BB PRO Kevin Levrone

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
sori jätkät tää mun negaaminen Keviniä kohtaan, mutta mun hermot kyrvähti siihen sen vitun monta vuotta kestäneeseen paluulänkytykseen, jolla uunotti tyhmiä fanejaan hihkumaan itsestään keppi pystyssä.

Timo hyvä en minä Kevinistä mieltäni pahoittanut, vaan tuosta sinun risukeppi kommentistasi...

...koska valitettavasti jälleen kerran olit sydäntäraastavan oikeassa :(

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
olitko sä tuossa viimeisimässä expoklipissä poseeraamassa Kevinin kanssa ilman paitaa?

En sentäs, sepä oiskin kruunannut kaiken :D
Vaikka olenkin kyllä aina ollut sitä mieltä, että asiat pitää sanoa suoraan.

Mutta anyways samanlainen ellen jopa säälittävämpikin risukeppi ja vitun rumakin vielä!

En sentäs, sepä oiskin kruunannut kaiken :D
Vaikka olenkin kyllä aina ollut sitä mieltä, että asiat pitää sanoa suoraan.

Mutta anyways samanlainen ellen jopa säälittävämpikin risukeppi ja vitun rumakin vielä!
no asiahan on niin, että suurin osa mailman ihmisistä on ihan risukeppejä Kevin Levronen vierellä nyt, kun se on taas pumpannut itsensä kuntoon. Mäkin olen Keviniin verrattuna ihan risukeppi!

Tuliks kellään muulla mieleen Raymondin spider webbi legsit? :D

raymond.JPG

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
sori jätkät tää mun negaaminen Keviniä kohtaan, mutta mun hermot kyrvähti siihen sen vitun monta vuotta kestäneeseen paluulänkytykseen, jolla uunotti tyhmiä fanejaan hihkumaan itsestään keppi pystyssä. No nousi sitten lopulta toki lavalle, mutta lähes kymmenen vuotta sitä piti huutaa ensin, ennenkuin oikeasti meni jälkipään valvojaksi porkkanajalkoineen.

Kova probodari ollu joskus ja ihan hyvässä rantakunnossa nytkin on. Ei mitään asiaa enää terävimpään kärkeen, mutta onneksi voi edelleen viedä risukeppejä poseissa messuilla ja saada siitä hyvää mieltä. Vittu se Palumbokin on tyhmä ihminen, kun ennusti Kevinin voittavan Olympiat ja Daven nyt pitäis olla edes jonkunlainen asiantuntija, mutta kunnon uuno näköjään sekin..

Syötkö hatullisen paskaa vuoden päästä jos Kevin on top3? nyt kun Kevin ilmoitti jatkavansa treenaamista suoraan seuraavaan olympiaan asti?

on kevin ainakin hyvä saamaan fanilauman uskomaan uudestaan ja uudestaan itseensä, "i can see what i see from the mirror, and i like what im seeing" kun kysyttiin voittomahdollisuuksista tjst... tai kuinka hän painoi 250 paunaa ennen kisoja... mä toivoin ihmettä että herra olis pamauttanut top3 tänä vuonna ja voin toivoa uudestaankin mut en mä usko ennen kuin näen

Ihmettelen että miksi Kevin haluaa välttämättä kyykätä ja uskoo sen tuovan jalkoihin kokoa, kun voisi vain tehdä hackkyykkyä ja jalkaprässiä .ynm

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom