BB PRO Keone Pearson

Meta title: Mr.

Meta description: 20

Uskon että Keonen ei tarvinny myrkyttää paljo 212 massoihin, siitähän ollu puhetta paljon että on lahjakkain mitä moni on ikinä nähnyt ja oli natunakin hemmetin paksu. Noilla lähtökohdilla en yhtään ihmettele että turpoaa vielä hyvää tahtia.

WE CANCELED WEDNESDAYS UPLOAD DUE TO TECHNICAL DIFFICULTIES BUT WE HAVE AN EARLY SPECIAL TREAT FOR YOU HAMSTRINGS WITH ‪@rafabrandao_‬

Last workout of the deload week. its a good one, hamstring workout, we are 9 weeks out till number 3 o title.

Not a lot of talking in this video we are 7 WEEKS OUT. Champions work. The 212 title is through me.

Olen sanonut taman aiemmin mutta sanonpa viela uudestaan. Keonen pitaisi menna valittomasti avoimeen. Ketaan ei kiinnosta kuinka monta 212 tittelia kenellakaan on. Yksi avoimen sarjan voitto on arvokkaampi. Hadi ja Derek on nayttaneet etta avoimen taso on niin vaatimaton nykyaan etta pienempikin jannu voi voittaa sen ja Keonilla olisi mun mielesta erittain hyvat mahdollisuudet voittaa Mr. Olympia titteli.

Olen sanonut taman aiemmin mutta sanonpa viela uudestaan. Keonen pitaisi menna valittomasti avoimeen. Ketaan ei kiinnosta kuinka monta 212 tittelia kenellakaan on. Yksi avoimen sarjan voitto on arvokkaampi. Hadi ja Derek on nayttaneet etta avoimen taso on niin vaatimaton nykyaan etta pienempikin jannu voi voittaa sen ja Keonilla olisi mun mielesta erittain hyvat mahdollisuudet voittaa Mr. Olympia titteli.

Jossei samson ole kunnossa niin joo hyvinkin mahdollista

No niin!(y)

AM I MAKING MY OPEN DEBUT IN 2025?!! WATCH AND FIND OUT...

JUST WIN, DOWN TO THE FINAL STRETCH OF OLYMPIA. TIME FOR NUMBER THREE

JayTV catches up with 2X 212 Olympia Champ Keone Pearson and his beautiful fiancé Amanda Kohatsu for an intense back workout just 2 weeks out from the 2025 Olympia at the brand new Newtech Gym in Las Vegas.Amanda is 4 weeks out from the Prague Pro Where Keone will also be competing but in the open this time. He tells us why he decided to make the jump.in the open.

Back
Ylös Bottom