Keskustelua light- limuista.

Eli tällä hetkellä kun oon dietillä, niin eikös light limut; pepsi max, cocacola zerot sovi dieettiin?

Olen kuullut, että nämä kyseiset juomat keräävät nestettä? Onko tässä mitään perää? Aina kun tulee sokerin himo, niin voisi kuvitella puolenlitran pullo korjaisi tilanteen :) Mitä mieltä muut ovat?

Jos nyt jätettään kaikki "lisäaineet tappaa sut ja syövyttää sut sisältäpäin" kommentit pois, ja keskityttäisiin olennaiseen.

Eikös dietillä kaloreita lasketa niin sen logiigan mukaan sopii oikein hyvin.. 1,5 light kokis = 8kcal tai jotain sinne päin ? :D

Aina kun tulee sokerin himo, niin voisi kuvitella puolenlitran pullo korjaisi tilanteen :) Mitä mieltä muut ovat?

Olen sitä mieltä ettei pidä paikkaansa. Keinotekoisesti makeutetut juomat monesti jopa lisäävät näläntunnetta. Ehkä ne hieman voivat viedä makeanhimoa muttei niitä tuohon tarkoitukseen kannata käyttää.

Mutta jos tarttee limua juoda niin mieluummin sit laittia. Mut kolajuomia en pidä hyvinä, ne tosiaan poistaa nestettä eli siis juomisen perustarpeen tyydyttämiseen eivät käy.

Back
Ylös Bottom