Mä voisin spammata tätä kisaosiota vaikka päivittäin, mut tuntuu hölmöltä kun en oikein tiedä onko täällä porukalla niin isoa kiinnostusta lukea näitä jaaritteluita. :D
Täällä dieetti etenee ihan mukavaa tahtia. Motivaatio on ihan tajuttoman kova, treenit kulkee paremmin kuin syksyllä offilla ja aerobinenkin maistuu, vaikka sitä nostettiin taas. Jos viime keväänä olisin tiennyt nämä määrät, niin olisin varmaan heittänyt hanskat tiskiin ennen dieetin alkua ja masentunut täysin... Kunnossa on sen verran vielä tekemistä, että nyt painetaan sitten 6 x 90min aamuisin. Toistaiseksi tuntuu hyvältä ja tankkauksen jälkeen paino on ropissut alas ennätysnopeasti, joten en valita.
Tänään lähetin myös mitat ompelijalle rapakon taakse. Asut leikataan tällä viikolla.. huiii! Alkaa konkretisoitua tuo kisojen lähestyminen. Sitten niitä ommellaan, lähetetään mulle sovitettavaksi... voivottelen vähän punkeroista kuntoani, otan kuvia, lähetän asut takaisin ja ne koristellaan. Ja sitten.. tadaa! Saan ne paketissa ennen kisoja ja loistan lavalla kilpaa kristallien kanssa. Hoho.
Mielikuvaharjoittelua on siis jo tehty, kuten varmaan näkyy. ;) Pitää muuten ihan oikeasti mielialan paljon parempana, kun psyykkaa itseään päivittäin! Mulla on tälle dieetille mahtunut harvinaisen vähän niitä huonoja päiviä. Sitten kun sellanen osuu kohdalle, niin se v*tutus on kylläkin aivan maksimaalinen... mutta pääosin mun on hyvä olla ja mieli on aurinkoinen. Loppuviikot on aina hiukan raskaampia kun on jo nälkä, kroppa tyhjänä ja treeni tuntuu raskaammalta. Alkuviikot taas on ihan huippuja. Ihan kuin joka maanantaina aloittais dieetin uudestaan sieltä viikosta yksi, olo on niin käsittämättömän energinen.
Mites sun oma dieettisi, Annabel? Entäs muut viime kevään noviisit, jotka nyt on menossa yleiseen sarjaan? Miltä tuntuu nyt kun ekat kisat on jo takana ja toisia kohti mennään... onko dieetti helpompi, vaikeampi? Mitkä on olleet tärkeimpiä asioita joita opitte edellisellä dieetillä? Entäs oisko teillä hyviä neuvoja meille tämän vuoden noviiseille?
edit: Ainiin, mähän vallan unohdin. Pitikin kirjoittaa kävely- ja lavaharjoituksista. Lippe järjesti siis viime lauantaina sellaisen poseerausseminaarin. Siellä me 15 tyttöä sitten törötettiin bikineissä ja puristavissa kengissä, lompsittiin (kyllä, se ei ainakaan allekirjoittaneen kohdalla takuulla ollut kaunista katsottavaa) ympäri salia ja leikittiin kisoja. Oli TODELLA hyödyllinen harjoitus. Mä kun olen tähän mennessä enimmäkseen seisoskellut kengissä.. karu totuus iskee, kun niillä koittaakin sitten kävellä - ripeästi. Vaatii todellakin vielä harjottelua.
Ja ne pitäis myös saada hirtettyä jalkoihin niin, ettei kantapää pompsahtele sieltä.. hankalaa, ku varpaita puristaa mutta silti kantapää tulee ulos. Mikä vikana?!
Tän viikon kohokohta on ehdottomasti se, kun Haukkari ja Leelucky tulee meille yökylään! Huippua kun täältä palstan kautta saa näin mukavia ystäviä.