Tilannehuumorin kaltainen vittuilu on ihan hauskaa, jos tietää tosiaan, ettei kohde ota sitä tosissaan. Jos jollain menee töissä joku juttu ihan reisille tai koe penkin alle, niin siitä voi naljailla sarkastisesti vähän, jos tietää kohteenkin nauravan jutulle. Mä ainakin tykkään sellasesta ilmapiiristä, ettei olla mitään saatanan hienohelmoja ja vedetä naamaan norsunvitulle, jos sanoo jotain näppärää. Hyvän herjan vastaanottaja ymmärtää ja pistää saman verran takaisin, niin se on ihan mukavaa ainakin tiettyyn rajaan asti. Mä kun en oikeastaan koskaan hermostu, vaikka mun päälle kaatais ämpärillisen paskaa, niin yleensä otan kaiken vittuilun vain nauramalla vastaan, vaikka joskus se kolahtaiskin.
Tuli nyt vaikka esimerkkinä mieleen hauskasta vittuilusta, ku yks kaveri puhu työvaatteista ja sano, että pistää kotona yleensä vanhan tuulipuvun päälle kotitöissä. Toinen kaveri tokas siihen: "Niin ton mikä sulla on päällä vai sen toisen?:D" Kukaan ei ottanut palkokasveja nenukkaan ja kaikilla oli hauskaa.