GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Kesä keikkuen tulevi :)

emiliana

Kesäkuussa alkaa kuukauden mittainen kesäloma! :hyper: Ah ihanaa!Siihen kuuluu punttitreenauksen(yhtä paljon treeniä kuin talvella) lisäksi beach:lla aurinkoa ja uimista.Rullaluistelu on mun suosikki aamuaerobisena treeninä.Puolessa välissä kesäkuuta lähden Bulgariaan sunny beach:lle kultani :love: kanssa ottamaan aurinkoa ja nauttimaan toistemme seurasta(olemme molemmat vuorotyössä, niin yhteinen aika on välillä tosi vähäistä :( ). Se jääköön kesän ainoaksi viikoksi joilloin en treenaile puntilla.En ole kuitenkaan menossa sinne dokailemaan viikoksi, sillä siitä saa vaan päänsärkyä eikä kroppa saa rentouduttua!
Mansikat kesän paras herkku ja tietysti lauantaisin (herkkupäivä) ingmanin kevyt jätski (mango),sikahyvää!!! Terassilla maistuu light-cola tai kahvi.
Heinäkuussa jatkuu taas duuni, jota kestää varmaankin elokuun loppuun asti.
Yritän nauttia lomastani täysillä, sillä suraavasta kesälomasta ei ole tietoa, kun syksyllä pitäis aloittaa amk:ssa sh:n opinnot.
Hyvää kesää kaikille punttimimmeille!! Jaksetaan kesälläkin treenata!

Kesäliikunnoista tulikin jo kerrottua toisessa threadissa, eli odotettavissa on pitkiä pyörälenkkejä, juoksua ja salia sopivassa suhteessa. Ainakin viime vuonna jaksoin kesäloman aikaan reenata salilla normaalia kovempaa, kun sai nukkua kunnon yöunet.

Kesäloman (4 vkoa) pidän heinäkuussa. Enimmäkseen varmaan vaan makoilen omalla laiturilla ja pulahdan välillä uimaan, jos vaan ilmat sallii. Lisäksi sitten vähän pihahommia, veneilyä, vesijetteilyä yms kivaa. Avon kanssa oli puhetta muutaman päivän reissusta Pariisiin tai Lontooseen.

Ehdoton kesäherkku on mansikat, pystyn syömään niitä aivan älyttömiä määriä, tosin jossain vaiheessa alan jo saada ihottumaa naamaan. Viime kesänä kokeilin kasvattaa tomaatteja, niin varmaan nytkin. Ovat ihanan makeita. Jätskistä kevyt versiot riittää hyvin, pehmistä pitää tosin ainakin kerran saada maistaa. Juhannuksena tulee varmaan nautittua muutama sidukka, muuten pysyttelen vissy/limu-linjalla.

Ihunaa kesä tulee....

Töissä menee kyllä kesä tälläkin tytöllä, lomaa on vain vaivaiset pari viikkoa päässyt kertymään.
salilla tulee käytyä ihan normaalisti, ja diettailu alkaa kesäkuun alkupuolella tavoitteena huippukunto lolakuun koitokseen.

Mansikoita ja herneitä kuluu kiitettävästi, jätskin joudun valitettavasti tänä kesänä jättämään väliin. ( nyyh... )
Terassille on pakko päästä, mutta lasissa kelluu vain vettä ja jäitä, mutta alkoholia en nauti muutoinkaan kuin muutaman lasillisen vuodessa.

Minulla on tämän hetkinen työsopimus voimassa elokuun viimeiseen päivään saakka. Töitten ohella työstän opinnäytetyötäni, jotta saisin paperit käteen ensi jouluna.

Kesälomaa minulla ei siis varsinaisesti ole, mutta onneksi hyvät työajat. Viikonloput ja illat vapaat eli hyvin pääsee treenaamaan :D Syyskuun alussa ois sitten tiedossa kahden viikon lomamatka Thaimaaseen, joten sen voimalla jaksaa paiskia töitä koko pitkän kuuman kesän.

Kesän tulen treenaamaan ihan normaalisti eli kovasti. Tällä hetkellä hieman kevyempi treenivaihe menossa, koska kropan täytyy antaa palautua pitkästä 17 vk:n diettiprojektista. Uudet tavoitteet ja kujeet on jo asetettu. Nyt siis vain rakentamaan uutta treeniohjelmaa ja aikataulua kohti uusia koitoksia ;)

Ihanaa, kun tulee kesä... Mä aion tehdä kesällä töitä, tosin vielä en ole kesäduunia onnistunut saamaan. Sitten kun paikka irtoaa, hehkutan sitä iloisten asioiden threadissä. Matkailua ei isommin ole suunnitteilla, kunhan muutaman kerran ehtis käydä vanhempien luona kylässä. Juhannuksena Himokselle, rahaa palaa ja paljon. Salilla aion käydä säännöllisesti, lisäksi tavoitteena pelata tennistä ja beach volleytä mahdollisuuksien mukaan. Terasseja tuskin tulee harrastettua, liikenevä vapaa-aika kuluu rannalla tai muuten itseä grillaillessa. (Ihosyöpä - onko se jotain syötävää?)

Jätskiaddikteille kerrottakoon, että Ingmanin kioskeissa on tarjolla suklaajädeä, jossa 0% rasvaa ja 0% sokeria. Kannattaa testata.

Kesällä panostan rullaluisteluun ja pyöräilyyn. Salilla ajattelin käydä pari kertaa viikossa. Jos vaikka syksyllä saisi päälle s-kokoisen Pakkispaidan, tällä hetkellä koko on M. Aamuaerobista ajattelin kokeilla, talvella ei vaan pysty lähtemään lenkille... Ja aamulenkit pyörällä, olisi liian vaarallista lähteä luistelemaan puolinukuksissa ja allergialääkkeistä tokkurassa. Täällä meillä on hyvät luistelumaastot, vaikka uutta asfalttia tarvittaiskin.

Töitä en ahkerasta hakemisesta huolimatta saanut, vielä tietysti toivo elää mutta en usko että enää mitään töitä saan. Ellei sitten onni potkaise... Gradu kummittelee kulman takana, ja muutama harkkatyö olisi mitkä pitäisi tehdä kesän aikana.

Kiitti Wendy!Olen todellinen jätskiaddikti eli toi tieto tuli tarpeen!Kuitenkin yritän off:llakin olla ilman sokeria ja näköjään sitä voi jätskiäkin alkaa nautiskelemaan ilman sokerii.
Himos festareilla oli mahtava meno edelliskesänä kun olin siellä frendien kanssa.Tänä vuonnakin keskityn treenaamiseen, joten jää festarit väliin.

Kesä menee tänä vuonna hieman eri tavalla. Olen jo vuosia haaveillut pitäväni kesäloman kokonaisuudessaan kesäkuussa - meidän alalla tämä tarkoittaa 3 kk "lomaa", sillä heinäkuussa toimistolla on tosi hiljaista kun kaikki muut ovat lomalla ja elokuussa kaikki asiakkaat ovat lomalla. Minulla on siis lomakuukauden jälkeen kaksi kuukautta aikaa orientoitua normaaliin työntekoon. Aikamoinen haavemaailma. Mielenkiintoista nähdä tuleeko sitä ihan hulluksi peukaloita pyöritellessä...

Kuntosaliharrastus jatkuu normaalisti (4 krt/vko) ja lisäksi ajattelin ulkoilla paljon ja testailla jotain uusia lajeja. Josko sitä uskaltautuisi Kaivariin rullaluistelukurssillekin...

Kesä menee töiden merkeissä lukuunottamatta parin viikon kesälomaa, joka on heinäkuun lopussa. Onneks kuitenkin on säännölliset työajat, joten illat ja viikonloput on vapaita.

Treeni jatkuu samaan malliin kuin talvellakin. Aerobinen tulee kyllä painottumaan enemmän rullaluisteluun ja lenkkeilyyn talven spinningin sijasta.

Kesän olen töissä. Sain kesäduunin nykyisestä harjoittelupaikastani jeepäjee. Elokuusssa sitten keskityn löhöilyyn ja lomailuun. Treenailtua tulee. Kotijumppaa ja pyöräilyä (10 km työmatka rämällä fillarilla...) tulee ainakin harrasteltua. Pitää kattoo miten salilla käynnin käy. Kun en tiedä onko läheinen (ala-asteen) kuntosali sattumoisin auki kesälläkin... Seuraavaksi lähimpään on sitten taas 10 km.. no menitä s off-topic... Terassailla silloin tällöin ja ehkä pikkusen jätskiä mutta eiköhän sitä biitsillä tule löhöiltyä suurin osa kesäst. Ruottissakin pitäs käyä elokuun alus. Ja sitten sielä stressailen tietty että pääsenkö opiskelemaan syksyllä hrrrrh

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
kesä menee työn merkeissä mutta vapaapäivät makaan rannalla tai olen mökkeilemässä. kesän paheita jäätelöä ja olutta terassilla en aio tänäkään vuonna jättää väliin , mutta eiköhän ne "simat" treenatessa pala.
nyt ma alkaa loma 1viikko ja pidän loput varmaanki heinä-elokuun vaihteessa

Timantti sanoi:
nyt ma alkaa loma 1viikko ja pidän loput varmaanki heinä-elokuun vaihteessa

Hyvin oot lomas ajoittanu, nyt kun on luvassa poikkeuksellisen lämpimät ilmat vuodenaikaan nähden. Kateeks käy...

Kesällä reenataan kovaa. Punttia neljä kertaa viikossa ja aerobista fiiliksien mukaan ainakin neljästi viikossa. Vähintään yksi pitkä juoksulenkki on saatava joka viikolle ja spinnaamassa aion käydä ainakin kahdesti viikossa. :)

Muuten tulee tehtyä töitä, ja loppuvapaa-aika menee varmaan sitten terassilla ja rokkifestareilla. Liikaa ei vaan parane nauttia olutta, jotta kädet näyttävät hyvältä topissa vielä elokuun hevifestareilla! :rock:

kata sanoi:
Shetlanninlammaskoira uros ja soopelin värisenä :) (Jaksaispa vaan oottaa..)

Ai, sielläkin peintä odotellaan! Täällä sama meininki, heinäkuun lopussa meille tuleepi pienen pieni kääpiöspinseri jota ollaan jo yli puoli vuotta odoteltu...

Jonna21 sanoi:
Ai, sielläkin peintä odotellaan! Täällä sama meininki, heinäkuun lopussa meille tuleepi pienen pieni kääpiöspinseri jota ollaan jo yli puoli vuotta odoteltu...

Ja täällä myös :) Paljon olen sivusta juttuja seuraillut...nyt ensimmäistä kertaa näyttäydyn! Ilo, onni ja pitkä odotus on nin suurta, että se on pakko saada kertoa koko maailmalle! Pienoinen ja ruttuinen mötkylä on ollut haaveena jo pienen ikuisuuden, ja vihdoin haave toteutuu...mutta vasta kuukauden päästä. Silloin koittaa päivä, jolloin saan oman karvaisen kaverin kainalooni. Tämä pienoinen edustaa staffordshirenbullterrieri-rotua...Guguu!
Eli eiköhän siinä ole kesäksi kerrakseen puuhaa työn, kovan treenin ja auringon palvonnan lisäksi:) Ihanaa kun kesä tulee, tuskin maltan odottaa! Olen niin auringon lapsi, ettei ole tosikaan. Huh!

Wendy sanoi:
Hyvin oot lomas ajoittanu, nyt kun on luvassa poikkeuksellisen lämpimät ilmat vuodenaikaan nähden. Kateeks käy...[/QUOTE

Eipä tarvinu kyllä ilmoista valitella, ja muutenki oli onnistunut loma tiistaina pitäs
taas alottaa työt ja tänään alkoi dietti ku tuli lomalla vedettyä vähän sitä sun tätä, reilu kilo näytti vaaka enemmän ku loman alussa,
veikkaan kyllä et nestepöhöä tää enimmäkseen on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom