Kesäbiisi 2006

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hgu sanoi:
Jos kerran Bob Sinclar kolahtaa, niin tutustuppa oikeesti: http://www.bobsinclar.com/ Jombba kanssa!

Tuli kuultua herraa livenä toissa lauantaina Lontoossa. :rock:

Kiitti vinkistä, onkin pitänyt tehdä tuo tutustuminen mutta muiden kiireiden vuoksi jäänyt väliin... jos sitä nyt ehtisi... :)

En ole koskaan ennen kuullut biisiä, josta tulisin niin iloiseksi kuin Love Generationista. Mun mielestä se biisi on täynnä iloa ja riemua, sydän alkaa huutaa kun sen biisin kuulee ja ei voi kuin hymyillä. Outoa. :D Tottakai maailmassa on parempia biisejä (muuten tykkään enemmän heavy/hard rock +rap scenestä), mutta mikään ei tuota iloa niinkuin tuo.

Minä :haart: Bob S.

Mmn sanoi:
Valvomo - Mikä kesä. Aivan loiistava biiisu :rock: Saa fiilisteltyä ihan kympillä ton tahtiin... :) 100% varma tän kesän hittiluritus, joka soi radiossa koko kesän.... :whip:

Kyllä, tällä mennään!:haart:

Nyt kaikilta viimeiset ehdotukset ennen kuin kukaan lähtee juhannusta viettämään...

Tässä pari:
Elias feat. Frans - Who's Da' Man (Zlatan)
Bass Hunter - Boten Anna

Kummastakin olen mielestäni kuullut eri versiota... Olin viikon Sunny Beachilla ja jostain ihme syystä voin muistaa väärin.:kippis1:

piidu sanoi:
Valvomo-Mikä kesä ;HUAH kaveriani lainaten ''ihan kun perseestä nypittäis karvoja''

Repesin täysin.

En tiedä miten olin onnistunut, mutta kuulin kyseisen veisun ensimmäisen kerran vasta tänään salilla (prkl IPodi unohtui kotiin eli treeni lähti heti alusta perseelleen). Olinko siitä kiukustunut, mutta ei toiminut minulla. Alkoi lähinnä ärsyttämään... :curs:

Ehkä piisi parempi seuraavalla kerralla, tai sitten seuraavalla tai... ei koskaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Bob Sinclar on kyllä loistava, sellaista letkeetä musaa!

vaihdan :D
Red Hot Chili Peppers-Dani California
Pepperssille ääni myös täältä. On niin letkee veisu, ettei voi olla vähän hetkuttamatta persettä, kun ton kuulee. Otin puhelimeen soittoääneksikin sillon heti kun sinkku julkastiin ja on käytössä edelleen.

Ehdottomasti Valvomo- Mikä Kesä!!!!

blond.gif

Ja takaisin aurinkoon :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom