Kesäkuntoon?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vesguru
  • Aloitettu Aloitettu
Huomasin dieettithreadin, mutta oli pakko aloittaa uusi, koska löysin threadin, jossa porukkaa selittelee :lol2: miksi ei päässyt kesäkuntoon viime kesänä. http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=1368 Eli ajattelin kysellä, että kuinka monella riittää luottamus itseensä, ja uskoo tosissaan pääsevänsä kesäkuntoon tänä vuonna? Itse uskon pääseväni, kun jo viime vuonna olin paremmassa kunnossa, kuin olisin ikinä uskonut, ja nyt olisi tarkoitus saada itsensä sellaiseen kuntoon, että naiset saavat niskakramppeja kääntyessään katselemaan minuun päin.. :blow:

kyllä sitä olis tarkoitus jotain tehdä, pakki on meinaan hirvittävä...

ei siitä stressiä nyt kannata ottaa, jos ei oo kesäkunnossa kesäksi, ni onpahan ainakin valmiiksi sitten talvikunnossa, ei tarvii sen eteen töitä tehdä...;)

Originally posted by vesguru
Eli ajattelin kysellä, että kuinka monella riittää luottamus itseensä, ja uskoo tosissaan pääsevänsä kesäkuntoon tänä vuonna?

Tiedän olevani rantakunnossa ensi kesänä , vaikkei mua varmaan rannalla juurikaan näy!:D Kohta dieetille ja kyllä vituttaa jo etukäteen..Vai lykkäisköhän diettiä parilla kuukaudella:kippis1:

Mä pystyn jo lupaamaan, etten ole kesäkunnossa kesällä. Tai korkeintaan sitten vasta loppukesällä..

Rupes polttelemaan mielessä semmoinen 4-6 viikon massakauden pitäminen vielä, kun sairastelun takia on tuota painoa lähtenyt aika lailla. Sitten dietille, tosin varmaan aika myöhässä. :( Alunperin dieetin piti alkaa nyt viikonloppuna, sen päätin jo joskus marraskuussa varmaan, mutta näin ne suunnitelmat muuttuu...

Olishan tässä tietenki toinenkin vaihtoehto, piiskata :whip: ittensä heti dietille ja olla kesäkuussa sikatiukka 60-kiloinen... :lol2:

Tää kysymys on mulle ihan uus, tähän asti aina ollut rasvaton rimpula ja nyt ekaa kertaa on tuossa mahasa nahan alla joku eriskummallinen olento mikä heiluu eikä sitä voi jännittää... :rolleyes:

Tarkotuksena huhti-toukokuun vaihteessa alkaa vähän kiristelemään jos se on vielä tarpeen (Mulla rasvaprossat heiluu itsekseenkin), sitten hyvin kesäkuun ekoille rantakeleille kondiksessa. :)

jaksa ottaa mitää paineita mistää rantakunnosta ku kesä menee kuitenki terassilla :kippis1: niinku ennenki :rock:

Kesakunto on mulle se kun pistaa shortsit ja slaparit jalkaan ja ehka lippiksen vaarinpain paahan. Sitten vaan pirtupullojen kanssa viikonloppuisin diettia pitamaan kun aurinko paistaa. :kippis1:

Jees.. en oo ennen itteäni kesäkuntoon hommaillu, mut nyt aattelin vähän panostaa.. Mut ei mitään hirmudiettiä, vaan vedän HIIT-treeniä ja tsekkailen vähän mitä syön (oon tehnt molempia jo jonkun aikaa) :rock:

Siis en ota mitään painetta tosta biitsikunnosta, mut no kuitenki nyt tulee oltua ens kesänä sen verran biitsillä, että pitäähän se päkki sieltä kaivaa jotenkin esiin :D

Mulla on ainakin tavotteena olla kesän jokaisena päivänä viimesenpäälle "kunnossa" terasseilla:D

En nyt sitten tiedä siitä "kesäkunnosta", mutta pääasia on olla joka kesä paremmassa kunnossa kuin edellisenä.:whip:

Viimeisinä kolmena kesänä olen aina ollut paremmassa kunnossa, kuin edellisenä... Joten samaan pyritään tänä keväänä!
Virheistään oppii kummasti.. Useat dieetit menneet vituralleen oman tyhmyyden tai innokkuuden takia. Liikaa yrittämistä (ylikunto), vajaita tietoja dieetistä (ei lainkaan rasvoja), paikkojen hajoaminen (lihaskato) jne.
Nyt pitäisi yrittää maltillisella dieetillä ja HST-treenillä rykästä rasvaa tuollaiset 5-8kg pois kesäksi.
Motivaatio sinänsä nykyään huonompi, kun asustelee oman emännän kanssa, niin ei tarvitse enää yrittää tehdä vaikutusta naaraisiin ;)
Olisihan se upea fiilis, jos kerrankin elämässään saisi naisten päät kääntymään ilman paitaa(siis alle 30 vuotiaiden tätien...) :D Omatunto nousisi varmaan seitsemänteen potenssiin :rock:

Kesäkunto

Meikäläinen mussuttaa evästä naamaan niin paljo ku napa vetää oli kesä tai talvi, jatkuva massakausi päällänsä. Toki oishan se kiva jos jonakin kesänä toi six päkkilä näkys, tosin semmosta kesää ei oo vielä koskaan ollu.

Sixpackin yläosa näkyy jo. Toisaalta tulokset on nousussa. Lihasmassaa on peilin mukaan tullut hieman lisää. Paino on pudonnut 3 kiloa vuoden alusta. Kesäkunto tulee olemaan parempi kuin moneen vuoteen. Mutta tuskin maltan odottaa kesää 2004...:rock:

Originally posted by Kraftwerk n
Muistakaa pojat kuitenkin se kesäkunnon varsinainen tavoite: Pääsee köyrimään hyvännäköisiä naisia. Ja paljon.:kippis1:

Joo sitähän tässä just haetaankin, eihän tässä muuten mitään järkeä olis :D

Kutsia, poijjaat.
K-U-T-S-I-A-H!!!:D

Back
Ylös Bottom