Ketjua kaulaan, mutta mistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pexi_
  • Aloitettu Aloitettu
Eli mulla ois hakusessa semmonen kaulaketju, mis olis riipuksena semmonen japanilainen merkki. Pitäs saaha semmonen merkki kun "voima"! :thumbs:

Eli kyselisin mistä tollasia vois tilata, esim. nettikauppa. Jos ei saa nettiosotetta suoraan laittaa, niin ko. kaupan nimi varmaan riittää...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
öö... en todellakaan oo varma mitä joona tossa yritti viestittää, eli:
-Jos tuo oli vittuilua, niin kiitos kiitos...
-Jos tuo oli vaan tollanen vitsi, niin kiitos silti...

Mun puolesta tän offtopikin vois lopettaa tältä erää...

http://www.kultakoru.com/
noista liikkeistä saa ainakin jonkinlaisia kiinalaisia merkkejä ketjuineen.
en tiä sit saako juuri voimaa tarkoittavaa symbolia. käyppä kysymässä
liikkeessä niin selviää. näyttäis olevan 39 euroa kipale (sis. ketjun).

Pexi87 sanoi:
öö... en todellakaan oo varma mitä joona tossa yritti viestittää, eli:
-Jos tuo oli vaan tollanen vitsi, niin kiitos silti...

Mun puolesta tän offtopikin vois lopettaa tältä erää...

Ihan oli vitsiä tarkoitus vääntää.

ok, kiitti vinkeistä! Tollanen teetetty vois kyllä tulla vähän kalliiks, mut pitää kysellä vielä eri paikoista hintoja...

Joona, selvä juttu! :piis:

myyköhän mikään kauppa semmosta sormenpaksuista rosteri-ketjua..

en noista hopeisista niin välitä (ainakaan hinnan puolesta..)

Panttilainaamot myy kultaa grammahinnalla. Kannattaa tsekate.

Itse ostin ketjun 1000 markalla, saman ketju 2 eri kultaseppää arvioi 2900 ja toinen 3 tonnia. (markkaa)

Nipsu sanoi:
jos isoi korui tahdotte niin hiphop kaupat ympäri suomea

:offtopic:
Subbarilta tulee wrestlingiä ja John Cenan tavaramerkki on paksu teräsketju ja siihen kiinnitetty nyrkin kokoinen lukko. Onkohan tällainen viritys rinnastettavissa laittomaan nyrkkirautaan jos lähtis samanlaiset ketjut kaulassa vaikkapa baariin? Periaatteessahan mitään kättä pitempää ei saisi olla mukana kaupungilla.....

Kyllä, mielestäni tuo tulkittaisiin laittomaksi teräaseeksi.

Joo, ei ole terää. ASP luokitellaan myös laittomaksi teräaseeksi, vaikkei siinäkään ole terää.

Pexi87 sanoi:
Eli mulla ois hakusessa semmonen kaulaketju, mis olis riipuksena semmonen japanilainen merkki. Pitäs saaha semmonen merkki kun "voima"! :thumbs:

Eli kyselisin mistä tollasia vois tilata, esim. nettikauppa. Jos ei saa nettiosotetta suoraan laittaa, niin ko. kaupan nimi varmaan riittää...

En tiedä mistä saa, mutta haet ilmeisesti kanji-merkkiä "Chikara"

rafael30 sanoi:
Joo, ei ole terää. ASP luokitellaan myös laittomaksi teräaseeksi, vaikkei siinäkään ole terää.

:wanha:

Offtopic, mutta ei luokitella enää uudessa järjestyslaissa, vaikka laiton on vieläkin ilman lupaa.

"Vaaralliset esineet:
Nyrkkirautojen, stilettien ja heittotähtien sekä muuksi esineeksi naamioitujen teräaseiden samoin kuin sähkölamauttimien ja -patukoiden, jousipatukoiden sekä tarkkuussinkojen ja -linkojen valmistus, maahantuonti, kauppa sekä hallussapito yleisellä paikalla ja yleisellä paikalla olevassa kulkuneuvossa on kielletty, jollei 2 tai 3 momentissa taikka 12 §:ssä muuta säädetä."

Lähde: http://www.finlex.fi

Ihan normaali ketjukin, joka sijoitetaan housuun on laiton jos sen koko ylittää viranomaisten määrittämän pituuden.
Itselläni taskussa letherman, Kubotan ja avaimet.

"tarkkuussinkojen".. kes, rskes ja musti piiloon kun kaupungilla olette.. =)

magliteähän kantavat nuo kovimmat sissit mukanaan.. nähty on mitä silläkin saa aikaan. =/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom