Kesämiitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rocket
  • Aloitettu Aloitettu
Mmama vai heti sinä teet kesälesken :D ,ja tekemistä löytyy kyllä,aitokiuas on,eli siihen saakin kantaa pökköä muutaman tunnin...Samoin mietittiin,jos vaikka tehtäis porukalla sapuskat,eli käytäis kaupan kautta,miltä kuullostaa?
Koirua en minä ainakaan ota mukaan,just jos jollain on allergiaa,ja siks toisekseen Ripsa "pelastais" meitä sieltä järvestä ts.kukaan ei sais rauhassa uida ;).Muutoin kyllä mulle sopii vaikka raahaisitte naapurinkin eläimet mukaan,minä tykkään :D
Jep,jep,palaillaan astialle,nyt menen härmistämään porukoita,jotta saan ne jaloista silloin pois...

Minulle kyllä passaa jos eläimiä tulee! Tykkään kovasti kaikenlaisista pörrösistä. Allergian suhteen pitää vaan saada ennakkovaroitus niin ei tarvi niiskutella.

Tuon mökkikeikan voisi varmaan heittää mukavammin autolla, joten minunkin kyytiin mahtuisi mukaan. Näitä kuljetuksia kannattaa toki katsella tarkemmin sitten likempänä.

Kellä vaan on, niin miun puolesta tuokaa ihimeessä koerankuonolaesia mukkaan. Mie rrrakastan niitä otuksia. Jos tarttee, mie vaekka kävelytän niitä ja peuhaan niien kaa. Mut joo, ei mukkaan sellasia jotka "pelastelloo" immeisiä kun ne haluvais sukellella. Oon ennennii kuullu sellasista pelastuskoerista.

Nytten miun postaukset harvenevat. Lähen tästä ekaksi opettajien kesäpäiville ja sieltä Hesaan päin serkkua morjestamaan ja tietysti Hesassa käppäilemään. Käyn jollain kuntosalilla (ehkes Motivuksella),kiertelen kauppoja ja tietysti pienen pitää päästä Lintsilläkin käymään. En tiijäkkään, milloin seuraavan kerran pääsen tietsikan ääreen.

Niin että aurinkoista kesän alkua mimmeille!!!:D :kippis1:

Koirista

Täällä myös allergiaa, mutta ei ongelmia jos ei tarvitse nukkua samassa tilassa koiruuksien kanssa. Ulkona ollessa oireita tuskin tulee - paitsi jos koira on iiiiso ja pelottava niin sitten tulee paniikkioireita :rolleyes: Jotkut koirat eivät yksinkertaisesti tykkää minusta (vaistoavat kai arkuuteni) ja siitä on joskus tullut pahoja ongelmia :(

Hau

Myös minulla ongelmia karvakuonojen kanssa samassa huoneessa yöpymisen kanssa, ulkosalla ei mitään ongelmia :)

Entisenä kissanomistajana ja suurena eläinystävänä tämä allergia on ikävä juttu, koirat ja kisut kun tykkäävät yleensä tulla juuri meikäläisen jalkoihin pyörimään :rolleyes:

MAIJU!!!

Oliko meillä jotain puhetta ircissä siitä kyydistä jos Hämeenlinnaan pääsen,niin että sun kyydissä mahtuisi sitten perille? Laita vaikka mailia mulle tonne pakkiksen osoitteeseen niin sovitaan siitä sitten joskus lähempänä or something.. :)

Hattula - onkos se jossain Mansesterin kupeessa? Tuo viikonloppu kävisi minullekin (sitä edellisenä olen Sulkavan Souduissa)! Mutta hiukan täytyy siipalta kysellä, että käykö moinen jatkuva reissaaminen ilman häntä (ei pääse Sulkavallekaan), kesälomaahan tuo on jolloin kai pitäisi tehdä äijänkin kanssa jotain yhteistä. Mutta jos saan asiat järjestymään ja minutkin mukaan huolitaan (vaikkein juuri ole viime aikoina Punttimimmeissä kirjoitellut), tulisin mielelläni!

