Kevin Levrone Maryland Muscle Machine

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jamming
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kevin tekee isoilla romuilla settejä. Oon jotenkin aina tykänny Levronesta, täten tuo pätkäkin on ihan loistava.

On hyvä pätkä! Motivoiva vähintäänkin. Paljon parempi kun se sen eka, mikänytolikaan.
:thumbs:

Kovat painot. Tylsähköä meininkiä. Itse pidän esim. voiceoverista treeniosien päällä... ei koko ajan, vaan sopivissa kohdissa. Loppuosassa oleva talon ym. esittely oli mielenkiintoista! Kaikenkaikkiaan hc-videona treenipainojen takia hyvä.

Full blownista oli kyllä aloitteluaikoina enemmän hyötyä. Siinä kun kerrottiin vähän treenin perusteista ja liikkeiden suoritustavoista. M3 on silti hyvä pätkä.

Kirjaimellisesti M3 rokkaa. Kevin on persoonallinen ja hauska tyyppi. Itse video oli täysin erillainen kuin Fullblown. Jos FB oli kattava opetus/selostus -video, niin m3 taas oli puhdas treeni ja ruokailu -pätkä. Videon heikkous oli, että aika-ajoin se oli vähän kuiva, mutta kokonaisuutena. :4:-

Vaikka olenkin Kevinin fani niin tää video oli mulle pettymys. Jotenki toi koneilla treenaaminen on tylsää katottavaa. Ronnie colemanin unbelieveble ollut mun mielestä paras

Sori vanhan thredin nostosta.

Sattuuko keltään löytymään tota fulblownin mirage levyn musiikkia, joka siis soi 3M:n taustalla.

Pitkästä aikaa katselin tuota pätkää taas ja eri toten musiikki alkoi kuulostamaan todella hyvältä. Onhan tuo tosin muutenkin loistava treenivideo.

Manuel sanoi:
Sori vanhan thredin nostosta.

Sattuuko keltään löytymään tota fulblownin mirage levyn musiikkia, joka siis soi 3M:n taustalla.

Pitkästä aikaa katselin tuota pätkää taas ja eri toten musiikki alkoi kuulostamaan todella hyvältä. Onhan tuo tosin muutenkin loistava treenivideo.

Itsekin etsin noita biisejä kaikkialta, mutta kyllästyin ja tilasin levyn. Kokonaisuudessaan hyviä biisejä. Ei mitään ruudinkeksijä musiikkia tai instrumenttaalista taiturointia, mutta hyvää perus kamaa. Levy on myös hyvin tasainen, huonoja biisejä ei juuri ole. Paras biisi on ehdottomasti svengaavasti rullaava avausraita Dasvidaniya. Mainittakoon vielä hyvistä kappaleista Poor, Unspoken ja Distance.

Melankolinen levy :3:½

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei tosiaan DC:llä löydä isoimmiltakaan hubeilta biisiäkään. Itse bändin kotisivu ei ole toiminnassa, kun kävin eilen.

Time, Poor ja erityisesti Cast away on loistavia.

Karpaasi85: Mistä tilasit levyn?

Manuel sanoi:
Ei tosiaan DC:llä löydä isoimmiltakaan hubeilta biisiäkään. Itse bändin kotisivu ei ole toiminnassa, kun kävin eilen.

Time, Poor ja erityisesti Cast away on loistavia.

Karpaasi85: Mistä tilasit levyn?

Googlasin ja tilasin sen musclestoresta. Hinta oli 8 dollaria+10 dollarin postikulut. Muistaakseni se saapui 3-4 viikossa.

Yks parhaimmista bodyleffoista jonka olen nähnyt. Tekee isoilla romuilla, eikä ainakaan hoe niitä samoja vanhoja juttuja mitä Coleman omissa leffoissaan.

En uskonut korviani kun se sanoi et kisan jälkeen 5kk totaalitauko ja jotain laulunluritteluhommia, sit 4-5kk ennen kisoja vetää kovaa reeniä ja keskittyy pelkästään siihen.. Siis ei jumalauta, oliko se tosissaan, kova on ainaki lihasmuisti..

Suositut

Back
Ylös Bottom