Kestävä näppärä iso laukku studiokamoille??? Mistä ihmeestä??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Nyt on ongelma. Kyse siis semiherkästä kamasta, valokuvausvekottimista. Olen etsinyt jumalauta koko pallon nettisaitit kohta sopivaa laukkua, mutta ei ihan kunnollista ole löytynyt, tai joo, Katalla on, mutta nekin on semmoiset 800 euroa, eikä silti ihan mitä pitäis.

Kyse on siis siitä, miten saisi menemään vähän helvetisti tehokkaammin studiovalot generaattoreineen, nyt kun on todella epäkäytännölliset salkut, joita ei voi kuin vain kantaa käsissä ja ovat vittumaisia roudaa pitkin poikin.

155301_477707403894_64601273894_5506684_6412322_n.jpg

Noissa on niin paljon ilmaa ja ovat isoja, eikä niitä tosiaankaan voi edes raahaa perässä, saati sitten vippaa olkapäälle.

Katan PALMS-3 on sinnepäin, mutta kun mennään kameramerkkeihin, tulee hintoihin aina nolla lisää.

On zekattu Lightwaret sun muut. Samoin Tactical 5.11 ja muut poliisivarusteet.

Laukun pitää vetää noi kaikki mitä tuossa näkyy ja jäädä vielä tilaa, koska on vielä yksi genis ja valo. Sen pitää olla tyhjänäkin suht jäykkä, ei siis mikään jääkiekkokassi. Mikään älytön muovilaatikko ei ole paras vaihtoehto. Jossain on varmaan jotain varustelaukkuja, mutta ei nyt vain osu silmään netistä. Vaihtoehtona kaksi laukkua, joita voi kuljettaa olkahihnalla, jotka vetää noi kaikki kerralla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noi on vähän turhan ohkasia. Interfitillä on muutama mielenkiintoinen vaihtoehto, mutta mikään ei ole niin kestävä kuin Kata. Mulla on Katan pieni kamerareppu ja ne on kyllä aika saatanan laadukkaita.

Kataa saa sentään muutaman satasen halvemmalla Briteistä, mut silti, kun pistän tonnin laukkuihin, niin sitten löytyy jostain heti vastaava jossa nolla vähemmän.

Ajattelin vain, että varmaan joku jossain on nähnyt liikuteltavilla jakajilla varustettuja kestäviä laukkuja, jotka eivät kuitenkaan paina sellaisenaan jo 20 kiloa. Katan isoin on 7,6kg tyhjänä.

Mulla ei oo mitään hajua tollasista, tuli vaan tuosta esimerkkikuvasta mieleen noi urkujen kuljetuslaatikot, nähnyt bändeillä niitä ja niissä on välillä kalliita soittimiakin sisällä ja aika huolettomasti saa kuljetella.

Osta tommonen, ei tarvii kantaa (pl. esim. rappuset) ja taittuu puolimetriseksi sekä lättänäksi kun ei ole käytössä.

Mä lähtisin liikkeelle siitä, että otat jonkun hyvän rinkan kantolaitteen.
Kävelet sen kanssa jonnekin ompelimoon ja teetätä juuri sellainen, mikä vetää noi ja kameratkin vielä samaan laukkuun.
Tässä on se positiivinen asia, että saat juuri sellaista kun itse haluat ja en usko hinna nousevan edes lähelle Katan hintoja.

Toi kantolaite sen takia valmiina, ettei sen kanssa mene suunnitteluun turhaa aikaa ja sen voit nostaa 'reppuna' selkään helposti.

Osta tommonen, ei tarvii kantaa (pl. esim. rappuset) ja taittuu puolimetriseksi sekä lättänäksi kun ei ole käytössä.

Kamoja viedään yleensä vähän mihin sattuu ja olis hyvä saada olkapäälle roikkumaan, jossain metsässä ei renkaat kelpaa. Noissa parhaimmissa on tosin renkaat messissä.

Tietty, yks vaihtoehto (jos jaksaa vähän vaivaa nähdä) on ostaa semmonen kassi mikä on ulkokuoriltaan hyvä, sitten ostaa vaahtomuovia kunnon palan ja tekee laitteistolleen sopivat reijät siihen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom