Kesälomasuunnitelmia?

Ei oo vielä kesätöistä tietoakaan, joten ei paljon voi suunnitella. Sen tiedän, että melkein joka (pirun) lauantai potkin palloa jossain päin Suomea...

Juu, ja veli menee kesäkuussa naimisiin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Omna
Mä lähden kesälomalla mökille Saimaalle! Mikään ei voita fiilistä mikä tulee kun ajelet 4 hevossoiman moottorilla hiljaisena ja lämpimänä kesäyönä ostamaan muikkuja suoraan nuottamiehiltä!

Seuraavana päivänä ne voi sitten laittaa savustumaan savustuspönttöön ja siemailla hyvää olutta pari pulloa grillikalliolla ja syödä savumuikkuja, hyvää vastapainoa IT-työläisen arkeen.

Treenaamankin sieltä toki pääsee, n. 10km vesiteitse matkaa salille, autolla vajaat kolmekymmentä.

Kyllä Suomi on kesällä POP!!!
Samoilla linjoilla, Omna. Mökkeilen, löhöilen, nautin suomalaisesta luonnosta, syön vastapyydystettyä kalaa jne. Sen lisäksi sukuloin, käväisen Hesassa ja kilpailen yu:ssa. Sali ja yu-kenttä sijaitsevat n. 27 km:n päässä kesämökistä, joka seisoo Pielisen rannalla, ei kovin kaukana Kolista.:D :kippis1:

kuukausi ainakin raivausta ja loput jotain muita hommia. Ja tietysti helvetinmoista treeniä...(raivausahan kanssa metsässä riehuminen kyllä menee jalkatreenistä)

Pyhitän tämän kesän niin kuin viime kesänkin reenaamiselle ja töissä käynnille. Tosin vois siinä yrittää jonkun tentinki käydä jos jaksaa. Eli eipä tarvi paljon edes miettiä että mihin menis kesälomalle.

Työkuviot on vielä auki, voi olla että teen vain 3 pv/vko. Silloin ehtisi vaikka rannallekin jossain välissä. Toki jos töitä on 5 pv/vko niin sitten teen sen, vaikka koko kesän putkeen.
Heinäkuun 11. päivä on pyhitetty juhlimiselle. Ajattelin pistäytyä 15 vuoden tauon jälkeen festareilla, kun sattuu nuo kolmikymppiset samalle päivälle :kippis1:

Joku viikonloppu pitää käydä lasten kanssa Muumimaassa, kun Espanjaan ei tänä kesänä päästä. Parina edellisenä kesänä on oltu viikko ystäväperheen talossa Malagan liepeillä. Ainoa oikea tapa lomailla Espanjassa; oma talo, oma rauha, oma uima-allas... ja vuokra-auto käytössä.

Originally posted by Kimi
Mä ajattelin olla löylyssä koko kesän.

TÄSSÄ MIEHESSÄ ON MUNAA :kippis1: !!!!

Minulla menee kesä varmaan yhtä tylsästi kun viime kesäkin, töitä, ylitöitä, treeniä, lepoa, syömistä, nukkumista, töitä, ylitöitä jne. Jos joku kurssi jää vielä uupumaan klinikkakynnyksestä pitää se tenttiä kesällä. Saunaankin pääsee vain perjantaisin...

Viime kesänä oli tosin kolmen päivän Hesa-risteilyreissu, ainakin siihen pitäisi taas pyrkiä tai kävästä kotikaupungissa Lpr-Cityssä.

Mulla on täydet lomat ja vähän päälle :D
Kovaa reeniä ja nukkumista :) , ja tasasin väliajoin mökille vetämään kunnon perseet :D

Kaikki vähänkin vakavissaanotettavat festarit vois kiertää, ja jos sais jonkun paskahomman niin ei tekis yhtään pahaa kukkarolle.

Mä lähden kesällä maalle paimentamaan lehmiä ja heinätöihin.Siellä pihalla kasvaa raparperia josta teen viiniä (kiljua).Sitten siellä on sellanen mukava koira jota käyn ulkoiluttamassa.Tarkotus ois myös vetää susta kuuri jos sitä nyt saa hommattua.Tipi linnunnuille annan myös opetuksen kiikaritähtäimellä varustetulla diana 34 ilmakiväärillä.

Riippuu siitä pääsenkö töihin. Joko kesä menee töissä ja treenatessa tai sitten paremmassa tapauksessa pämpätessä ja treenatessa.

Muuten menee kesä töissä, mutta kolmeviikkoisen kesäloman voisin vaikka kirjoitella gradua. Koko kesä siis tietokoneen tuulettimen huminassa ja ruutua tuijottaen. :( Ehkä (jos G on hyvällä mallilla silloin) voisin käydä Tuska festarilla ja jussina isän mökillä vähän rentoutumassa.

Tarkotus olisi päästä kesäkuun alusta Puolaan katsomaan kisoja viikoksi. Ja muuten sitten tehdä töitä jos vain saan jostain :D Tosin on vielä hahmotteilla pieni reissu pyörälläkin, jos vain saa jostain ylimäärästä rahaa.

Eiköhän meilläki mene kesä töitä tehdessä johtuen avokkini yrittäjydestä ja mihkä sitä nyt yksin viittis lähtä :)
On meillä kuitenki mökki anttolasta vuokrattuna viikoksi pääsee saunoo ja onkimaan hiljaisuuteen ja ehkä pikkasen sauna päälle :kippis1:

Thaikkuihin tai Brasseihin pitäs päättää vaan kumpaan, thaikuista olen ajatellut Bangkokkia tai Phukettia, rasiliasta Rio De Janeiroa, ei kellään kokeneemmalla olisi vinkkiä kummassa kannattaisi kaksviikkonen viettää sinkkuna :D

Originally posted by osku
Mä lähden kesällä maalle paimentamaan lehmiä ja heinätöihin.Siellä pihalla kasvaa raparperia josta teen viiniä (kiljua).Sitten siellä on sellanen mukava koira jota käyn ulkoiluttamassa.Tarkotus ois myös vetää susta kuuri jos sitä nyt saa hommattua.Tipi linnunnuille annan myös opetuksen kiikaritähtäimellä varustetulla diana 34 ilmakiväärillä.

Röhönaurut, kuullostaa huisin mukavalle :lol2: :D :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom