Ketkä Porvoosta?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pitkäaikainen porvoolainen täälläkin!

Mitenkäs tämä daamien sali, For Ladies Only, käykö siellä kukaan? Käsittääkseni ei ole ihan samanlainen kuin Lady Line, eli siellä voi tehdä muutakin kuin joogata. Yhtään Lady Linea tai joogaa väheksymättä, eivät vaan ole mun juttuja....

Nostellaas vähän, onko tullut lisää porvoolaisia tai onko porukat vaihdellut salia yms?
Itse tulee käytyä Kokonhallilla se 3-5 kertaa viikossa, ei viitsi maksaa noista keskustan pro-saleista kun Kokkelilla saa kuitenkin kaiken oleellisen tehtyä ihan hyvin.

Tällä hetkellä tämä asuu Porvoossa, For Ladies Only :)

Olen kohtapuoliin Porvoon suuntaan muuttamassa. Salisuosituksia? Hinnalla ei niinkään väliä (uskoisin työpaikan tukevan), tärkeintä että on riittävästi painoja/laitteita ja mahdollisuus käydä myös varsinaisten aukioloaikojen ulkopuolella. Kiitos.

Olen kohtapuoliin Porvoon suuntaan muuttamassa. Salisuosituksia? Hinnalla ei niinkään väliä (uskoisin työpaikan tukevan), tärkeintä että on riittävästi painoja/laitteita ja mahdollisuus käydä myös varsinaisten aukioloaikojen ulkopuolella. Kiitos.
Hiljasta tuntuu olevan tällä puolella.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Porvoossa Kuntoklubi ja Body Tonic keskustassa, molemmat hyviä kyllä. Itse BT:n asiakkaita.. BT auki magneettikortilla 05-24, ohjaaja arkisin 16-20 jolloin saa kortin uudistettua jne. Omistaja myös reenailee paljon siel ite, eli sillonkin lisää poweria korttiin voi saada. Myös ryhmäliikuntavetäjät laittelevat aikaa korttiin tarpeen vaatiessa..
http://bodytonic.fi/bodytonic.php?id=11

Keskustan ulkopuolella Kokon Halli, jossa perushyvä sali. Plussana edulliset hinnat, minuksena aukioloajat. Esim. kesällä taitaa olla vain pari krt/viikko auki.. Itse en oo vissiin siellä ikinä kyllä reeniä käyny vetää, mutta muutamat frendit reenaa siel ja on muuten tyytyväisiä..

Pitää kyllä kuntoklubia kehasta parhaimpana salina missä käynyt. Ja jopa edullisin. Ja on tuo magneettikorttikin ihana! T. Maalta muuttanut
Ps. Ruotsiakin on tullu opittua sana tai kaksi.

Bodytonicilla on nyt tullut käytyä noin kolme vuotta ja se on ehdottomasti oma henkilökohtainen suosikkini. Tilat ovat laajat ja monipuoliset sekä omasta mielestäni tärkeimpänä seikkana yksinkertaisesti vain hyvin viihtyisät. Ei ehkä edullisin vaihtoehto, mutta Porvoon kuntosaleja kolunneena en ainakaan itse parempaa paikkaa ole löytänyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom