GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Kesä keikkuen tulevi :)

Gillyanne

Vaa'at kaatikselle ry
Heipähei vaan kaikki Punttimimmit, ja kaunista kevätpäivää kaikille! Tuossa joku jo ehti kysellä mimmien mieluisista kesäliikuntalajeista, ja sen innoittamana ajattelin pistää pystyyn oikein "virallisen" kesä-threadin. Eli mitä mimmien kesään 2004 kuuluu? Oletteko töissä/opiskeletteko/lomailetteko? (Kisa)dieettiä vaiko uutuusjätskien maistelua? :kuola: Entäpä salipuoli, jatkuuko treeni samanlaisena kuin talvellakin, vai tuleeko mukaan kenties HST:tä/voimakautta (sori Lats, kun unohtui antaa raporttia viime kesästä :D)/jotain muuta uutta?

Oma kesäni tulee menemään suht koht tiiviisti työn merkeissä. Lomailuni lomailen todennäköisesti heinäkuussa, ja ehkäpä suunnistan tänäkin kesänä Lappiin hyttysten syötäväksi ;) Vakaa aikomukseni olisi, että kesä 2004 olisi Gillyn Suuri Dieettikesä vol. 1, joten tod.näk. treenitkin sujuvat melkoisen totuttuun tahtiin (eli siis body-tyylisesti). Aerobista tulee kuvaan mukaan rullaluistelun ja aamukävelyjen muodossa, niinkuin tuolla toisessa threadissakin jo ehdin kertoa.

Jotta semmoista täälläpäin! Mitenkäs muilla? :)

Mun kesä menee opiskellessa ja töitä tehdessä - sain just alkuviikosta tietää, että pääsin kesätöihin yliopistolle. Siitäkös olen onnellinen :) Samaan aikaan voi vielä opiskellakin, kun töitä on vaan 2kk ja jää 1kk vielä aikaa tuhlattavaksi johonkin - hankitaan lisää opintoviikkoja siis.. keventää ensi vuotta kummasti! Lomaa kesäksi ei siis varmaan jää, mutta uskon että tuolla yliopistolla työskentely ei ole liian stressaavaa, joten eiköhän biitsilläkin ehdi makoilla :)

Tarkoitus on siis työskennellä (niin vähän kuin mahdollista :D), rullaluistella, pyöräillä, jatkaa kovaa treenaamista ja syödä monta kiloa mansikoita! :)

Aurinkoista kesän odotusta mimmeille, train hard!

Olen kesällä osa-aikatöissä, eli aikaa jää myös terasseille ja biitsille :D Myös bilettää aion ahkerasti. Salilla käyn kesällä yleensä jopa vähän ahkerammin kuin talvella, sillä kesällä on enemmän aikaa. Myös tukholmaan ja berliiniin olis kiva lähteä...

Miullahan on se opettajan kesäloma. :hyper: Kesän alussa perinteinen Hesan-reissu (Mayor's ehdottomasti ohjelmassa) Lintsineen. Reissaan joissakin yleisurheilukisoissa, mutta muuten kesä menee mökkeillessä. Kuntosalia kork. kahdesti viikossa. Kävelylenkkejä metsissä sitäkin enemmän kiikarin kera. (Toivottavasti saan taas tunnistettua uuden linnun, miulle uuden.) Katson jalkapalloa, ehkä käyn itekin potkimassa joskus. Löhöilen, luen, latailen akkuja, saunon, lenkkeilen, sukuloin, jelpin vanhempiani, ongin, soutelen, uiskentelen, heittelen tikkaa, peuhaan koeran kanssa. Mitä vielä? Raportoin sitten kesän jälkeen.

Ai niin, Pakkiksella en voi käydä kovin usein, kun ei mökillä ole tietsikkaa, ei puhelinyhteyttäkään. Sähköt kyllä on, kännyköillä siellä elellään.

Mulla päättyy työsopimus toukokuun lopussa, eikä jatkosta ole vielä mitään tietoa. Toisaalta ahistaa, toisaalta tuntuu tosi ihanalta kun ei tarvi kesällä olla töissä. Olen ollut kesät töissä niin pitkään kuin muistan, paitsi silloin kun sami oli vauva, ja sitten myöhemmin kun se sairasteli. Nyt ei tarvi pojan olla hoidossa ollenkaan kesällä!
Mulla on tunne, että taitaa tulla elämän paras kesä:
Kesäkuun alussa kahdeksi viikoksi Espanjaan kahden perheen voimin. Asutaan omassa talossa uima-altaineen, vuokrataan pari autoa ja kierrellään aurinkorannikkoa...
Heinäkuun alussa on peruskoulun luokan luokkakokous pohjoisessa. Kiva mennä sinne ruskettuneena, treenanneena ja hoikkana ;)
Sitten Ruisrokkiin miehen kanssa.
Sitten onkin meidän häät heinäkuun loppupuolella!
Elokuussa on yhden entisen kurssikaverin häät, miehen työt alkaa samoin kuin pojan esikoulu. Itse tiedän jo toivon mukaan siihen mennessä mihin menen töihin, ellen jo aloita elokuun alussa jotain. Se olisi paras vaihtoehto.
Syyskuussa sitten häämatkalle Pariisiin :hyper:

Treenit sujuu kuten aikaisempinakin kesinä: säännöllisesti mutta ei liikaa paineita ottaen. Painon yritän pitää suunnilleen siinä mihin se dieetin loppuessa jää. Mässäilen ja juhlin toki, mutta tarvittaessa kiristelen sitten.

Ainoa mikä ottaa pannuun on tietysti rahan puute kun ei ole töissä. Työttömyyspäivärahat tulee sitten kun ne tulee, eikä summassakaan ole hurraamista. Lisäksi kesällä on niin kiva kierrellä kaupungilla ja ostella kaikenlaista. Myös ruokaan menee rahaa kun on koko perhe syömässä aamuin illoin. No, ehkä siitä jotenkin selvitään...

Mun kesäsuunnitelmat on vielä hieman hakusessa johtuen viimeaikaisista myllerryksistä. Työn merkeissä luulen kuitenkin kesän menevän.
Saliharrastusta en missään tapauksessa kesän takia lopeta, paitsi varsinainen kesäloma, josta jo johonkin aiempaan threadiin kirjailin, sillä monessa elämän käännekohdalla juuri tämä harrastus on pitänyt minut täysipäisenä. hihhi

Suurena jäätelön ystävänä aion herkutella jäätelöä täysin siemauksin. Jos jäätelömäärät alkaa hipoa taivaita, täytyy lisätä fillariin kierroksia ja polkea vielä muutama kilometri lisää. :) Äsken kaupassa käydessä tein mielenkiintoisen löydön pakastealtaasta; Mango-banaani kevytjäätelö by Ingman, rasvaa vain 4,2 g/100g. Hyvää! Suosittelen.

Tulevan kesän tavoiteltaviin asioihin voisin lisätä lavatanssit. En ole tähän ikään mennessä lavatansseissa käynyt, mutta ylistävää juttua olen kuullut. Onko kellään kokemuksia? Mulla on sellainen mielikuva, että lavatansseissa naiset pukeutuu hulmuaviiin kukkamekkoihin. Siihen se sitten taitaa mulla jäädä, sillä en omista ensimmäistäkään mekkoa saati sitten kukkamekkoa. Itse asiassa olisin kyllä aika naurettava näky moisissa hepeneissä. Siks toisekseen enhän mä osaa edes tanssia. :rolleyes:

Töissä ja opiskellessa... kai siinä välissä ehtii pitää vähän lomaakin ja suuntaamaan festereille.

Suunnitelmissa on saada treenit vähän säännöllisemmiksi ja vielä kovemmiksi. Lihasta jos vähän tarttuis, ni jee! Rullaluistelu tulee myös kuvioihin :)

Jätskeistä yritän pysyä erossa ja terassille tilaan jäävettä ;)

Kesä menee lähinnä töissä ja treenatessa.. mutta omaan kämppään muutettuani jo tämä itsekseen oleminen tuntuu lomalta :D kukaan ei ole kitisemässä vieressä ;)

Kesällä olen töissä ja yritän samalla saada kokoon muutaman opintoviikon. Meille tulee uusi perheenjäsen kahden viikon päästä, eli koiranpentu niin siinäkin on oma hommansa. Tarkoitus olisi käydä salilla 3-4 kertaa ja jumpissa 1-2 kertaa viikossa. Saa nähdä verottaako vuorotyö ja pennunhoito noita treeni kertoja kesällä. Ainakin salilla aion käydä edelleen säännöllisesti, jos sitä aerobista tekis hyötyliikuntana. Ai niin, ja jätskiä tulee varmasti syötyä..

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
kata sanoi:
Kesällä olen töissä ja yritän samalla saada kokoon muutaman opintoviikon. Meille tulee uusi perheenjäsen kahden viikon päästä, eli koiranpentu niin siinäkin on oma hommansa. Tarkoitus olisi käydä salilla 3-4 kertaa ja jumpissa 1-2 kertaa viikossa. Saa nähdä verottaako vuorotyö ja pennunhoito noita treeni kertoja kesällä. Ainakin salilla aion käydä edelleen säännöllisesti, jos sitä aerobista tekis hyötyliikuntana. Ai niin, ja jätskiä tulee varmasti syötyä..

Oih, mikä haukku teille tulee? :haart:

Kesä kuluu äippäloman merkeissä ja uuden opettelussa :) Siinä sivussa sitten aloittelen treeniä uudelleen. Viime viikolla tuli lääkäriltä lenkkeilykielto, joten into piukassa odottelen että pääsen juniorin vaunuja pukkaamaan ja rullaluistelemaan. Salillekin on hirveä hinku :kuola:
Sitten kun miehellä on kesäloma niin kierretään varmaan jonkun verran sukulaisissa ympäri Suomea.
Ja jätskiä en aio syödä, on nimittäin tullut sen verran mässytettyä sitä parin viime kuukauden aikana! :whip:

Huoh, töistä ei kesälläkään pääse irti ... talvilomakin on vielä pitämättä. Toisaalta mulla on jo niskassa kesän ekat rusketusraidat! Saliohjelma on taas jaettu kolmeen, kun talvella se on yleensä nelijakoinen, ja tarkoitus on vetää rankkaa treeniä, että saavuttaisin tälle vuodelle asetetut perin kunnianhimoiset tavoitteet. Mm. maastanostoon kaipaisin jokusen kymmenen kiloa lisää. Loput vapaa-ajasta pyrin kuluttamaan kallioilla. Syksyyn mennessä kämmeneni lienevät siis niin parkkiintuneen nahan peitossa, että hädin tuskin saan puristettua käden nyrkkiin.

Hmm, mitä jätskiin tulee ... minä onneton bongasin uuden Carte D'Orin kahvijäden kaupasta (rasvaa 8,5%) - syntisen hyvää! :kuola:

Kesä menee lomaillessa. (syksyllä kouluun tai töihin..) Aion siis ottaa kaiken irti ehkä viimeisestä löhöilykesästä piiitkään aikaan.
Treeni jatkuu samanlaisena, tosin löysin ihanan uuden lajin tänään.. Ratajuoksun! Yläasteella oli ihan työtä ja tuskaa, kun piti juosta kaiken maailman 1500 m, tms. ja luokan huiput tietty vetivät aina minuutteja parempia aikoja joka lajissa.. Nyt on mukavaa, kun saa juosta ihan omaan tahtiin. :) Ei ole mitään suorituspaineita. Tasaisella on jotenkin mukavampi juostakin kuin pururadalla, ei tarvi varoa käpyjä tai kuoppia.
Auringonpalvonnan aion kyllä jättää väliin, en ainakaan tarkoituksella aio grillata nahkaani. On alkanut melanooma pelottaa sen verran.