Originally posted by Brunetti
Hattula - onkos se jossain Mansesterin kupeessa? Tuo viikonloppu kävisi minullekin (sitä edellisenä olen Sulkavan Souduissa)! Mutta hiukan täytyy siipalta kysellä, että käykö moinen jatkuva reissaaminen ilman häntä (ei pääse Sulkavallekaan), kesälomaahan tuo on jolloin kai pitäisi tehdä äijänkin kanssa jotain yhteistä. Mutta jos saan asiat järjestymään ja minutkin mukaan huolitaan (vaikkein juuri ole viime aikoina Punttimimmeissä kirjoitellut), tulisin mielelläni!

Äh, äijästä lomaa myös vähän:D Messiin Brunetti

voihan itku:itku: , mulla on sinä viikonloppuna yhdet juhlat joten en pääse messiin...taaskaan.
Olis ollut huippua tavata teitä mimmejä...maybe there will be a next time.
;)

Joo, ei ole tiedossa tärkeitä vieraita tuona viikonloppuna, niin että meikä on tulossa. Panee sitten jossain vaiheessa privameiliin tarkat ajo-ohjeet sinne mökille. Itse Hattulan sijainnin vilkaisin jo kartalta. Ja sittes yksityiskohtaiset ohjeet, please! Kuitenkin ajan jostain risteyksestä ohi.:( Eksymisvaaran takia vois panna meiliin myös jonkun kännynumeron, johon sitten soittaa, jos huomaan olevani toivottomasti eksyksissä. :D

"huonoja"uutisia:Tällä hetkellä näyttää siltä,että möksälle ei ainakaan pääse tuolloin 19pvä vielä:(
Siellä on iisoremppa meneillään,ja remppaReiska tekee sitä töittensä jälkeen,kalja ja makkara palkalla...Eli valmista tulee????
Kävisikö elokuun alku tms?

Kyllähän se elokuun alkukin saattaisi käydä :) In fact, en varmaan olisi sittenkään päässyt tuolloin 19. päivä... Mites muut?

Kaira-tyttö on Italiassa miesten keskellä 2.-10.8 välisen ajan, niin että juupati jaapati,miten lienee. Ainoa on sitten seuraava vkonloppu,eli 16.-17.8. Mutta saa nyt nähdä.Italian reissua ei voi perua vaikka kuinka tekisi mieli miittiin :D Mutta juu,katsellaan,Sanni,voisitko mulle ilmotella kun ajankohta alkaa olla selvillä,mähän en tässä pahemmin enää kesän aikana palstalla pyöri.. :)
Hyviä kesänjatkoja kaikille ja vimmattua treeniä! :kippis1:

Noh, mullehan nyt käy mikä tahansa ajankohta... Harmittaa vaan jos ja kun joutuu odottamaan kauemmin :itku: Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Lomani toinen pätkä ajoittuu elokuun alkuun, enkä osaa vielä sanoa lähdenkö vielä reissaamaan..Kun tämä Suomen suvi ei nyt tunnu lämpenevän ollenkaan..

Mutta jahka mökkipäivät varmentuvat niin ilmoittelen sitten mikä on tmän neidin tilanne.

Minulle sopii miitin lykkääminen ja tulen kyllä messiin minkä päivämäärän sitten päätättekin.

Toivoisin kuitenkin, että miitti ei olisi 16.8 viikonloppuna sillä silloin on jokavuotiset Valkosipulifestarit Keravalla ja niitä en haluaisi vanhan perinteen vuoksi missata. Kannattaa muuten käväistä paikalla mikäli tykkäätte valkosipulista...

Kunhan ilmoittelette ajoissa, niin enköhän minäkin saa pari vapaapäivää järjestettyä tavalla tai toisella.

Originally posted by mmama
Kannattaa muuten käväistä paikalla mikäli tykkäätte valkosipulista...
nami. Rakastan valkosipulia, mutta taitaa vaan nuo juhlat olla turhan kaukana.

No, voi harrrrmi! Tämä täti ei taida päästä enää silloin. Vaikea sanoa, kun ei tarkka viikonloppu ole tiedossa. Alkaa kyllä elokuulla olla kesän reissaamisista aika kylläinen ja pitäisi vielä viikon päivät latailla akut valmiiksi tulevaa kouluvuotta varten. Katsotaan nyt kuitenkin ennen kuin lopullista vastausta antaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom