Keskittymisen herpaantumisesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nate
  • Aloitettu Aloitettu
Tämä nyt on vähän tällainen "loma-topic" mutta...
Varmaan muillekin on käynyt joskus sillä tavalla, että sarja menee ihan pilalle, kun keskittyminen herpaantuu jonkun mitättömän asian takia. Mulle käy joskus niin, että alkaa joku asia naurattamaan aivan hillittömästi, ja sitten ei kyllä rauta nouse.
Tänään jouduin tekemään suorin jaloin maastavetoa penkkauspaikalla, eli laitoin tangon siihen penkin päälle huterahkoon tasapainoon ja nostin korokkeelta. Mies auttoi mulle tangon ylös ekalla nostolla etten rikkoisi selkääni kun nostoasento oli huono. Samalla se jotenkin onnistui sekoittamaan mun otsatukan niin, että se sojotti suoraan ylöspäin. Minä repesin täysin kun näin kuvani heijastuvan ikkunasta (peiliä ei siinä ollut), ja mun täytyi pyytää mies sukimaan tukkaa taaksepäin. Arvata saattaa että sarja meni sitten siinä. Mies oli että "noniin, tee nyt se sarja!" mutta mulla nauru kupli jossain sisällä ja pelkäsin alkavani hihittää ääneen. Joskus varsinkin penkkisarjoissa saatan revetä kesken kaiken johonkin huvittavaan pikkuasiaan...:D

Kaverit yms

Joskus satuin oleen yhe kaverin kans yhtäaikaa salilla ja se on sellanen kaveri joka turisee kaikkee epäoleellista kaiken aikaa. No, olihan siinä kiva jutellakin mutta kun jutut alko mennä sellaseks et ei voinu olla nauramatta...onneks sali oli melko tyhjä sillon...

Kaveri voi kyllä innostaa treenaamaan mut sillon pitäs keskittyä oleelliseen ettei käy just noin et voimat herpaantuu kun joku asia alkaa naurattaa tai muuten vie ajatukset.

Joskus varsinkin penkkisarjoissa saatan revetä kesken kaiken

ihan sama juttu mulla, mistäköhan toikin johtuu?!! Ehkä siinä tulee keskityttyä niin paljon että sitä sit repee kesken kaiken, menee yli se keskittyminen..:lol2:

On hyvä kuulla, että muillakin on sitten samanlaisia oireita.
Ei tartte hakeutua siis hoitoon ihan vielä ainakaan...:lol1:

Tein kerran penkkiä ja yhtäkkiä tajusin lamaantuneeni useiksi minuuteiksi penkille. Kädet olivat suorina ja pitelin tankoa muka valmiina laskemaan sen rinnalle...olin vain tuijottanut kattoa ns. "pitkät päällä"..nauratti kyllä kun viimein "heräsin"..

Vinopenaa tehdessä tuli belgialainen ystäväni selkäni taakse ja peilin kautta illisti ja sanoi belgiaksi "yäk" (se on oikeasti hauskan kuuloista..) silloin herpsahti ja nauroin melkoisen ajan.. :D

Neuvo: ei liian humoristisia ja improvisaatio-kykyisiä ystäviä mukaan salille!!

Joo, tuolla Töölö gymillä näkee sellaisia tekstiiliurheilijoita, joiden vaatetus alkaa joskus naurattamaan niin hillittömästi, että pitää poistua pukuhuoneeseen.

Esim.miehillä tiukkaakin tiukemmat raidalliset trikoot, naisilla jotain pitsihörhellyksiä treenissä.

Vai on Töölö-gym semmoinen paikka! Kiva kuulla suuren maaliman meiningistä, kun täällä peräkylässä näkee lähinnä verkkareita ja t-paitoja.

Lienenköhän poikkeus, mutta kannustukset avustajalta joskus saavat lysähtämään naurusta, esim:"purista vaan viimeisetkin!!!" siinä vaiheessa, kun olet vasta päässyt alkuun. Yleensäkin avustajan olisi hyvä olla melko kuulumaton.

Heh, tuttua! Eniten alkaa naurattamaan tietty just sillon, kun pitäis tehdä kunnolla penkkiä, ja oikein avustajan kanssa... :D Mua on usein varmistanut salini pitäjä, pieni mutta pippurinen nainen, joka juuri kriittisimmällä hetkellä onnistuu aina karjaisemaan jotain, esimerkiksi "rinta tiukkana!!", "nousee!!" tai muuta vastaavaa. Ei välttämättä luettuna kuulosta kovin huvittavalta, mutta kun tää tätsy TODELLA karjahtaa niin kovaa, että peilit helisee... ja musta tuntuu että muut salillaolijat joko pelästyy et apua tuleeko se täti pian mullekin karjumaan, tai sit ne jotka ei pienestä hätkähdä ni varmasti huvittuneen säälivästi katsovat kun mä punnerran pää punasena vaivaista 35 kiloa ylös rinnalta, et muka niinku kovakin kuvittelen olevani... :lol2:

Mullakin voi mennä koko sarja pilalle jos keskittyminen häiriintyy. Jos rupean ajattelemaan muita asioita enkä keskity tarpeeksi tekemiseeni menee sen hetkiset voimat harakoille eikä auta muu kuin lopettaa sen painon nostaminen siihen.
Ja kyllä voi alkaa joskus naurattamaan jos mieleen tulee joku hauska juttu, se vaan on vähän noloa kun yksin treenaa..:lol1:

Suositut

Back
Ylös Bottom