Kevään 2006 kisailijat - hep!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ZannaZ
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

ZannaZ

Hysteerinen söpöliini
Ikä
39
Heissuli mimmit!

Vaikka nyt on viä kohtuu aikasta, vasta lokakuun puoliväli ja äsken saatiin Expoilut, ni koto-Suomessa kuin Jenkkilässäkin plakkariin ni ajattelin herätellä ajatusta jo kevään kisoista.

Ketkä mimmeistä ovat menossa keväällä kisaamaan?
Ja jos ni minne ts. mikä luokka (Fitness, Body Fitness, vai peräti kehonrakennus? - yleinen, nuoret, masters, tulokkaat)?

Allekirjoittanut ilmottautuu. Eli Fitness nuoriin tämä plikkaa koittaa kovasti mahduttautua. Saa nähdä miten käy :rolleyes:.

Muutaman tiedänkin mimmeistä tähtäävän kisaamaan, mutta tosiaan tänne vaan rohkeasti juttua. Saadaan tällekin osastolle vähän eloa taas. Monet eivät varmaan ole välttämättä vielä edes päättäneet kisaavatko vai eivät, mutta eihän tämä thread täältä minnekään katoa :D (toivottavasti), joten sitä mukaan kun kuviot selviytyvät ni naputtelemaan vastauksia tänne rohkeesti.

Hurjasti tsemppiä kaikille jo dieettaaville ja aloittaville :whip:. You can do it!

Viimeksi muokattu:
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jahas, meikäläisen eka posti tälle osiolle... :rolleyes: Keväällä 2006 ois tarkotus lavalle kivuta, mikäli kaikki sujuu suunnitelmien mukaan, luokkana bodyfitness noviisit +164. Eiköhän tämän suunnitelman julkistaminen ole yksi askel sen konkretisoitumista, ei ole enään niin helppo vetää puihin :D

Viimeksi muokattu:
Zone-sarja -42%
Oli muuten munkin eka posti tälle osastolle. Tääkin mesta nyt sitten korkattu. Osittain just ton takia pistin tän threadin pystyyn, että nyt on sitten "virallisesti" ilmottautuduttu kisaamaan pyrkiviks, auttaa juurkin motivoimaan ja että tajuamaan että tässä tosissaan nyt sitten ollaan mukana ja kaikkensa antamassa. "Pakkohan" on vetää nyt dieetti kunnialla läpi ja säteillä lavalla, eihän teitä rakkaita pakkislaisia voi pettää :haart:

Nyt ei enää meinata, nyt mennään! :rock:

Body fitness tulokkaiden pitkään sarjaan olis suunnitelmissa mennä. Jos likoilla on muuten pukujen tarvetta, pistäkää privaa tai mailia faidra6@hotmail.com, mulla on muutamia hyviä kontakteja täällä USA:n päässä. :)

fitnesspimu sanoi:
Emmah: pitkä vai lyhyt? Kisaatteko Faidran kanssa samassa sarjassa?
Tuolla profiilitiedoissa ois tainnu tuo pituuskin olla, pitkässä kisataan :)

Yhtä#Hauista sanoi:
Meinasin kisata keväällä nuorissa bf:ssä kun viimenen mahdollisuus mennä siihen sarjaan.:)

Ooh, siskorakas :love: kisaa sitten melkein samassa sarjassa mun kaa. Erotuksen a vaan että sä body fitnesissä ja mä perus fitnesissä. Mutta tsempataan sitten toisiamme takahuoneessa ja pumppaillaan hauiksia :D (heh, vaikka mä aika kirkkaasti taidan hävitä sulle). Molemmilla sitten vika mahku kisata, mulla aika rimaa hipoen mutta alle kuin alle 21v, eipä väliä onko se päivä, viikko vai vuosia.

Täällä kans suunnitelmissa 2006 kevään tai syksyn kisat riippuen miten ton vaparin suunnittelu etenee ja miten aikaa riittää valmisteluihin :) Mut toivottavasti seison lavalla jo keväällä :whip:

Täällä myös yksi innokas kisaaja ilmoittautuu kevään koitokseen! Bodyfitness yleinen sarja, ja pitkien (?) tyttöjen puoli. Niinhän mä viimeksikin luulin, mutta lyhyissä sitten kuitenkin kisattiin... Katsotaan oisko päässyt tässä välissä kasvamaan pituutta tai oisko Lakaniemen mittatikku muuttunut ;).

Tsemppiä kaikille diettiin!!!!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Annabel sanoi:
Bodyfitness yleinen sarja, ja pitkien (?) tyttöjen puoli. Niinhän mä viimeksikin luulin, mutta lyhyissä sitten kuitenkin kisattiin... Katsotaan oisko päässyt tässä välissä kasvamaan pituutta tai oisko Lakaniemen mittatikku muuttunut ;)
Itseasiassa ihmettelin tuota juttua taannoin, juttelin nimittäin viime keväänä kisanneen tytön kanssa, joka sanoi pituudekseen about saman verran mitä itelläni, mutta hänkin oli kisannut lyhyessä. Nooh, sittenhän sen näkee, onko tässä ite mennyt vuosien varrella miten paljon kasaan :D

Luin tänään kevään kilpailusta annettua infoa, josta kävi ilmi, ettei tänä keväänä ole laisinkaan nuoten ja masters sarjaa. Eli ensi kertaa kilpailevat nuoret ja mastersit tulokkaisiin, muuten yleiseen, joka on samalla EM- karsinta. Toisaalta harmi, toisaalta ymmärrettävää, olihan viime keväänäkin vain yksi nuori mukana. Että näin.

Lähde: http://www.bodylehti.fi

Selvennys koskien nuorten ja masters-sarjaa

Annie Stark sanoi:
Luin tänään kevään kilpailusta annettua infoa, josta kävi ilmi, ettei tänä keväänä ole laisinkaan nuoten ja masters sarjaa. Eli ensi kertaa kilpailevat nuoret ja mastersit tulokkaisiin, muuten yleiseen, joka on samalla EM- karsinta. Toisaalta harmi, toisaalta ymmärrettävää, olihan viime keväänäkin vain yksi nuori mukana. Että näin.

Lähde: http://www.bodylehti.fi

Joo, eli selvennetään tännekin se, mikä itelle tuli ilmi.

Aluksi kun kuulin ettei nuorten ja masters-sarjaa ole, olin aika... hmm... no yllättynyt ja pettynytkin. On kuitenkin pitkänajan tähtäin ollut nimeenomaan nuorten sarja. No, juttelin sitten eri tahojen mm. valmentajieni kanssa ja kävi ilmi että nuorissa saa ja voi kisata keväällä 2006. Sillä erotuksella vaan että varsinaista sarjaa ei ole nuorille, vaan he kisaavat samalla lavalla ilmeisesti tulokkaiden kanssa. Kuitenkin nuorille jaetaan palkinnot. Mutta tosiaan erillistä sarjaa ei ole, vaikka kisata voikin.

Masters-sarja ilmeisesti näillä näkymin pidetään syksyllä. Siitä tarkempaa tietoa ei ole. Masters-sarjaan menijät siis olisivat tulokkaissa tai yleisessä, riippuen kai kilpailutaustasta.

-edit-
joten meikä ajatteli ainakni tähdätä viä nuorten kisaan :whip:.

Zannaz::whip: :thumbs: nonii tulihan sitä asennetta siskollekin peliin:whip: :haart: nyt vaan KOVAA treeniä ja kiristely jatkukoon:rock:

Kuinka moni on jo lunastanu lisenssin? Mä maksoin just äsken, jos kävis tuuri ja voittais vaikka 10 lippua sinne kultsalle:)

Enää 5 viikkoa ja alkaa dieetti, mä jo odotankin:D Pääsee kaivamaan esiin tämän offikauden treenin tulokset:evil:

Hyvä että muistutit Haukkari, pitääpä maksaa se lisenssi muuten NYT!

Joko täällä moni likka on dieetillä? Mulla alkaa nyt viides viikko ja kylläpä se tuntuu vielä helpolta. Tosin nyt aamuaerobisia tulee lisää ja kun sairastelustakin oon päässy eroon, niin nyt se tosidieetti vasta alkaakin. Tällä viikolla ravataan sitten jo 5h aamuisin, katotaan vieläkö puhun kevyestä parin viikon päästä. :D

Hieno homma, Faidra, jos alat tervehtyä! Inhottavaa, jos dietillä täytyy olla kipeänä...Mulla just flunssa päällä, ja harmittaa aivan suunnattomasti kun ei pääse polttelemaan niitä kaloreita liikunnalla!

Kuinka paljon oot jo tiristelly? Mulla alkaa kunnon diettiväännöt heti jouluaaton jälkeen ;).. Nyt vielä vähän hissukseen ollaan matkassa.

Annabel sanoi:
Hieno homma, Faidra, jos alat tervehtyä! Inhottavaa, jos dietillä täytyy olla kipeänä...Mulla just flunssa päällä, ja harmittaa aivan suunnattomasti kun ei pääse polttelemaan niitä kaloreita liikunnalla!

Kuinka paljon oot jo tiristelly? Mulla alkaa kunnon diettiväännöt heti jouluaaton jälkeen ;).. Nyt vielä vähän hissukseen ollaan matkassa.
Koita parantaa se flunssasi! Mulle puski sama tauti heti takaisin, kun aloin liikkumaan liian aikaisin. Tämä siis pari viikkoa sitten. Luulin jo että olin tervehtymässä, mutta toisin kävi...

En tiedä paljonko on kiloissa pudonnut, kun en käy vaa'alla ollenkaan. Tämä dieetti on sellainen stressistä riisuttu versio: ei vaakaa, ei rasvamittauksia, ei mittanauhaa, ei kaloreita. Valmentaja tekee mulle ohjelmat ja noudatan niitä, kiristymisen huomaa sitten peilistä, olosta ja vaatteista. En usko että tämä systeemi on yhtään sen huonompi kuin nuo perinteiset menetelmätkään. Toki jokainen on yksilö ja toisille sopii se vaa'an vahtaaminen. Mulla se isompi lukema saattaa pistää mielen ihan mustaksi koko päiväksi, joten parempi on olla hyppäämättä sillä ollenkaan. Muutenkin... kun teen vaan mitä valmentaja käskee, niin sit en voi ainakaan syyttää itseäni jos lopputulos ei ole toivotun mukainen. ;)

edit: Niin siis se kiristyminen... sen verran, että kun farkut ei sopineet alussa jalkaan ilman että olivat totaalisessa ratkeamispisteessä, niin nyt menee jo jalkaan eikä edes jenkat tursua pahasti. :D Sit on dieetti hyvällä mallilla, kun viime viikolla ostamani liian pienet farkut (ei mene edes kiinni) solahtaa jalkaan kevyesti!

Faidra sanoi:
...
Joko täällä moni likka on dieetillä? Mulla alkaa nyt viides viikko ja kylläpä se tuntuu vielä helpolta. Tosin nyt aamuaerobisia tulee lisää ja kun sairastelustakin oon päässy eroon, niin nyt se tosidieetti vasta alkaakin. Tällä viikolla ravataan sitten jo 5h aamuisin, katotaan vieläkö puhun kevyestä parin viikon päästä. :D

Mulla alko tänää jo 11 dieettiviikko. Alkaa pikkuhiljaa tää mahoton nälkäkin helpottaa, vaikka kalorit vaan laskee. Kai kroppa alkaa tähän tottumaan ja mahalaukku pienentymään :D. Mullahan oli tässä monta viikkoa että tein suurionpiirtein kuolemaa kun oli ni saatananmoinen nälkä kokoajan. Ei sillä toki viäkin nälkä seurana, mutta jotenkin se on vähän jotenkin suhteutunut....

Mulla on aamuaerobisia kohtuu vähän vielä, 3 x/vko pitäis vetää. Tosin tässä pari viikkoa on ollut nilkka paketissa, kun meni vaparitreenissä ruksraksympäri. Nivelsiteet siä paukku :curs:. Kepit oli tossa viikon tosi turva ja vitutus tosi iso kun ei päässy ees salille, kun ei vaan päässy ees liikkumaan. Onneksi kepit sai jättää nurkkaan jo, tosin ilman tukea ei viäkään mistään tulis mitään. Lenkkejä teen nyt ihan nilkan ehdoilla. Olin ihan paniikissa ja soittelin PT:lle että mitä nyt perkele kun kävi tämmönen haaveri, onneks Nora rauhotteli että on tässä viä aikaa että, ei haittaa vaikka menis 3 viikkoa ilman treenejä kunhan dieetissä muuten pysyy.

Tosi helposti sen unohtaa, että sen takia se dieetti alotettiin näin ajossa että siinä on pelivaraa aina vähän... on niitä dieettiviikkoja viä jäljellä, ja iha hyvin ollaan aikataulussa. Vaikka kyl mä taidan tuijottaa liikaa noita mun jenkkoja ja tota vyötärönympärystä jonne perkele kaikki se ylimääränen on päässy kertymään :curs:, tuntuu ettei sieltä lähde sit millään. Mutta kai se on niin että sinne minne ekana tulee, sieltä vikana lähtee. Mähän pistän sen lähtemään sieltä :whip:.

-edit-
Tossa muutama kuva kintusta. En tiä kuinka hyvin noista kuvista näkee, mutta mulla oli toi (vasen) jalka kääntyny polvesta lähtien oikealle päin. Enkä saanut sitä suoristettua kun sattu ni vitusti. Varpaiden heiluttelu on kans tosi tuskaista, kai se hermotus oli ottanut kans vähän osumaa. Nilkka turpos ihan homona... Jossain vaiheessa mittailin ni terveen jalan nilkka 22cm ja turvonneen 28cm :D. Onneks nyt on turvotus jo poissa, mutta aika jomova mustelma on ja kipee on ku perkele siis se kohta viä. Onneks siteet ja toi tuki on apuna.

Ei muuta kun tsemppiä kaikille dieettaaville mimmeille, näytetään mistä kova punttimimmi on tehty :hyper:. Toivotteleepi viäkin vähän liikuntarajoitteinen ZannaZ

Liitteet

• SANY0299.webp
    SANY0299.webp
    42,2 KB · Katsottu: 235
  • SANY0300.webp
    SANY0300.webp
    42,9 KB · Katsottu: 172
  • SANY0301.webp
    SANY0301.webp
    35,2 KB · Katsottu: 175

Latest posts

Back