Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jake77 sanoi:Tämän kesän hittejä tulevat olemaan Schnappi ja London MC - What is my name? :D
Mr. Speed sanoi:Lord EST feat. Mariska- Hellä ori
hyrre sanoi:Piti se käydä tuo Pelimies hakemassa ja sitten tajusin, että tämä biisihän se oli joka soi koko ajan Ilosaaressa Linnunlahden leirintäalueel Ei jäänyt mieleen kyllä muuta, kuin tuo "nannannaa"-ralli ja muutamat tilanteisiin helvetin hyvin osuvat lyriikat "lähden uuteen nousuun", "venyy aamuyölle tunnit", "saanko ehdottaa" jne... :D
andor sanoi:
dink sanoi:Eiköhän se kesän biisi ole tänä vuonna Vilikkumaan Maija ja Kesä.
MerZi sanoi:Mä henk.koht. en voi kuunnella tuota kappaletta ellei oo suoranainen pakko. Ylipäätään Vilkkumaan ääni ja tyyli kaikkineen ei miellytä minua. Mutta makunsa kullakin, se tiedetään.
Mua ärsyttää Vilkkumaan tyylissä nykyään se kun se "laulaminen" on mennyt sellaseksi käheäksi rääkymiseksi ja tuntuis vaan pahentuvan levy levyltä, uusissä biiseissä "laulu"ääni muistuttaa jotain nälkäistä räkättirastas poikuetta :urjo:Timba79 sanoi:Samaa mieltä, rasittavampaa artistia saa etsiä. Ja mikä pahinta, niitä biisejä tulee joka hiton kanavalta radiosta. :curs: