Kevin näyttää kuvassa todella massiiviselta verrattuna Ronnieen, jonka nykyinen olemus on "pieni".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No sitten Kevinin täyttyy varmasti voittaa seuraava Olympia!Kevin näyttää kuvassa todella massiiviselta verrattuna Ronnieen, jonka nykyinen olemus on "pieni".
Ei oo KevinkääKaverit ei vierellä ole tuskin ollu toistakymmentä vuotta välillä treenaamatta.
Kyllä kevinillä on kisavuosien jälkeen vaikka mitä näitä getfit projekteja... ei tietenkäön tässä mittakaavassa mutta on se reenaillu.
Ei niin, eikä siitä nyt puhuttukaan.Se, että se teki penkkiä silloin jonkun 140x2 ja kyykkyä jollain 80kg, niin ei nyt varsinaisesti puhuta ''treenamisesta''.
Kyllä se mun mielestä piti taukoa sillon heti sen aktiiviuran lopettamisen jälkeen. Muistaakseni sitä on ihan tässäkin tredissä kauhisteltu kuinka lihaton ja kuihtunut se oli. Jossain kohtaa sitten tuli ne muutos videot ja projektit tulille ja sitten spekuloitiin mitä siellä on kierrossa ja onko natu ja eikö ole ja millanen sää on juhannuksena.Tuntuu näillä kovanluokan kehonrakentajilla olevan niin,etteivät laske treenaavansa jos ei ole kunnon höyryt koneessa. Eihän toi Levronekaan ole oikeasti mitään pitempää täystaukoa salilta pitänyt. Onhan tuosta materiaalia netissä vaikka kuinka. Ilman mömmöjä vaan oli kuin Haile Gebrselassie olemukseltaan.
Moni pitää vuoden 1995 kuntoa kovimpanaTon ekan videon posausmusiikki on ihan kaikkialla :D
Mun lemppari mmm:n paketti on mun mielest 92 olympia jollon oli kakkosena.
Olihan se aika pieni vaikka dorianii verrattuna mutta oli kyl todella esteettine. Kylhän se muutenki oli mutta 92 o erottuu parhaite