Kevätmiitti Oulun mimmeille! (saa tulla kauempaakin)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Centrum
  • Aloitettu Aloitettu
La 16/5 mukana:

Centrum
Aikkuliini
Kcuf - amatööriplo
Mölliskö - sipsit
Vanilja
Nola

Tänne ei enempää mahdu, eli tästä poikki. Ottakaa yhteyttä hauska3@luukku.com, niin osoitetta ja muuta sitä kautta.
Viidestä eteenpäin voi alkaa tulla (mies lähtee silloin evakkoon - hyvin mielelläänpä vielä ;)) Juomista mukaan ja sitten voiton varmistettua baariin juhlimaan!

Centrum: Jos haluat pitää sen "oikean" mimmimiitin, niin paa uus ketju tai jatkakaa tästä?
...mulle käy kaikki ainakin päivät kesäkuusta..... lomalla nääs :kippis1:

Onko joku mimmeistä tulossa miittiin autokyydillä niin että pääsisi kyydissä keskustasta? En millään haluaisi lähteä seikkailemaan bussien kanssa.

Ja Centrum, kun mimmimiitti kutistui näin pieneksi niin pitäisikö alkaa suunnittelemaan samantien kesämittiiä kaikille Oululaisille? Alkaen vip-puolelta tietenkin. Kun oot semmonen puuhatäti niin ajattelin ehdottaa jos ottaisit sen asiaksesi :)

Kcuf: Jerry yritti houkutella mua tuossa alkuvuodesta myös saada järjestään miittiä, mutta kyllä mä olen mielestäni tarpeeksi järjestellyt eli välillä on jonkun toisen vuoro. Mölliskö on järkännyt mimmimiittejä ja mä laskujeni mukaan kolme Oulumiittiä (sitä Ainolassa ollutta järkkäsi vähän kaikki sekaisin), kerran siellä mun siskolla ja kahdesti rakennusmestareiden saunalla.
Järkkää sä vaikka Jerryn kanssa.

Ylihuomenna :kippis1:

Tervetuloa kaikille! Muistakaa ottaa tarpeeksi viinaa, niin ei mee kärvistelyksi....:evil:

Kcuf: Tänne tulee busseja vartissa esim. 1, 3, 20, 30, 50....

ps. Ja Suomella vielä varma voitto tiedossa! Sekin vielä!

Cetrum joutui perumaan :(

Eli yksi mimmi, joka tykkää viisuista ja viinasta, paikka on auki :D
....tänne ei siis selvinpäin kannata tulla.... ;)

Huomenna :dance2:

Selvä homma, ehkä siis selviän sinne bussilla :)

Huomenna viinakaupan kautta! Euroviisujen semifinaalitkin tuli intissä katsottua :dance2:

Mulla HARMITTAA ko mie en pääsy tähän miittiin. Ensinnäki oon töisä, ja enkä ois mahtunu. Hanurihommia. Mutta seuraavaan änkiän... ehkäpä. Pitäkäähän lystiä. :)

Kiitos Tonks, pidetään! Ja seuraavaan sitten mukaan! :)

Täällä voi sitten tosiaan sanoa halukaat, pyyhkeet ja muut löytyy. Tulkaa sitten vaan heti kun pääsee, vaikka viideltä, niin saadaan nauttia auringostakin terassilla! Lämmintä luvattu?:kippis1:

Anix: Toivotan sitä samaa myös sinulle! Onko suosikkia? Mää rakastuin Ukrainan naiseen...:haart:

Hei tytöt!!

Aikkuliini perui, sairaus vei :(

Meitä on siis minä + Vanilja, Nola ja Kcuf. Vähiin käy, mutta mahdutaanpa yhdelle sohvalle ;)

Huom! Pari mimmiä mahtuu mukaan! Ei muuta kun alkon kautta ja bilekamat päälle ja tänne mars! Sähköposti löytyy aikasemmalta sivulta!

Chrisse lähtee kohta omiin menoihinsa, eli tänne voi tulla vaikka neljältä paistattelemaan päivää, jos ei muuta tekemistä! Ihana ilma!!! :rock:

Yritän ilmestyä paikalle viimeistään kuuden maissa auringosta nauttimaan :) Oon yrittäny kehitellä sopivaa euroviisujuomapeliä, katsotaan mitä kivaa tarttuu alkosta mukaan ja keksitäänkö joku kiva peli :kippis1:

Anix: Toivotan sitä samaa myös sinulle! Onko suosikkia? Mää rakastuin Ukrainan naiseen...:haart:

Nyt on niin paljon hyviä, että kunhan joku niistä voittaa, niin olen tosi iloinen :) Oli tosiaan niin paljon hyviä, että kävin justiinsa ostamassa sen levynkin itelleni.

Katoppa, että otat matkalla jo "pikku ennakot" :D Mulla on jo toinen menossa.......:kippis1:

Kohta alkaa tuntua, että Suomihan saattaa oikeesti voittaa....:wtf:

Kiitos kaikille seurasta, kivaa oli :hyvä:

Yhtään viisua en muista nähneeni, tuleeko ne joskus uusintana?

En tiedä uusinnoista, mutta aina voi ostaa DVD:n :D Mää voin myös ehkä lähettää sulle parit DVD:t sit kun saan ne käsiini.

Pääsittekö edes kylille asti? Mä olin kans niin heikolla hapella alkuviikon viiden päivän kuumeen jäliltä ettei mulla ois ollut kisakuntoa. Toivottavasti joku reipas järkkää Oulumiitin kesäksi, mulla ja Möllisköllä taitaa olla miittien järjestyksissä enkat?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom