Kesäbiisi 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja henene
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Turkin euroviisu.
Ja pmmp:n joku renkutus, epäilemättä.

Mistä tää kesäbiisi-juttu sai alkunsa? Kuka sen on keksiny?
Perkele.
Ku nykysin tuntuu, että on ihan p-a-k-k-o saada joku renkutus kesäksi soimaan. Miksei sitten myös talvibiisi. Tai syysbiisi? No, tietty keväälle kans, jos muillekkii...
Lähtikö tää kesäbiisivillitys siitä Mamban renkutuksesta, vai onko tää jo vanhempi juttu ja menny multa vain ohi?

No, itse asiasta sen verran, että kyllä pahoin pelkään sen tulevan kesäbiisin olevan se "rakastaa ja tulla rakastetuksi" - ärsytys. Kuka sitten esittääkään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Tytöt tykkää pojista ja pojat tykkää tytöistä, vaik tytöt välil esittää et ei niit muka kiinnosta

Mä elän mun elämän, jätä mut rauhaan
Älä jätä viestii vastaajaan tai koita tavoittaa

:hyper:

E. Siis luulin että toi on joku läppä mut noi on tosissaa laittamassa tota biisii Tean (ex-popstar?) levylle :D Minkähänlaista kuraa on loppulevy kun sinkkulohkasu on ton tasonen..

Kaikki Biitsän Stailsin tuotanto on täynnä hittejä. Suomen paras bändi ja varmasti tekee myös tänä kesänä hittikappaleen. Itse en melkein malta odottaa Biitsien uutta tuotantoa, sen verran kovasta bändistä on kyse. Ja nyt kun kun läpimurto on tullut jo ulkomaillakin, niin tuntee itsensä jopa etuoikeutetuksi, jos Biitsärit löytävät kiireiden keskellä aikaa kesäbiisin tekoon.

Suomen aliarvostetuin bändi, mutta toivottavasti ei enää kauan. Tämä bändi tekee kaiken yhdellä kitaralla, eikä koneita tarvita taustalle. Siihen ei moni yhtye tänä päivänä pysty.

Pakko nostaa siis hattua.

Ja sopiva nimi Biitsäreiden kesähitille voisi olla vaikka joku "Summer love techno-style's remix 4play second bass-system hot sandbeach"

Suomen aliarvostetuin bändi, mutta toivottavasti ei enää kauan. Tämä bändi tekee kaiken yhdellä kitaralla, eikä koneita tarvita taustalle. Siihen ei moni yhtye tänä päivänä pysty.

Pakko nostaa siis hattua.

Haistan pientä vittuilua.. Hei et voi väittää etteikö Everything is everything sais vähän jalkaa vipattamaan! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom