KEVÄÄN kisaajia kissoja kuulutetaan!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nipsu71
  • Aloitettu Aloitettu
Tsemppiä teille kaikille tasapuolisesti, kevään kisaajat! Dieetti on aina välillä niin pirun vaikeaa, mutta kyllä ne raskaat hetket kummasti lavalla unohtuu, tai ainakin kisojen jälkeen! Elän hengessä mukana vaikka itse "massakautta" vietänkin tämän vuoden.

Aurinkoisia kevätpäiviä ja taistelumieltä!:)

Jes! Se on sitten huhtikuu ja kisoihin 17 päivää :) Täällä tiivistetään tahtia dieetin suhteen vielä hurjasti ja kisaviikko onkin sitten lähes lepäilyä ja fiilistelyä pukujen, värien ym. kanssa. Tsemppiä viimeisiin viikkoihin kaikille, Kultsalla nähdään!

Meikälläkin alkaa nyt vihdoin realisoitua, että jos ei meteoriitti tipahda päähän tai jotain muuta vastaavaa, niin se Kultsan lava taitaa tapahtua! Usko on ollut loppua monesti tämän vajaan 24 vkon matkalla. Nyt uskaltaa ja ennen kaikkea jaksaa kirjoittaa tähänkin threadiin, kun ensi vkolla aerobiset kevenee ja voi pikku hiljaa alkaa "laskeutua" itse kisafiilikseen ja protanin tuoksuun.

Juu.. Kahden viikon päästä aletaan olla Kulttuuritalon takahuoneessa valmistautumassa - aika absurdi ajatus. Olen ihan pihalla kaikesta; väsy jyllää. Ei voi sanoa, että olisi ollut helppoa. Lopputulos jää nähtäväksi.

19.4. hyppään lennolle ja lähden muille maille palautumaan tästä härdellistä.

Nähdään kilpailijakokouksessa,
Pia

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom