saatanan kova ukko, mutta kyllä se ikä vaan rajoitteensa asettaa, kun kyse ei ole mistään muutaman vuoden erosta kilpakumppaneihin. Esimerkkinä Kevin teki ammattilaisdebyyttinsä samana vuonna kuin Dallas McCarver syntyi :D Olisi kyllä upea juttu, jos saisi lunastettua kilpailemalla paikan Olympiassa, huikea juttu jo se.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuntuu näillä kovanluokan kehonrakentajilla olevan niin,etteivät laske treenaavansa jos ei ole kunnon höyryt koneessa. Eihän toi Levronekaan ole oikeasti mitään pitempää täystaukoa salilta pitänyt. Onhan tuosta materiaalia netissä vaikka kuinka. Ilman mömmöjä vaan oli kuin Haile Gebrselassie olemukseltaan.

Tuntuu näillä kovanluokan kehonrakentajilla olevan niin,etteivät laske treenaavansa jos ei ole kunnon höyryt koneessa. Eihän toi Levronekaan ole oikeasti mitään pitempää täystaukoa salilta pitänyt. Onhan tuosta materiaalia netissä vaikka kuinka. Ilman mömmöjä vaan oli kuin Haile Gebrselassie olemukseltaan.
Kyllä se mun mielestä piti taukoa sillon heti sen aktiiviuran lopettamisen jälkeen. Muistaakseni sitä on ihan tässäkin tredissä kauhisteltu kuinka lihaton ja kuihtunut se oli. Jossain kohtaa sitten tuli ne muutos videot ja projektit tulille ja sitten spekuloitiin mitä siellä on kierrossa ja onko natu ja eikö ole ja millanen sää on juhannuksena.

Vuoden 1997 Finnish GP vapaaohjelma. Kenties Levronen tyylikkäin kunto koskaan?

Vuoden 1999 British GP vapari on myöskin legendaarinen.

Ton ekan videon posausmusiikki on ihan kaikkialla :D
Mun lemppari mmm:n paketti on mun mielest 92 olympia jollon oli kakkosena.
Olihan se aika pieni vaikka dorianii verrattuna mutta oli kyl todella esteettine. Kylhän se muutenki oli mutta 92 o erottuu parhaite

Ton ekan videon posausmusiikki on ihan kaikkialla :D
Mun lemppari mmm:n paketti on mun mielest 92 olympia jollon oli kakkosena.
Olihan se aika pieni vaikka dorianii verrattuna mutta oli kyl todella esteettine. Kylhän se muutenki oli mutta 92 o erottuu parhaite
Moni pitää vuoden 1995 kuntoa kovimpana

attachment.php

attachment.php

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom