Keski-Suomen avoimet mestaruuskilpailut maksimisotilaspenkissä ja sotilaspenkissä..

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kyl mul ainaski näky.. Komia nosto KYYYLLL!!!:thumbs:

Kiitti.
Ootko ite ajatellut toistokisoihin osallistumista?
Ainakin se sun 50kg tehty tulos on ihan älytön.:rock:
Kaukainen tavoite ja haave on joskus pärjätä jollakinlailla sp-toistokisoissa. En tiedä ehtiikö tänä vuonna (tai ikinä) päästä sellaiseen tulostasoon että sinne kehtaa mennä. Tämä vuosi ainakin vedetään volyymit tapissa ja (ikuinen)dietti päällä

oli toi kyllä luvattoman kevyt... ei juurikaan hidastunut siirtymävaiheessa. ja aika kapee ote. kunnon medium-penkkari. rok :)

Joo nyt näkyy itselläkin. Youtube jotain jäätää. Latasin sen eilen sinne mutta laitoin julkiseksi vasta päivällä. Miten mortalin muiden nostojen painot? Mulla on nekin tossa, mutta en muista painoja oikein... Voisin ladata nekin näytille. Tässä oma rävellys--> http://www.youtube.com/watch?v=RHWJ8cdtHO8

Ainoa nosto joka onnistui...:(

mortalin nosto oli kyllä super helppo ja kyllä tuo oli mun mielestä jo ihan rehellisesti sanottuna kapeena penkkinä otettu :). monella se kapea on tollanen. onnea, on se sairaan vahva jässikä vai pitäskö sanoa paappa niin kuin eräs aiempikin tässä tredissä :D:thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kertakaikkisen hieno nosto, ja kevyttä kuin mikä!
Lähes gasellimaisella ketteryydellä muuten hyppäsit penkin päälle tuulettelemaan :D

Kyllä kevyeltä näytti, erittäin siisti nosto. Sen näköinen että parikymmentä kiloa saisi laittaa lisää ainakin :)

Joo nyt näkyy itselläkin. Youtube jotain jäätää. Latasin sen eilen sinne mutta laitoin julkiseksi vasta päivällä. Miten mortalin muiden nostojen painot? Mulla on nekin tossa, mutta en muista painoja oikein... Voisin ladata nekin näytille. Tässä oma rävellys--> http://www.youtube.com/watch?v=RHWJ8cdtHO8

Ainoa nosto joka onnistui...:(

Kiitti kauheesti.

Onneks oli sopivan hämärää niin kuva ei kerro totuutta kessin koosta:hyper:
Noh. Seuraavat kisat taas alle kasiin... tai yritän ainaskin.
Muut nostot oli 180, 185, 190.

Eihän toi sun mikää rävellys oo. Hieno nosto ja vielä ekaks kisanostoks.
Se seuraava oli ainakin yhtä kevyt mut vaan merkki jäi lyhkäseks.:(

Tsemppiä treeneihin!

Mortalille onnittelut. Helponnäköinen nosto!

Olet ehkä vähän väärässä threadissa hehkuttamassa noita kisoja, koska täällä on kyse sotilaspenkkipunnerruksesta. Ei sillä, etteikö niitä saisi mainostaa, mutta minun mielestäni ei liity mitenkään tämän threadin aiheeseen.

en viittiny alottaa uutta threadia tälle :)

Kooste kärkikaksikon nostoista

http://www.youtube.com/watch?v=r3gnyBDiOwc

Kovassa kunnossa Lehto on ajatellen penkkipunnerruksen avoimia SM:iä Tuusniemellä... Tampereellahan mies paransi viikko sitten omaa ennätystään veteraaneissa 243,5 Kiloon.:thumbs:

Pitää vielä ottaa oma suoritus uusiksi kunnon merkillä ja vähän harkitummin korotuksin... :lol2: Kiva laji... On kuitenkin vähän erilaista kuin paidalla kisaaminen.

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom