Kersantti sidottiin alasti sänkyyn

Onko tuo se miesten koulu jossa oppii sotimaan ja tappamaan eli puolustamaan maataan niin kuin olen antanut itselleni kertoa?

Älä anna kertoa ittelles ihan kaikkea. :lol2:

Mut joo, yhden kapiaisen käskyjä oli pakko totella, ei niinkään esa-pekan takia, vaan ihan fyysisen koskemattomuuden vuoksi. Eli tunteeko joku kaptl Korhosta? :worship::rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
off-topic, mikähän siinäkin muuten on, että aina puhutaan YP:sta, eli ylimääräisestä palvelusta? Jos tekee sitä tai tätä niin tulee YP:tä. Meillä ei ainakaan kukaan joutunut olemaan minuttiakaan pidempään laitoksessa. Pari kaveria oli omilla lomillakin muutamia päiviä silloin tällöin, eikä niistä tullut mitään sen kummempia seurauksia. Kävivät vielä itse kysymässä patterin päälliköltä, että mitäs tehdään kun on vähän noita "ylimääräisiä" lomia. Pomo sanoi, ettei niille mitään voi ja siviiliin vaan.

.

Kyllä meillä ainakin jäi pari jätkää vielä muutamaksi päiväksi - viikoksi taloon kuin muut lähti reserviin :D

En kyllä muista mitä nämä kaverit teki/ei tehnyt. Ja tämä tapahtui 03' eli ei nyt niin kauan sitten.

Meillä sai kans pari jätkää jäädä pidemmäks. Kaks tuntii olivat istuneet tuvassa ja sit luti oli tullut sanomaan että painukaas nyt jo vittuun jaksa kattella tollasta.

Älä anna kertoa ittelles ihan kaikkea. :lol2:

Mut joo, yhden kapiaisen käskyjä oli pakko totella, ei niinkään esa-pekan takia, vaan ihan fyysisen koskemattomuuden vuoksi. Eli tunteeko joku kaptl Korhosta? :worship::rock:

Itse olen vain yksinkertainen mies enkä paljoakaan ymmärrä maailman menosta joten saatanpa maanantaina palveluksen aloitettuani sitoa alikerstantin sänkyyn alasti varsinkin jos se sattuisi olemaan nainen koska miestä en mielelläni katsele alasti. Olenhan antanut itselleni kertoa täällä pakkotoistolla että se on aivan normaalia puolustusvoimissa.

Iltaohjelmassa kevyttä bondage-settiä tuvan kesken 19:00 - 22:00 paloharjoituksen tilalla.

Joo. Tällä tavalla saataisiin intti kiinnostavammaksi. Ja itse asiassa sanan intti alkuun voitaisiin liittää h-kirjain.
Uusi nimi kuvastaisi enemmän tota normaalia nykymenoa.

Ei vuonna 1990 vaan tommosta ollu...

Kunnon tuomiot vaan seksuaalisesta häirinnästä, nöyryytyksestä ja ihan mitä nyt vaan lain oppineet keksiikään. Intti takaisin kunnon intiksi eikä homostelu mestaksi. Kohtahan itsenäisyyspäivän ohimarssit tunnetaan nimellä gay parade...

Juu-u, niin siellä armeijjassa kasvetaan pojista miehiksi.:)

Mulla viellä edessä, sidotaankohan mutkin ja patukoilla pökitetään :kuola:

En tiiä kummilla on huonompi huumorintaju. Kepposen tekevillä inttijätkillä vai näillä "minä ainaskii hakkaisin moralla kurkkuun kaikkia jokka minnuu koskee".
Jos toi kessu on ollu ihan nakuna, niin joo en itekkään ihan niin pitkälle haluais läpän menevän. Mut onha se pakko jo tajuta että jos siellä ollaan vuoden verran oltu kikkailemassa samojen tyyppien kanssa niin välillä jutut on vähintäänkin lennokkaita.
Oppiipahan kessu piettään ne bokserit jalassa.

Juu-u, niin siellä armeijjassa kasvetaan pojista miehiksi.:)

Mulla viellä edessä, sidotaankohan mutkin ja patukoilla pökitetään :kuola:

"...Aserasvalla käsitelty rynnäkkökiväärin piippu penetroitui kauhusta jäykkänä olevan varusmiehen neitseelliseen anaaliin. Tapausta tutkitaan törkeänä vapauden riistona ja tuhkaluukun laittomana nuohouksena."

En tiiä kummilla on huonompi huumorintaju. Kepposen tekevillä inttijätkillä vai näillä "minä ainaskii hakkaisin moralla kurkkuun kaikkia jokka minnuu koskee".
Jos toi kessu on ollu ihan nakuna, niin joo en itekkään ihan niin pitkälle haluais läpän menevän. Mut onha se pakko jo tajuta että jos siellä ollaan vuoden verran oltu kikkailemassa samojen tyyppien kanssa niin välillä jutut on vähintäänkin lennokkaita.
Oppiipahan kessu piettään ne bokserit jalassa.

On mulla vähän huumorin tajua, mutta kyllä minä sen sanon, että kaikki miespuoliset henkilöt jotka yrittävät riisua minut alasti niin saavat kokea jonkun asteista väkivaltaa tekoa yrittäessään.

Tota EK:ta sanottiinkin ErotiikkaKomppaniaksi juurikin pervojen leikkiensä takia. Kaverin mukaan toi kersantti oli itsekin täysin juonessa mukana, oli mm. itse riisunut itsensä munasilleen nimenomaan tuota temppua varten, että simputuksesta ei ihan taida olla kyse. Ei se nyt niin oudolta kuulostaisi, jos iltalehti olisi sattumoisin "unohtanut" mainita asiasta saadakseen jutun kuulostamaan dramaattisemmalta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom