Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samoilla linjoilla, Omna. Mökkeilen, löhöilen, nautin suomalaisesta luonnosta, syön vastapyydystettyä kalaa jne. Sen lisäksi sukuloin, käväisen Hesassa ja kilpailen yu:ssa. Sali ja yu-kenttä sijaitsevat n. 27 km:n päässä kesämökistä, joka seisoo Pielisen rannalla, ei kovin kaukana Kolista.:D :kippis1:Originally posted by Omna
Mä lähden kesälomalla mökille Saimaalle! Mikään ei voita fiilistä mikä tulee kun ajelet 4 hevossoiman moottorilla hiljaisena ja lämpimänä kesäyönä ostamaan muikkuja suoraan nuottamiehiltä!
Seuraavana päivänä ne voi sitten laittaa savustumaan savustuspönttöön ja siemailla hyvää olutta pari pulloa grillikalliolla ja syödä savumuikkuja, hyvää vastapainoa IT-työläisen arkeen.
Treenaamankin sieltä toki pääsee, n. 10km vesiteitse matkaa salille, autolla vajaat kolmekymmentä.
Kyllä Suomi on kesällä POP!!!
Originally posted by Kimi
Mä ajattelin olla löylyssä koko kesän.
Originally posted by osku
Mä lähden kesällä maalle paimentamaan lehmiä ja heinätöihin.Siellä pihalla kasvaa raparperia josta teen viiniä (kiljua).Sitten siellä on sellanen mukava koira jota käyn ulkoiluttamassa.Tarkotus ois myös vetää susta kuuri jos sitä nyt saa hommattua.Tipi linnunnuille annan myös opetuksen kiikaritähtäimellä varustetulla diana 34 ilmakiväärillä.