Ketolla hiilareita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kgb
  • Aloitettu Aloitettu
Paino
1.1 127
8.1. 123,2
15.1 122,4

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
palautusjuomana vähälaktoosista protskua. ei varmasti imeydy paljon mihkään mutta käyttäkööt sitä ennenmmin kun kehon omia proteiineja.

Mulla on menny näin tämä viikko:

8.1 - 108.8
9.1 - 107.9
10.1 - 107.2
11.1 - 106.4
12.1 - 106.0
13.1 - 105.2
14.1 - 104.3
15.1 - 103.6

Lisään suosituksistanne rasvaa ja vähennän vähä protskua.

Meitsi on tällain natu-kärpässarjaa kun on suotu näin mahtavat geenit mutta oma ketoni:

02.01. 80,2 kg
--> 15.01. 76,4 kg

Originally posted by Jakob
pistäkääs tämän threadin ketoilijat tuloksia kanssa tänne. Miten on lähenyt paino tippumaan.

vähän turhan kovaa on ittellä tullut paino alas. 3.1 ensimmäistä alkoi mun dietti, mutta siitä ei ole painoa ylhäällä, kun päätin ekan viikon vetää fiilis pohjalta. Aamupainoja tässä:

8.1 85.5
9.1 84
10.1 83.5
11.1 tankkaus
12.1 84
13.1 84
14.1 83.5
15.1 83
16.1 83

Et ole yksin, mulla tippuu samaan tahtiin nyt ketodieetil paino, ja syön kyllä hyvin (paitsi en hiilareita) =)

-- Juffe

mahdollisuuksia?

en viittinyt istuttaa tällekin omaa topikkia niin kysyn täällä eli toimisko dietti näillä eväillä?

prot 206g
hh 31g
rasvaa 43g
energiaa 1325kcal

:arvi:

Originally posted by juffe
Et ole yksin, mulla tippuu samaan tahtiin nyt ketodieetil paino, ja syön kyllä hyvin (paitsi en hiilareita) =)

-- Juffe

Tuossa mun taulukossa oli yksi iso virhe eli tuo 85,5 oli alkupaino, eikä paino suinkaan tippunut 1,5 kg yössä:). Tällä hetkellä varmaan ollaan jossain 84,+ kun viikonloppuna tuli otettua kunnon tankkaus (= päin *vettiä). Karkkia varmaan 500g kahteen päivään + kuutisen pulloa olutta jne. No nyt takaisin normi rytmiin.

Originally posted by TailG
Auttaisi paljon jos pistät alkupainon ja pituuden sekä treeniohjelman.
painoa on kertyny 80kg ja pituutta vähä yli 170.

Kolme kertaa viikossa salilla. Jalkoja en treenaa kun on polvi rikki.

Päivä 1: Rinta (penkki, vinopenkki kp, rintaprässi, vipunostot), toistot 6 - 10, sarjoja keskimäärin per liike 3-4.

Päivä 2: selkä, olkapäät (alatalja, jotain perus selkäliikkeitä, ylätalja niskan taakse, pystypunnerrus kp, vipunostot (sivulle?).

Päivä 3: hauis ja ojentaja (hauiskääntö kp, tangolla, smith(?), hauis taljassa, ojentajat taljassa, kp niskan taakse, kapea penkki)

Ja toistot ja sarjat on suurinpiirtein samoja joka liikkeessä. Esim. hauiksissa saatan jättää jonkun noista pois, teen nyt vähän fiiliksen mukaan kun en oo saanu kunnon kaavaa aikaseks.

Vatsat teen kerran pari viikossa siinä seassa.

Aamukävelyt viikonloppuisin kun en rupea arkisin herää kuudelta et vois kävellä tunnin ennen koulua.:david:

Varmaan tosa treenissä olis paljon korjattavaa mut mua kiinnostaa enemmän tuo ruokavalio nyt. Läskit pois.
:arvi:

Pistetääs taas vähän infoa dietin etenemisestä. 16.1 painoa oli 83 ja tänään aamupaino oli 81 (23.1). Toisaalta tuossa on kaksi päivää todella päin vittua mennyttä ruokailua. Tämä tarkoittaa lähinnä syömättömyyttä. Eilen tuli kaloreita varmaan joku 1000 ja edellispäivänä saman verran:itku: . Isoisä meni ja vaihtoi hiippakuntaa, joten sapuska ei ole oikein maittanut:itku: . Treenaamassa olen käynyt, mutta puolitehoista on sekin ollut. Ensi viikolla otetaan uusi startti ja pistetään sapuskaa naamariin vähintään 2000kcal/d.

Lihatiski sanoi:
en viittinyt istuttaa tällekin omaa topikkia niin kysyn täällä eli toimisko dietti näillä eväillä?

prot 206g
hh 31g
rasvaa 43g
energiaa 1325kcal

Liian vähän kaloreita. Laitappa vaikka lähemmäs 2000 ja tarkkaile tilannetta. Varmasti paino putoaa tuollakin määrällä jos käy salilla. Jos tulee aerobista paljon päälle niin sitten vielä lisää kaloreita.

rasvan ja proteiinin suhde pitäisi ilmeisesti olla kaloreissa 1:1 ketolla.

p 206 *4 = 824kcal
hh 31 * 4 = 124kcal
r 42 *9 = 378kcal

eli rasvaa lisää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom