Kesäloma 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Krampus
  • Aloitettu Aloitettu
Kesälomat alkaa monella nyt juhannuksesta. Millaisia suunnitelmia porukalla on kesäloman varalle? Onko matkustelua ympäriinsä, mökillä grillaten ja kaljaa juoden vai festareilla rymyten? Itse meinasin kierellä mopolla ympari suomea, grillailla paljon ja vaan ottaa rennosti. Treenejä tietysti jos vaan on mahdollista.

Itse olen ihan täpinöissäni kun huomenna on viimeinen työpäivä ennen lomia :hyper:

Kännykkäänkin laitoin just uuden soittoäänen eli mattia ja teppoa parhaimillaan :D

Hyviä lomia kaikille!

Matti & Teppo - Näin se kesäloma toimii

Sandaalit jalkaan ja kravatti pois
vanhat bermuda shortsit löytää jos vois
Havaiji paita mut nuoreksi saa
nyt on elämä niin upeaa

Sovimme eilen tapaamisen
siitä sinähän teet tosi täydellisen
tästä vois syntyykin vakavampaa
onhan kesä ja saa rakastaa

kertosäe:
Näin se kesäloma toimii
kun sen oikean kohtaa
kyllä kesäloma toimii
seikkailuun se meidät johtaa
sua niin paljosta mä kiitän
hetket muistoihini liitän
tämän kesän annan sulle
sulle vain sulle
kai sä olet hyvä mulle
niin kuin mä sulle?

Siinä sä seisot kun paikalle tuun
näen iloiset silmät ja nauravan suun
terassi kutsuu jo lomailijaa
nyt on elämä niin upeaa

Yritän peittää innostuksen
siinä hommassa silti mä onnistu en
tunteeni kuumat näkyä saa
onhan kesä ja saa rakastaa

kertosäe

Sua niin paljosta mä kiitän
hetket muistoihini liitän
tämän kesän annan sulle
sulle vain sulle
kai sä olet hyvä mulle
niin kuin mä sulle?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kesäloma alkaa "vasta" viikon päästä.

1 vko reissu pärnussa
varmaan n. 1vko mökillä jyväskylässä, parissa pätkässä tosin,
jotain muuta, mitä?

Tänään alkaa lomat. Töihin takaisin vasta Elokuussa. Maistuu. Muutoin loma lapsiperheen perussettiä: sukulointia ja huilausta. Onneksi ei tarvitse missään puuhahelveteissä käydä, kun pikkumies vielä niistä mitään ymmärrä.

Ihan perinteisesti menee. Grillailua, chillailua, olutta jotain 17363532 pulloo ja munahippaa ja -painia hyvässä seurassa. Ei kai sitä suomalainen mies sen enempää tarvi.

Kesälomasta eka viikko meni jo kesäkuun alussa, toinen viikko elokuun lopussa. Paljoa ei kesällä ehdi lomailla, mutta jouluna palkitsee kolmen viikon loma Thaimaan lämmössä.

Ei päivääkään lomaa kesällä. Vähän tyhjänpäiväistä aikaa meikäläiselle koko kesä. Seuraava lomaviikko on tuossa syyskuussa karhun metsästyksen alussa ja loput myöhemmin syksyllä. Kolme viikkoa olin lomalla jo huhti-toukokuussa.

Kohta ensimmäinen viikko kulutettu, tänään mökille juhannusta viettämään ja sunnuntaina takaisin. Loput lomasta meneekin kalastuksen ja remontoinnin merkeissä.

yksi sana: Intti.

no onneksi lähden innolla kohti uusia kokemuksia ja tätäkin on jo tovi odotettu. ja ruisrokkiin edeltävänä viikonloppuna.

Viikon päästä alkaa loma. Tänä kesänä olis suunnitteilla vaihteeksi kierrellä tätä kotimaata, eli luultavasti jonkinlainen Lappiin ja takaisin reissu tms. Koira otetaan mukaan, joten aika lyhyitä pätkiä varmaan tulee ajeltua, mutta ehtiipä sitten näkemään paikkoja vähän paremmin.
Tuli just hankittua uusi navigaattori (TomTom GO730), joten reittisuunnittelu on tällä kertaa hieman helpompaa :)

Ainoa varma tieto on se, että heinäkuun puolivälin kieppeillä ollaan Helsingin Olympiastadionilla Maidenin keikalla :)

Eli iso osa lomasta mennee jossain muulla kuin kotona. Mitään tarkkoja suunnitelmia ei tehdä vaan reissataan ihan fiiliksen mukaan.

Viikko lomailtu, viikko jäljellä. Ei olisi paljon paskemmat lomasäät voinut sattua kohdalle :itku: Onneksi toiset 2 vko lomaa pidän elokuussa ja silloin ois tarkoitus mennä Turkissa käymään, joten jos edes siellä olis säät kohdillaan. Eipä tässä sen kummempia suunnitelmia ole, jussiksi mökille ja sieltä jossain vaiheessa kotio.

Kolme viikkoa lomaa kohta takana ja jokunen viikko vielä edessäkin. Eka lomaviikko meni Kroatiassa (vilma :haart: Kroatia) ja pihahommien ja mökkeilyn parissa taitaa mennä loput viikot.

Vaasaan pitäisi suunnata asuntomessuille jossain vaiheessa ja samalla reissulla hoitaa "pakolliset" lasten kotimaan lomakohteet.

Tää on ollut ehkä paras loma ikinä.

Heinäkuun puolessavälissä lyhykäinen loma. Mennään Turkkiin johkin Icmiriin, tuleepahan siinäkin maassa käytyä, ei taida muuten olla sinnepäin asiaa juuri koskaan. Työkaveri sanoi että Icmirissä on maailman kauneimmat naiset... no, makuja on monia. Sitten mökillä pari päivää ja eiköhän se ollut siinä, voi mennä takaisin töihin.

Nyt alkoi puolentoistaviikon loma töiden jälkeen, sitten kuukaudeksi kaupungille kesätöihin :arvi: Kaupungin töiden jälkeen puolitoista viikkoa taas lomaa, sitten alkaakin jo taas Lukio.. Siinähän se kesä sitten meneekin :E

Huppe is bäk ja lomalla just nyt! Sain netin tänään 3vk tauon jälkeen, katsellaan taas pakkista sillä silmällä :D

Loma alkaa heinäkuun puolessa välissä, joten ainakin alkukesästä olleiden lomailmojen perusteella ajankohta osui nappiin. 4 viikkoa olis lomia.. Mökille viikoks ja sit muksujen kanssa johonkin niille mieluisiin paikkoihin.
Ainakin puuhamaassa olis tarkoitus käydä ja ehkä muumimaailmassa, myös wasalandia&tropiclandia paketti houkuttelisi.
Muuten sitten grillailua yms..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom