Kesä tulee, ollaan varovaisia liikenteessä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Örkki
  • Aloitettu Aloitettu
Powerhousu sanoi:
Toi testi on muuten ihan PASKA. Siinä pitää tietää liikennemerkin oikea virallinen nimi. Ei riitä, että tietää mitä se tarkoittaa. Järkevää. NOT.

Totta! Parempi olis testi, jossa olis tilanne kuvia. Samanlainen kuin autokoulussa.
Kuka löytää netistä sellaisen?

Doggoned sanoi:
Ajotesti oli kyllä jo suorastaan naurettava. Edes mummot eivät toimi kuten tuon testin mukaan tulisi toimia.

Joo... mutta lapsukaisille jotka lähtee koulutielle ihan -ok-
Pikku-taapero ei voi olla liian varovainen liikenteessä! :)

Örkki sanoi:
Joo... mutta lapsukaisille jotka lähtee koulutielle ihan -ok-
Pikku-taapero ei voi olla liian varovainen liikenteessä! :)

No joo, mutta jopa heille tuo on liioittelua. Jos kelloa soitetaan joka kulmassa niin kyllä siinä sekoaa:D

jarhu sanoi:
Jep. Nainen ratissa. Kuka muu voi menettää auton hallinnan suoralla tiellä? ;)

siis autokuski oli kolmekymppinen latinomies ja se prätkäkuski oli nainen.

katoitteko te edes tota videota?

total13 sanoi:
Joopa, ainoa vaan, että tuo kyseinen R1-kuljettaja sattui olemaan nainen.
Öhh? Siinähän se näkyy videolla selvästi.

I stand correct:
kyllä mäkin ajaisin auton kylkeen, jos tommonen tissiväli tulis lohduttamaan

Mää taas tykkään tästä.
Enste kaveri ajelee hissukseen, ja ehdin jo ihmetellä että mikä tän videon pointti on, mutta kunhan tie vähän aukeni, niin avot.
Kanki koveni kun tuota katto.

Arvid sanoi:
Öhh? Siinähän se näkyy videolla selvästi.

I stand correct:
kyllä mäkin ajaisin auton kylkeen, jos tommonen tissiväli tulis lohduttamaan

no edelleen, sitä NAIS R1-kuljettajaa ne rauhaset tuskin lohdutti paskan vertaa.

SerialLoser sanoi:
Mää taas tykkään tästä.
Enste kaveri ajelee hissukseen, ja ehdin jo ihmetellä että mikä tän videon pointti on, mutta kunhan tie vähän aukeni, niin avot.

Noita videoita missä mennään 300km/h ja pitkälti yli on netti pullollaan ja niillä on hyvin vähän tekemistä liikenteessä varovaisuuden kanssa (eli ketjun aiheen).. Eikä niistä oikeesti saa mitään käsitystä miltä ne sanotaanko >200km/h nopeudet todellisuudessa tuntuu.

Ehkä olen tulossa vanhaksi :wanha: tai olematon piponi on liian kireällä, kun mulla vain vituttaa kun porukka ajaa (millä pelillä vaan) hirvittäviä nopeuksia yleisessä liikenteessä.. Jos lujaa haluaa ajaa, niin painukoot radalle prkl.

Anteeksi avautuminen.

Edit: Tässä mennään jo liian läheltä.

SerialLoser sanoi:
Mää taas tykkään tästä.

oli ihan mukava pätkä, melko lennokkaasti nimetty kylläkin.

TJJ sanoi:
Ehkä olen tulossa vanhaksi :wanha: tai olematon piponi on liian kireällä, kun mulla vain vituttaa kun porukka ajaa (millä pelillä vaan) hirvittäviä nopeuksia yleisessä liikenteessä.. Jos lujaa haluaa ajaa, niin painukoot radalle prkl.

Oon kyllä aika pitkälti samaa mieltä. Kaikki pitää mua aina ihan sairaana kun mä oon onnellinen kun joku kännissä ajeleva nuori painelee kahta sataa kallioon ja kuolee. Mun mielestä siinä tilanteessa ei tarvii enää yhtään sääliä semmosen tyypin kohtaloa. Pääasia on vaan se että ei satuta muita tiellä liikkuvia! Sekään ei yleensä hetkauta vaikka kyydissä on muutama kännissä oleva kaverikin. Eiköhän nuo lienee tunne tyypin ja voi arvella ajotavat. Aivan oma virhe on lähteä jonkin sekopään kyytiin ja vielä semmosen joka on kännissä.

TJJ sanoi:

Anteeksi avautuminen.

Ja mies mies osti just Busan... :D

Ottamatta kantaa mitenkään noihin pätkiin ja niiden järkevyyteen, ei viitsitä nyt jeesustella. Minä en ole ostanut prätkää ajaakseni sillä aina rajotusten mukaan, tuskin sinäkään.

Antaa niiden joilla ei ole pyörää/ajokokemusta hoitaa toi jeesustelu, kauhistelu ja muu skeida.

Ps. homosohvia ja hapsupyöriä ei lasketa. ;)

Back
Ylös Bottom