Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alec sanoi:on sillä ainakin ballseja.
Alec sanoi:.
Putinia,en tiedä miksi.on sillä ainakin ballseja.
vähän sama perustelu kuin putinin kohdalla.mies eikä marjanpoimija.
.
Mitä sä oikein selität Ilehän oli kokoomusnuorten virallinen Neuvostoliiton ystävä,vai oliko tä sarkasmia?Cthulhu sanoi:Jari Vilen, harvinaisen fiksu ihminen. Linnutkin tippuvat puusta, kun hän avaa suunsa.
Ilkka Kanerva, miehekäs ja suorasukainen mies joka toimi väsymättömästi suomettumista vastaan.
en mä sanonutkaan että mä olen sen kanssa samaa mieltä,mutta mies kuitenkin tekee eikä meinaa.siinä missä suomen johto pyytelee anteeksi vaikka ei oo mitään tehnykkään,niin vladi tekee mitä tykkää,sano muut mitä tahansa.pakkohan sellasta on arvostaa,perkele.jarre55 sanoi:Ei kai?
Entinen KGB-päällikkö, joka on palauttamassa kommunismimeininkiä Venäjälle, polkee demokratiaa maahan ja sallii naapurikansojen sorron (Tsetsenia, Ukraina,marit...)
Kuli sanoi:Mitä sä oikein selität Ilehän oli kokoomusnuorten virallinen Neuvostoliiton ystävä,vai oliko tä sarkasmia?
Alec sanoi:en mä sanonutkaan että mä olen sen kanssa samaa mieltä,mutta mies kuitenkin tekee eikä meinaa.siinä missä suomen johto pyytelee anteeksi vaikka ei oo mitään tehnykkään,niin vladi tekee mitä tykkää,sano muut mitä tahansa.pakkohan sellasta on arvostaa,perkele.
heh heh.eikai putinin vielä tähän joukkoon kuulu?jarre55 sanoi:Saman logiikkasi mukaan arvostat myös Hitleriä, Stalinia, Mussolinia, Idi Aminia...?
Sarkasmi on saraseeni naisen käyttämä asu ja huumoriksi nimitetään hänen huntuansa.Eli nai ensin tapa sitten ja syö lopuksiCthulhu sanoi:Minä en edes tiedä, että mitä tarkoittaa sana sarkasmi tai huumori.
Ovatko ne jotain mitä voi syödä, naida tai tappaa?
Yle Teksti-TV Sivu 109/1
KOTIMAA YLE24 LAUANTAI
Rajamäki puolusti kielenkäyttöään
Turvapaikkakiertolaisuus sekä niin
sanotut "ankkurilapset" ovat yhä vakava
ongelma Suomen siirtolaispolitiikassa,
sisäministeri Kari Rajamäki sanoi
YLEn Lauantaiseuran haastattelussa.
Rajamäki kertoi olevansa huolissaan
tilanteesta, jossa työperäistä muuttoa
halutaan lisätä, mutta kansa ei voi
luottaa turvapaikkajärjestelmään.