Kevään 2006 kisailijat - hep!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
7 diettiviikkoa takana. Äsken ilmoittauduin kisoihin ja lisenssi pitäisi viel maksaa.
Keväällä koitan kavuta lavalle +164 sarjaan ja tulokkaiden body fitness. :o)
Tsemppiä kaikille diettaajille ja nähdään keväällä!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ai niin se ilmoittautuminen alkaa taas tänään! Kylläpä aika menee nopeesti:D Pitääkin muistaa tuo... taidan ilmottautua vasta joululomalla, kun pää on ihan sekaisin noista tenteistä mitä vielä edessä. Ja dieetti alkaa 15.1. ei ennemmin eikä myöhemmin:D

Body fitness ja yleinen sarja, käydään räpistelemässä vielä kerran ja harkitaan sen jälkeen valmentajan hommaamista. Onko tullut varmistusta/kuittausta ilmoittautumisen jälkeen?

Shei: ei mulle ainakaan vielä. Ei ne niin kiirettä pidä:D

sori yritin laittaa sinulle privaan vastausta mutta koulun kone tilutti just silloin:(

Pöh, mun nimeä ei edes ollu kisaajaluettelossa. Soitin KP:lle, kuulemma "millään nettilistoilla ei oo mitään väliä, vaan niillä jotka on mun koneella"... siis KP:n koneella. En tiiä miks mun nimeä ei sitten nettilistalla ollut, mikäli KP:n oma lista oli oikeassa ja nettilista oli siitä kopioitu. :D

Hiljaiselon jälkeen varmaan taas aika avata sanainen arkkuni. Miten muilla mimmeillä dieetit etenee? Mulla on kymmenes viikko menossa ja 13 siis vielä edessä - tosin niinpä meillä kaikilla taitaa vielä olla (siis 13 viikkoa... heh). Tämän viikon jälkeen taas muutetaan systeemejä. Saa nähdä mitä muutoksia tulee. Nyt jo teen sitä kuutta 60-75min lenkkiä viikossa, neljän treenin jälkeen on aerobista, ruokaa ei mitenkään ruhtinaallisesti... joten mikähän muuttuu? Saa nähdä. :) Tulosta tulee ainakin kiitettävästi, arvioisin että n. 8kg on pudonnut tähän mennessä (mittasin tossa vyötärön, pystyn yleensä senttien perusteella aika hyvin arvioimaan kiloja). Olin siis aika läskissä kunnossa kyllä dieetin alussa. Nyt alkaa olla semmoinen aika normaali olo painon suhteen ja tässä painossa voisin jo elää. Kisapainoon on siis vielä aika hitosti matkaa! Täytyy mennä tekemään nyt se saunatesti eli testaamaan pystyykö lauteilla istumaan kivuttomasti. Veikkaan että vielä monta monituista viikkoa pystyy...

Siistiä muuten tässä ilman vaakaa dieetatessa, että rasvan karisemisen näkee parhaiten siitä, miten hyvin farkut sopii jalkaan. On jo aika monta kokoa menty alaspäin. Lähtötilanteessa kun yhdetkään ei sopineet jalkaan, nyt menee jo monta numeroa pienemmät!

Faidra sanoi:
Pöh, mun nimeä ei edes ollu kisaajaluettelossa. Soitin KP:lle, kuulemma "millään nettilistoilla ei oo mitään väliä, vaan niillä jotka on mun koneella"... siis KP:n koneella. En tiiä miks mun nimeä ei sitten nettilistalla ollut, mikäli KP:n oma lista oli oikeassa ja nettilista oli siitä kopioitu. :D

Siis... :confused:. Kyllä mä sun nimen ainakin bongasin listasta, ja juuriki tuosta joka on Fitness Classin sivuilla. Body Fitness tulokkaat on erikseen mainittu, ilman pituusluokkia toistaiseksi.

ZannaZ sanoi:
Siis... :confused:. Kyllä mä sun nimen ainakin bongasin listasta, ja juuriki tuosta joka on Fitness Classin sivuilla. Body Fitness tulokkaat on erikseen mainittu, ilman pituusluokkia toistaiseksi.
Toki se nyt on korjattu. :)

Faidra sanoi:
Toki se nyt on korjattu. :)

Ach, niimpä tietysti :nolo:. Tyhmä minä :wall:....Nykkö tässä sitten alkaa näkyy että aivot alkaa jätättää hohoohho "hei koittakaa ymmärtää, oon dieetillä" :lol2: .

Mutta siis asiaan.
Faidra sanoi:
...
Hiljaiselon jälkeen varmaan taas aika avata sanainen arkkuni. Miten muilla mimmeillä dieetit etenee?

Ei oo muut vastaillu, joten mäpä rustaan jotain. Itellä menossa viidestoista dieettiviikko, mikäli oon laskuissa pysynyt. Paino tullut seitsemisen kiloa alas lähtölukemista, eli ihan aikataulussa ollaan, ainakin valmentajan mukaan. Itellä vaan kokoajan fiilis että viä ni helkkarista on tehtävää ja aikaa niin vähän. Tosin taitaa kaikilla kisaajilla olla vähän "tuli perseen alla" ja pelko ettei kerkee kuntoon?

Itellä kolmisen kertaa viikossa aamulenkkejä 45-60min, kävelyä rasvanpolttasykkeellä. Tuolla kisaforumin aamulenkkithreadissa vähän enemmän on tästä aiheesta lätisty, joten tässä siitä ei enempää.

Mullaki lähtenyt senttejä ihan kivasti, en oo kovin tarkkaan mitään mittoja tai vaakaa tuijotellu. Kerta viikkoon vaa'alla, että näkee mihin suuntaan paino on menossa ts. tapahtuuko edistystä, mutta mitään ressiä koitan olla ottamatta asiasta. Hitaasti hyvä tulee (toivottavasti ainakin). Mutta tässä yks päivä otin mielenkiinnosta mittanauhankin käteen ja ilokseni huomasin että reipas kymmenen senttiä on vyötäröltä jo lähtenyt :). Herraisä :eek:, tais tämäkin "täti" olla aika muhkeassa kunnossa dieetille lähdettäessä.

Olo on.. hmm... no tällä hetkellä ei helpoin mahdollinen, lähinnä pään kanssa, mutta PERISKI EI ANNETA! :whip:. Mutta yleisfiilis ihan jees dieetistä. Parempi on kyllä olla tässä hoikemmassa kropassa kun vertaa esim. tohon offikuntoon. Huh... En ikinä kyllä enää päästä itteeni siihen kuntoon! Vaikka en ny mikään jokinorsu ollu, mutta kuten Faidrakin on sano että jos ei tunne itteensä kotoisaksi omassa kropassaan ni ei hyvä.

Faidra sanoi:
...
Siistiä muuten tässä ilman vaakaa dieetatessa, että rasvan karisemisen näkee parhaiten siitä, miten hyvin farkut sopii jalkaan. On jo aika monta kokoa menty alaspäin. Lähtötilanteessa kun yhdetkään ei sopineet jalkaan, nyt menee jo monta numeroa pienemmät!

Hihii joo! Mä oon kans tän huomannut. Ihanaa kun housut istuvat paremmin, eikä tartte vetää napaa sisään ja olla hengittämättä kokoajan että housut pysyy jalassa ilman että nappi pullahtaa pois :lol2: tai että "röllömakkarat" paistaisivat housuista... :urjo:

Kiva huomata, että Faidrakin on taas kuvioissa :) ! Täällä dietti kulkee omaa hidasta tahtiaan...tuntuu itsestä että jopa liiankin hitaasti. Aikataulussa ollaan, mutta yhtään ei saa tulla jumeja tai takapakkeja, muuten tulee lopussa kiire! Eli pudotettavaa löytyy täältäkin ihan riittämiin. Sama fiilis oli viime dietilläkin, joten kai se on ihan normaalia, että epäilee omaa kireyttään.

Aerobista on tehty nyt 3 tuntia pääosin aamuisin ja sitten lisäksi 3-4krt viikkoon 20-30min treenin loppuun. Pian taas lisätään tätäkin määrää.

Jaksamista kaikille!

Onpas täällä hiljasta... Toisessa threadissa jo hehkutetaan syksyn kisaa, mutta mitäs kevään tsemppaajille kuuluu? Faidra, Fitcat, YhtäHaukkaa ynnä muut kisaajat? Mikä fiilis? Ei oo mimmit enää pitkä aika kun The Day on käsillä ;).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä voisin spammata tätä kisaosiota vaikka päivittäin, mut tuntuu hölmöltä kun en oikein tiedä onko täällä porukalla niin isoa kiinnostusta lukea näitä jaaritteluita. :D

Täällä dieetti etenee ihan mukavaa tahtia. Motivaatio on ihan tajuttoman kova, treenit kulkee paremmin kuin syksyllä offilla ja aerobinenkin maistuu, vaikka sitä nostettiin taas. Jos viime keväänä olisin tiennyt nämä määrät, niin olisin varmaan heittänyt hanskat tiskiin ennen dieetin alkua ja masentunut täysin... Kunnossa on sen verran vielä tekemistä, että nyt painetaan sitten 6 x 90min aamuisin. Toistaiseksi tuntuu hyvältä ja tankkauksen jälkeen paino on ropissut alas ennätysnopeasti, joten en valita.

Tänään lähetin myös mitat ompelijalle rapakon taakse. Asut leikataan tällä viikolla.. huiii! Alkaa konkretisoitua tuo kisojen lähestyminen. Sitten niitä ommellaan, lähetetään mulle sovitettavaksi... voivottelen vähän punkeroista kuntoani, otan kuvia, lähetän asut takaisin ja ne koristellaan. Ja sitten.. tadaa! Saan ne paketissa ennen kisoja ja loistan lavalla kilpaa kristallien kanssa. Hoho.
woohoo.gif

Mielikuvaharjoittelua on siis jo tehty, kuten varmaan näkyy. ;) Pitää muuten ihan oikeasti mielialan paljon parempana, kun psyykkaa itseään päivittäin! Mulla on tälle dieetille mahtunut harvinaisen vähän niitä huonoja päiviä. Sitten kun sellanen osuu kohdalle, niin se v*tutus on kylläkin aivan maksimaalinen... mutta pääosin mun on hyvä olla ja mieli on aurinkoinen. Loppuviikot on aina hiukan raskaampia kun on jo nälkä, kroppa tyhjänä ja treeni tuntuu raskaammalta. Alkuviikot taas on ihan huippuja. Ihan kuin joka maanantaina aloittais dieetin uudestaan sieltä viikosta yksi, olo on niin käsittämättömän energinen.

Mites sun oma dieettisi, Annabel? Entäs muut viime kevään noviisit, jotka nyt on menossa yleiseen sarjaan? Miltä tuntuu nyt kun ekat kisat on jo takana ja toisia kohti mennään... onko dieetti helpompi, vaikeampi? Mitkä on olleet tärkeimpiä asioita joita opitte edellisellä dieetillä? Entäs oisko teillä hyviä neuvoja meille tämän vuoden noviiseille?

edit: Ainiin, mähän vallan unohdin. Pitikin kirjoittaa kävely- ja lavaharjoituksista. Lippe järjesti siis viime lauantaina sellaisen poseerausseminaarin. Siellä me 15 tyttöä sitten törötettiin bikineissä ja puristavissa kengissä, lompsittiin (kyllä, se ei ainakaan allekirjoittaneen kohdalla takuulla ollut kaunista katsottavaa) ympäri salia ja leikittiin kisoja. Oli TODELLA hyödyllinen harjoitus. Mä kun olen tähän mennessä enimmäkseen seisoskellut kengissä.. karu totuus iskee, kun niillä koittaakin sitten kävellä - ripeästi. Vaatii todellakin vielä harjottelua. :nolo: Ja ne pitäis myös saada hirtettyä jalkoihin niin, ettei kantapää pompsahtele sieltä.. hankalaa, ku varpaita puristaa mutta silti kantapää tulee ulos. Mikä vikana?!

Tän viikon kohokohta on ehdottomasti se, kun Haukkari ja Leelucky tulee meille yökylään! Huippua kun täältä palstan kautta saa näin mukavia ystäviä. :)

Höh, en kai mä nyt hiljentäny omalla hypetykselläni muita?! Haloo haloo kisaajat, maa kutsuu! Ei tässä vaiheessa dieettiä vielä niin kuutamolla olla ettei Pakkikselle vois postailla. :)

Arvatkaas mitä... mä sitten rakastan tota aerobista! Varsinkin maanantaisin. :haart:

:endorfiinihumala:

On niin paljon hässäkkää töissä ja sitten vielä noi aerobiset ja puntit ja kaikki...huh! Eli täydessä tuiskeessa eletään, ja kauhulla just kattelin kalenteria kun viikot vaan hupenee.

Dietti on edennyt ihan mallikkaasti, mitä ny välillä "vähän" jumittaa, mutta kyllä tästä kunnosta pitäisi kireämpi tulla kun viime kerralla! Henkisesti on ollut rankempaa kuin vuosi sitten. En tiedä miksi. Voi olla, että se uutuuden into kun puuttuu, niin kiukuttaa ja potuttaa helpommin.. Ja viime vuonna asuin yksin. Nyt on mieskin mukana kuvioissa ja se tietenkin tekee elämästä vähemmän itsekeskeistä. (kun dietillä olisi niin mielellään ihan vaan omissa maailmoissa ja keskittyisi vaan siihen kisaan valmistautumiseen ja lepäämiseen)

Aivan erilainen dietti tämä on muutenkin, ja tuntuu toimivan paremmin kuin aikaisempi. Kiitos ammattitaitoselle valmentajalleni :) !!!

Jaksamista kaikille!

Annabel sanoi:
Ja viime vuonna asuin yksin. Nyt on mieskin mukana kuvioissa ja se tietenkin tekee elämästä vähemmän itsekeskeistä. (kun dietillä olisi niin mielellään ihan vaan omissa maailmoissa ja keskittyisi vaan siihen kisaan valmistautumiseen ja lepäämiseen)

Oon ajatellut ihan samaa! Aikaisemmilla dieeteillä olen kyllä ollut parisuhteessa, mutta asunut yksin omassa boxissani :D Olenkin just miettinyt että seuraava dieettini tulee varmasti olemaan henkisesti raskain, koska pitää nimenomaan ottaa myös se toinen osapuoli huomioon! Aiemmin on saanut vaan tuijottaa omaan napaansa ja keskittyä dieettiin täysillä.

Heti töitten jälkeen tuli mentyä salille ja sieltä kun palasi rättiväsyneenä kotia, niin eipä pahemmin olisi jaksanut seurustella kenenkään kanssa. Nautin ihan hirveästi yksinään rentoutumisesta ja nukkumisesta :) Dieetillä yleensä menin viimeistään 21.30 nukkumaan, koska kello herättikin jo kuudelta lenkille. Eipä siinä pahemmin ainakaan arkisin jäänyt luppoaikaa muille puuhille. Viikonloput menivät onneksi sitten vähän rennommin.

Vähiin käy ennen kuin loppuu. Muutama kova reeniviikko eessä ja sitten onki kauan odotettu hetki.. whoohoo! Täällä aletaan jo oikeesti olla täpinöissään :hyper:. Ei malttais odottaa.

Viä puristetaan viimeset, tehään annnkarasti duunia viä. Kohta se palkitaan. Mulla on parantunut fiilis tässä mitä lähemmäksi kisoja mennään. Ihanaa kun asiat konkretisoituu kokoajan. :).Vallitseva fiilis "Mä loistan lavalla, kilpaa valojen kaa! Mä oon upee näkyk!" <- toi fiilis on ihana! Kun tuntuu että on onnistuntu ja pystyy. Sillähän loppupeleissä on vaan merkitystä.

Mites muut? Joko kämmenet hikoaa? Rupeeko homma olee paketissa? Mitenkä muilla esim. kisa-asut, värit yms. edistyy?

Uskaltaakohan täällä udella millasta häslänkiä ja meininkiä mimmeillä on viimene viikko? Eroaako kuinka paljon muista dieettiviikoista? Vika viikka on kuitenkin se vika viikko, jollon viä viilataan ja koitetaan kaivaa se paras mahdollinen kisakunto esille.

Eroaa... hehe... saa vihdoin syödä! Kevyitä pumppailutreenejä enää, aamuaerobisia vielä sittenkin torstaihin. Keskiviikkona aletaan huitoa pensselillä. Asut on valmiit, puolet tavaroista jo pakattu, kaikki listat odottamassa vaan sitä että tarkistetaan onko kaikki tarvittava mukana. Ei mitään mikä stressais koska kaikki on ajoissa hoidettu. Nyt vaan odotellaan lauantaita. :)

Zone-sarja -42%
Ihana aurinko!!

Moikka. Voisi sitä itsekin suunsa avata kun täällä muiden kommentteja lueskelee. Viimeisiä viedään ja aurinko paistaa!(onneks) Voiko olla että valolla on tosiaan noin paljon merkitystä koska fiilis on pari päivää ollu aivan loistava!:lol2: Toivotaan nyt että vikat päivät vielä menee hyvin!!ja miksei menis!Kohta alkaa se jännittävin vaihe kun maalaillaan ja kikkaillaan hieman nesteillä sun muilla. Kaikki on niin uutta ja ihmeellistä että oon käyny ihan ylikierroksilla viimesen viikon!Valmentaja kysäiskin eilen että syönkö mä ohi ohjeiden kun mulla on niiin paljon virtaa nyt!OUTOA!Mutta tsemppiä kaikille loppurutistukseen ja lavalla nähdään vaparifitnessläisten kanssa!:thumbs:

Kevään kisoissa olisi tarkoitus lavalla seistä ja syksyllä myös. Dieetti ja treenit ovat sujuneet suunitelmien mukaan, joten olo on rauhallisen odottava. Pääasiahan kai on, että on itse tyytyväinen? Kaikille tsemppiä viimeistelyihin, kisoissa tavataan!

Latest posts

Back
Ylös Bottom