..Ja lemmikkijutuista sen verran, että aion ylipuhua miehen siihen, että meille tulisi iihana pieni pörröinen kissanpentu.. :haart: Kaverin kissa on tiineenä ja about 3kk päästä saisi ehkä uuden perheenjäsenen..

Mä ainakin rakastan auringossa olemista... Kun en polta enka juo niin se pahe (?) minulle sallittakoon...

Mun kesä menee työharjoittelun merkeissä, pitkiä päiviä opiskelun merkeissä. Valmistuminen loppukesästä ja dietin aloitus heinäkuun alusta ja sitä herkkua aina lokakuun loppuun asti. Muuten kesääni perinteisesti kuuluu treeniä, aamulenkkejä ja aerobista päivittäin, auringon palvontaa ja ystävien kanssa hengailua. Tänä kesänä myös muutto ja kodin sisustusta, mukavaa hommaa!

En kyllä tiedä miten ehdin kaikkea...kesä alkaa matkalla Italiaan EM-kisoihin jonka jälkeen lähden lähes välittömästi Ruotsiin teatterimatkalle ja sieltä palatessani ilmeisesti alkavat työt, jossain välissä olis oltava riparilla isosena ja sen jälkeen taas töitä...missähän välissä sitä reenaa...no jos sitä sitte yöllä. Pitäis tässä piakkoin aloittaa voima-pohjainen ohjelma jota jatkuu varmaan heinäkuulle asti ja sitten massaa hankkimaan. Aika kiireinen kesä edessä ja ajattelin jotain kursseja yrittää jopa itsenöisesti opiskella kun tuo lukion kolmas vuosi on pian alkamassa ja näyttää siltä ettei kurssit täyty...se kyllä vähän vituttaa..

Kesä menee töitä tehdessä, kun sain haaveilemani työpaikan :hyper: (tai no, nimeä ei ole vielä papereissa, joten ei nuolaista ennen kuin... :rolleyes: ... tosin oon kyllä ollut aika fiiliksissä koko viikonlopun!)

Töitten lisäksi tarkoitus on käydä salilla entistäkin ahkerammin, kun ei opiskelukiireet stressaa. Jussina vois suunnata jonnekin festareille, kun ei sitten teinivuosien oo tullut käytyä, eikä mitään mökkiäkään oo tiedossa. Ja kaitpa pakollinen jokakesäinen, viikonlopun mittainen metsävaellusreissukin tulee jossain vaiheessa tehtyä.

Lomaa ei oo tänä kesänä luvassa, täytyy vissiin syyskuun koittaessa katsoa uudestaan, josko ottais loppukesän äkkilähdön jonnekin :)

Äippälomailen vielä kesän, ja oon kyllä jo itseasiassa päättänyt, että jään kotiin vielä ens talveksikin... Ja reksi (pomo siis) tykkää hyvää.. Oppilaita ja työkavereita on kyllä jo ollut ihan ikävä, mutta saahan siellä työpaikalla aina käydä vierailemassa.
Kesällä treenailen samaan tahtiin, kun muulloinkin, mutta ulkoiltua tulee varmasti huomattavasti enemmän kun talvella. Pitäis ostaa uudet rullaluistimetkin, kun vanhat on niin mopot.
Tykkään myös kovasti suihkia pyörällä, ja aina täysillä. Suunnittelinkin, että ostaisin pyörään sellasen hupaisan näköisen lastenkuljetusperävaunun, jos se vaikka hidastais vähän vauhtia... mies ei tosin ollenkaan lämmennyt ajatukselle :rolleyes:
Mökkeilyäkin harrastetaan varmasti jonkin verran. Mökkeillessä menee treenisysteemit vaan vähän säätämiseksi, mutta eiköhän nekin saa jotenkin järjestettyä.
Toivottavasti tulee aurinkoinen ja lämmin kesä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom