kesäduuniin safkaksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja CTi2
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli tossa hommattua kesätöitä ja sitten iski ajatus, että kun siellä ei tahdo saada kunnon lämmitä ruokaa niin mitä syödä. Eli mikä olis helppo aamulla väsätä, mutta olisi samalla täyttävä ja niin pois päin. Viime kesänä tuli vedettyä jotai pizzaa/hampurilaisia tai sitten yritettii pärjätä leivän kantikalla ja jogurtilla. Sillon ei tarvinnu aatella mitää proteiineja jne. kun ei tullu punttista harrastettuu.

Olisiko teillä ehdotuksia evääksi?

prkl meni väärälle puolelle. Oli tarkoitus kirjoittaa Treeni ja Ravinto puolelle, viittiskö vaikka joku moderaattpro (vai mikä se oli) niin heittää tän sinne.

Olepas hyvä. T: JohnnyB :)

Makaronia, ketsuppia, tonnikalaa öljyssä ja uunissa kypsennettyä kanaa. Kaikki samaan astiaan ja sekaisin. Mulla ainakin on kesäduunissa jääkaappi, joten ei mene pilalle, vaikka olisi 16 tunnin työpäivä.
Lisäksi toiseen astiaan maitorahkaa, kaurahiutaleita, appelsiinia sekä kiisseliä ja taas sekaisin. Vielä banaania ja maltoa mukaan.
Mun kesäduunin ensimmäinen kuukausi on samaan aikaan kuin dieettini, joten silloin ei taida olla noita hiilihydraattipitoisia ruokia paljon mukana...

Originally posted by alumiini
Mun kesäduunin ensimmäinen kuukausi on samaan aikaan kuin dieettini, joten silloin ei taida olla noita hiilihydraattipitoisia ruokia paljon mukana...

Joo, ei muuten hassumpi idea:thumbs: .Ite oon vaan sen 5 viikkoo duunissa ja vois vaikka kokeilla dietata siinä sen mitä kerkee ja onnistuu. Täytynee rupee kerää infoo ekaa varsinaista diettiä varten. Jos jollain on jotai erikoista dietti kikkaa mikä ei löydy söörtsillä tai oo f.a.q ni vois vaikka postata jotai.

Ruisleivästä hiilarit, tonnikalasta proteiinit ja jostain kasviöljystä rasvat. Helppoa ja maukasta! ;) Eikä tarvitse välittää säilytyksestä. Jos jääkaappi on käytössä niin rahkahässäkkä on hyvä, eli maitorahaa + kaurahiutaleita + mansikkakeittoa.

Originally posted by Jep
Joo, ei muuten hassumpi idea:thumbs: .Ite oon vaan sen 5 viikkoo duunissa ja vois vaikka kokeilla dietata siinä sen mitä kerkee ja onnistuu. Täytynee rupee kerää infoo ekaa varsinaista diettiä varten. Jos jollain on jotai erikoista dietti kikkaa mikä ei löydy söörtsillä tai oo f.a.q ni vois vaikka postata jotai.

Mitä??? Alat pitämään dieettiä tuolla massalla??? Mä kyllä ehdottaisin, että nostat painon vähintään 80 kiloon, ennen kuin alat pitämään dieettejä.

Mitä??? Alat pitämään dieettiä tuolla massalla??? Mä kyllä ehdottaisin, että nostat painon vähintään 80 kiloon, ennen kuin alat pitämään dieettejä.

itte poistan tossa toukokuussa kilon pari PELKKÄÄ rasvaa pois, koska oon jo nyt n. 10 rasvoissa mut ei riitä, ku rannalle matkataan:D painoa on nyt 75-6 kg dietin jälkeen toivoisin et painoa olisi n. 77-8 kg. pituus about 180 ja ikä 14.

Korjaam, tarkotus olis kiristellä tosta vatsan tietämiltä toi epämääränen massa mitä ei oikee voi jännittää. Eli mikä siihen auttas? vähäkälorinen sapuska 10km rullis lenkki(kesällä siis)? kertokaa oi viisaat.

Originally posted by ZeiZei
itte poistan tossa toukokuussa kilon pari PELKKÄÄ rasvaa pois, koska oon jo nyt n. 10 rasvoissa mut ei riitä, ku rannalle matkataan:D painoa on nyt 75-6 kg dietin jälkeen toivoisin et painoa olisi n. 77-8 kg. pituus about 180 ja ikä 14.

Ai , kympin rasvoissa...sekun oikeasti on jo aika kireä..:rolleyes:

Öö.. toivot että dieetin jälkeen painoa on enemmän ?

Originally posted by slade
Öö.. toivot että dieetin jälkeen painoa on enemmän ?

jos luit kunnolla huomaat, että diettiin on vielä aikaa 1½ kuukautta. Rasvoihin korjaan, sen verran, että ehkä ne saattaa olla 12 %:)

jos luit kunnolla huomaat, että diettiin on vielä aikaa 1½ kuukautta. Rasvoihin korjaan, sen verran, että ehkä ne saattaa olla 12 %:)

No niinpäs onkin.. kuukausissa on ilmeisesti kertaamisen varaa.

kesäduuniin safkaksi - Kuulostaa vähän samalta kuin sähkölaitokselle vastukseksi ;)

Tonnikalaraejuustoruisleivät sun muuta tämmöstä ja sitte vaik viel mukaan jotain valmiikspakattuja protskujuomia esim Gainomaxeja tai vastaavia. Tilaa ison erän kerralla ni saa aika edukkaasti... Mä ainaki ostan heti alkukesästä noita gainomaxeja kerralla koko kesän ajaksi. Purkillisessa (2.5dl) on 40g hh ja 20g prot. ja 250 kcal. Ja on muuten ihan sika hyvänmakusiakin vielä :thumbs:

Back
Ylös Bottom