KEVÄÄN kisaajia kissoja kuulutetaan!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nipsu71
  • Aloitettu Aloitettu
:rock:Elikkäs onko moni teistä suunnitellut kevään kisoja kultsalla. Joko on dietti alkanut, millä "opeilla" ja missä kalori määrissä heilutte? Ekaa kertaa kisaan vai konkarina. Ja mihin sarjaan???
Itse aloitin dietin 1.1 ja vähähiilihydraattisella ruokavaliolla. Hyvin menee ekan vkon jälkeen, kunnes keho tottuu vähiä hiilarin tulooa. paljon proteiinia, rypsiöljyä, soijalesitiinä ja hiilarit kasviksista+mini aamun kaurapuuro...:D -163 olisin tulossa, en ekaa kertaa, tokaa, mutta alkaa jo nyt jännittää ihan pirusti! Kertokaa suunnitelmistanne, vai onko kaikilla kisaajilla tähtäimessä vain Lahti???:thumbs: Aloittelen 1800 kcal jos sillä tippuu niin tippukoon niin paljon kuin vaan lähtee, sitte muutoksia.Proteiinia paljon, lihasten säilyttämiseksi! :dance2:

Mukavaa vuoden alkua ja tsemppiä kaikille diettaajille tai muuten vaan painojen kanssa ähertäville!!:worship::hyper:

ehdit nipsu perustaa ketjun just minua ennen :) . olin jo muutaman viikon odotellut, että milloin joku aloittaa ketjun kevään kisaajille ja kun mitään ei tullut, ajattelin itse laittaa tämän käyntiin.

olen itse kisaamassa kahden vuoden tauon jälkeen, sarjana se vaparillinen fitness. vielä en varsinaisella kisadieetillä ole, kun rasvaa on poltettavana vain n. 5 kilon verran, mutta kyllä se dieetin ihanuus ihan kohta alkaa minullakin :D .

niin joo, modet voi varmaan siirtää tämän threadin kisafoorumin puolelle.

Pitäisi kai pikkuhiljaa ilmoittautua kevään karkeloihin. Aikaa on vaan niin vähän ja tekemistä paljon :rolleyes:. Vaan kyllä tää tästä - eikun kulttuuritaloa kohti.

Pitäisi kai pikkuhiljaa ilmoittautua kevään karkeloihin. Aikaa on vaan niin vähän ja tekemistä paljon :rolleyes:. Vaan kyllä tää tästä - eikun kulttuuritaloa kohti.

Jes, Pia nähdään taas lavalla :rock: Huh tota sun fysiikkaa! :hyper:

Täällä kans tähdätään Kultsan lavalle. Jännittää ensimmäistä kertaa ihan gauhiasti :eek: Mistä lie puskee tämä fiilis... mutta into piukeana myös, kunhan sais tuon rasvan kärisemään oikein turbovauhdilla...

Toista kertaa olisi tarkoitus kivuta lavalle...vaparilliseen fitnessiin. Dieettiä on jo jatkunut hyvän aikaa ja onneksi on vielä jäljelläkin:) Fiilikset ja motivaatio on kohdillaan. On tämä vaan kivaa hommaa :) Tsemppiä kaikille!

Tuhannesti tsemppiä kaikille kevään kilpailijoille! Meitsi on sitten tietenkin katsomossa kannustamassa teitä.:)
Terkuin Erika

Täällä yksi ensikertalainen, tulossa sarjaan +163. Enää ei oikeastaan jännitä, mä olen jännittänyt viimeiset puoli vuotta etukäteen. Toivottavasti se ei tule kahta kauheampana takaisin huhtikuussa.

Mä olen ollut dieetillä jo 8 viikkoa, joulu oli pieni poikkeus välissä. Aloiteltiin n. 2050 kalorista ja nyt ollaan 1800 kalorissa.

Tämä on aivan tavattoman hidasta, mutta kun ei ajattele niin siinä sivussahan se menee.
Tsemppiä kaikille ja toivottavasti nähdään vielä maaliskuussa kisaleirillä!

Tulossa myös kevään kisaan ja vaparilliseen osioon :)
Ensimmäistä kertaa lavalle nousemassa :O
Ja dietillä ollut myös jo n. 8 viikkoa..

Jaahas, Memmun oli tarkoitus jättää kisat tällä kertaa väliin ja kasvaa rauhassa kotona, mutta niinhän tuo nimi näkyy löytyvän listalta...:) minkäs teet, hemmetin kisavieetti!:D Oikein paljon tsemppiä kaikille dieettaajille, täällä mennään ainakin tällä hetkellä hyvissä fiilareissa!

Tosi kiva juttu, että meitä vaparityttöjä on nyt näinkin "paljon" :) Oottekos muuten tulossa kisoihin valmentavalle leirille 14.3?

Toista kertaa matkalla kisalavalle, täysin eri diettimetodein ja -fiiliksin. Mitään kokemuksia en vaihtaisi kuitenkaan pois ekasta dietistä, vaikka tuskainen taival olikin..
Sarja body fitness +163cm. Tsemppiä kaikille, 'kohta' pääsemme näyttämään mitä olemme saaneet aikaiseksi:hyper:

Onpas täällä hiljaista...mites teillä muilla kevään kisaajilla dieetti ja treenit on kulkeneet :)? Minun mielestäni hurjan nopeasti on nyt mennyt aika joulun jälkeen ja nyt enää 6,5 viikkoa jäljellä, jänskää! Muutoksia kropassa näkyy kivasti ja kisajännitys alkaa pikkuhiljaa hiipiä takavasemmalta...mutta ei liikaa, vaan kivasti vielä tähän loppukiriin tsemppiä ja motivaatiota tuoden. Mieli ja kroppa alkavat olla jo hieman väsyneitä tähän dieettailuun (mulla niin pitkä dieetti), mutta hyvillä fiiliksillä edelleen mennään ja täysillä loppuun asti. Tsemppiä ja jaksamista kaikille loppurutistukseen:dance2:!

Hyvin on hiljaista joo- kukaan ei vaan taida haluta paljastaa kivikovaa kuntoaan.. No, aika menee niin nopeasti, että itse vähän epäröin että näinköhän aika riittää?! Nähtäväksi jää, vaikka tosi tiukkaa linjaa mennään ja edistystä tulee, mutta niin hitaasti!

Onkohan kukaan kilpailija saanut mitään postia liitolta? Itse täällä vaan mietin, että onkohan meillä jotain ennen kisoja kokoontumisia esim. sillon perjantaina tai muuta sellaista. Ja se että BF kisat kun on vasta iltapäivän puolella, niin mihinkähän aikaan pitää/ saa olla siellä lavan takana valmiina :D
Lähinnä mietin mihin aikaan varailis meikkiin/kampaus aikaa.. Näin täällä!

Onkohan kukaan kilpailija saanut mitään postia liitolta? Itse täällä vaan mietin, että onkohan meillä jotain ennen kisoja kokoontumisia esim. sillon perjantaina tai muuta sellaista. Ja se että BF kisat kun on vasta iltapäivän puolella, niin mihinkähän aikaan pitää/ saa olla siellä lavan takana valmiina :D
Lähinnä mietin mihin aikaan varailis meikkiin/kampaus aikaa.. Näin täällä!

minulle on tullut kaksikin mailia aiheesta, tosin niiden sisältö oli lähes identtinen. (tokassa taisi olla vain jotain lisähuomautusta dream tanin käytöstä.) kannattaa kysyä liitosta, mikset ole viestiä saanut.

itsellä tulee tänä viikonloppuna dieetin puoliväli vastaan, kun on 6 viikkoa takana ja 6 viikkoa edessä. tähän mennessä kaikki on toiminut juuri kuten pitääkin, treenit kulkee ja rasva palaa. toki on välillä hirveä nälkä ja kamalan kylmä, mutta mitäs pienistä, nuo ovat tuttuja juttuja edelliseltäkin dieetiltä. ainoastaan vaatteiden kanssa on ongelmia, kun kaikki on liian isoja ja housut tuntuu putoavan nilkkoihin :lol2: . ihan hirmu hyvä fiilis!

edit. kilpailijakokous pidetään tuttuun tapaan perjantaina kultsan auditoriossa. kokoontuminen kultsan ala-aulassa klo 17.45.

Viimeksi muokattu:
anne, oma vapari on valitettavasti ollut valmiina jo useamman kuukauden, joten liikkeitä tuskin alan muuttamaan ;) . mutta onhan se päivänselvää, että vaparin suunnitteluvaiheessa yritän imeä hendershottilta niin paljon vaikutteita ja fiiwistä kuin vain mahdollista, on se niin guru ja tärkein idolini tässä puuhassa. vaikken samoihin temppuihin kykenisikään, jotain pientä voi aina tarttua matkaan.

tulee varmaan tänä viikonloppuna hieman roikuttua netissä kuvien ja webcastien perässä...

Mielialat ovat alkaneet heittelehtimään. Itkuilta on onneksi pitkälti vielä vältytty yhtä vkoa lukuunottamatta. Jos alkuviikko mennään onnen euforiassa, loppuviikosta iskee armoton väsy. Vaikka epäilyt alakerran kuntoonpääsystä jyllää tasaisin väliajoin mielessä, onnekseni valmentajan kunnossa tulet olemaan -lupaukset rauhoittavat mieltä. Tsemppiä kaikille loppurutistukseen!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom