Kesäbiisit 2005

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Täälä soi vaan: System Of A Down - 02 - B.Y.O.B.

Pitää muuten zekata ihan mielenkiinnosta toi pelimies..

Jake77 sanoi:
Tämän kesän hittejä tulevat olemaan Schnappi ja London MC - What is my name? :D

Ensimmäinen ei heti sano mulle mitään, mutta tuo jälkimmäinen kolahti heti. Ja tykkään myös K-Maron biiseistä. :thumbs:

kesä mättöö

:rock: kyl se varmaa jotai kunno mättö trancee olis... luotetaa taas saksalaiseen
täsmällisyyteen ja sanotaa et kesäpiisi olis
special d - like a rider :worship:

Piti se käydä tuo Pelimies hakemassa ja sitten tajusin, että tämä biisihän se oli joka soi koko ajan Ilosaaressa Linnunlahden leirintäalueel :) Ei jäänyt mieleen kyllä muuta, kuin tuo "nannannaa"-ralli ja muutamat tilanteisiin helvetin hyvin osuvat lyriikat "lähden uuteen nousuun", "venyy aamuyölle tunnit", "saanko ehdottaa" jne... :D

Kesähitin pitää olla semmoinen menevä, mukavan kuuloinen rallattelu, joka ei vituta ketään ja kulkee vaivattomasti eteenpäin.

Tällainen on Dissectionin In the Cold Winds of Nowhere.

Orgazmosta tuttu värssy Now you're a man :rock: siitä ei paljoo kipale parannu :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mr. Speed sanoi:
Lord EST feat. Mariska- Hellä ori :)

Uskomattoman kurgo biisi... tullut "hiukan" soiteltua :rock:

The Pussycat Dolls - Dont Cha :)

hyrre sanoi:
Piti se käydä tuo Pelimies hakemassa ja sitten tajusin, että tämä biisihän se oli joka soi koko ajan Ilosaaressa Linnunlahden leirintäalueel :) Ei jäänyt mieleen kyllä muuta, kuin tuo "nannannaa"-ralli ja muutamat tilanteisiin helvetin hyvin osuvat lyriikat "lähden uuteen nousuun", "venyy aamuyölle tunnit", "saanko ehdottaa" jne... :D

Joku Jerehän se siellä soitteli 4h putkeen pelimiestä ja jotain PMMP:n biisiä kun tulin linnunlahden leirintäalueelle perjantai aamuna. Siis 2 biisiä soi KOKO ajan. Kaveri tanssi autonsa konepellillä alasti ja pelimies soi. Mä en ikinä unohda tota biisiä. Tänä iltana ei tuu pakkeja...nakkikioskille jatkoille....

Itseasiassa ihan sama mikä biisi, siitä tulee yleiseksi hyväksytty kesäbiisi viimeistään kun radio alkaa soittamaan sitä sellaset palttiarallaa 4 kertaa tunnin sisään.

vinylshakerz-one night in bangkok ja mitä enempi subeja sen parempi:)

dink sanoi:
Eiköhän se kesän biisi ole tänä vuonna Vilikkumaan Maija ja Kesä.

:offtopic: Mä henk.koht. en voi kuunnella tuota kappaletta ellei oo suoranainen pakko. Ylipäätään Vilkkumaan ääni ja tyyli kaikkineen ei miellytä minua. Mutta makunsa kullakin, se tiedetään. :)

MerZi sanoi:
:offtopic: Mä henk.koht. en voi kuunnella tuota kappaletta ellei oo suoranainen pakko. Ylipäätään Vilkkumaan ääni ja tyyli kaikkineen ei miellytä minua. Mutta makunsa kullakin, se tiedetään. :)

Samaa mieltä, rasittavampaa artistia saa etsiä. Ja mikä pahinta, niitä biisejä tulee joka hiton kanavalta radiosta. :curs:

Timba79 sanoi:
Samaa mieltä, rasittavampaa artistia saa etsiä. Ja mikä pahinta, niitä biisejä tulee joka hiton kanavalta radiosta. :curs:
Mua ärsyttää Vilkkumaan tyylissä nykyään se kun se "laulaminen" on mennyt sellaseksi käheäksi rääkymiseksi ja tuntuis vaan pahentuvan levy levyltä, uusissä biiseissä "laulu"ääni muistuttaa jotain nälkäistä räkättirastas poikuetta :urjo:
On niitä harvoja artisteja jotka saa mut oikeesti välillä vihaseksi :curs: :urjo:
Mutta tosiaan, makujuttu sano kissa kun persettään nuoli :kuola:

edit: :rock: Martti Vainaa ja Sallitut aineet - Pelimies :rock:

edit: Ja vittu :eek: Toi neutraalin mainitsema Vinylshakerz - One night in bangkok rokkaa kans

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom