Keskustelua tämän päivän tapahtumista

jawhead

Banned
Kun kerran offtopic on haudattu eikä ole mitään paikkaa mihin purkaa diipadaapaa niin ehkäpä tähän ketjuun voisi yksinkertaisesti ja siististi kirjata päivän tapahtumat, jotka on kenties pysäyttäneet tai yllättäneet tai muuten vain olleet hauskoja ja mainitsemisen arvoisia. No minä aloitan.

Tipuin tänään katolta.. tai no tikkailta, ensimmäiseltä askeleelta katon korkeudelta kun olin tulossa alespäin.. tikkaan tuenta antoi alhaalta periksi kun astuin ylimmälle askelmalle ja vumps varma lasku.. ei siinä kissaa ehtinyt sanoa mutta sen verran ehdin miettiä että nyt menee vähintään jalka poikki.. siistin tasajalkalaskun tein, siitä sitten perseelleen ja kellahdus selälleen.. pää ei osunu maahan mutta hattu lensi viiden metrin päähän laskeutumisalueelta. Hetken verran siinä maassa keräilin ja pyörittelin niveliä.. ei tuntunu mikään paikka risalta niin mikäs siinä takas katolle kun se työkaverikin sieltä jo huuteli että mihkä nää jäit :D

Nyt illemmalla on hiekan tuo vasen jalka kankeana ja katotaan huomenna liikkuuko se vielä. Ei muuta. Jatkakaaa!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävin postista paketin jonka DHL väitti meille tuoneensa mutta ei muka oltu kotona, ne paskiaiset.
Kävin Lidlissä ostamassa safkaakin.
Join napsun, italialaista yrttilikööriä, Tavernaa.
Paketoin joululahjoja ja leikin junaradalla.

Ketä kiinnostaa? :jahas:

Oli tänään yhteisöviestinnän tentti....joka meni melko penkin alle. Jaja, mitäs muuta...ainiin kävin tosa iltapäivällä kakanderilla, tuli pari melko hyvän kokosta, sellasta ranteen paksusta murkulaa.

Luettelothread?

1. kakkasin
2. tenttasin
3. join
4. kalastin.

Säästin aamulla sievoisen summan, kun bongasin sen poliisien salamyhkäisen kamera-auton tien varressa.. Siis bongaus tapahtui n 400 metriä ENNEN autoa.. :D Niin ja postissa oli liput Metallican konserttiin ja entinen työnantaja oli laittanut liput skiexpoon.

Mites muilla?

Pss. Ei tehdä tästä homo-keskustelua..

Tänään tuli varttihuntti mittariin, illalla tarkoitus mennä ottamaan turpaan säbämatsissa, jonka jälkeen suuntaan jonnekkin ravintolaan.

Nyt olen töissä.

Mie leikin rikasta hetken ja menin ehkä neljännen kerran elämässäni taksilla. Oli aika epähuisia.

Mitä helvettiä? Neljännen kerran taksilla :eek:
Sun pitää joskus lähteä meidän kanssa ulos, niin tuo määrä ajellaan jo TODELLA helposti yhden illan aikana. Välillä siirrytään karaokebussilla ravintolasta toiseen ihan sen takia, koska se on niin kivaa. :dance2::dance::dance2:

No ok, pentuna joskus useesti, mut niitä ei voi muistaa.

Emmä oo koskaan tarvinnu. Mulla on aina ollu joko kuski tai sit oon kävelly/pyöräilly. Emmä tkykää laittaa rahaa sellasiin turhuuksiin.

Aivan luonnollista. Itse en ole kertaakaan ollut taksissa, tosin en ole kuin kerran ollut baarissakaan (luultavasti viimeinen kerta).

560 kierrosta sorvissa ja sormi meni pyörivien leukojen väliin. Kolaus vaan kävi ja vähän sormee jomotti, mutta so not. Kerkeehän tässä vielä tapahtua vaikka mitä.

Mä en ole kans ikinä kyllä taksia käyttäny.. Muistaakseni. Halvempaa ja kivempaa on kun soittaa jonku kaverin tai tutun hakemaan... Aika läppä määrä ;d

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom