Kentta Sandvik 340kg

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
neutraali sanoi:
huvittaa kun katsoo nuita kentan kuvia ja ajattelee kuinka porukka(jotkut) hehkuttaa että ipf=natu liitto:)

Jep, mäkin kattelin, että tosi hyvä kunto natuksi. Kenta olis voinu olla kova sana kehonrakennuksessakin... :rock:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pecman sanoi:
Kenta olis voinu olla kova sana kehonrakennuksessakin... :rock:
niin miten lie sijoittunut koska joistain kisoistahan tuolla on kuva ja muutkin kuvat kisakunnossa otettuja.

edit: minkä ikäinen kenta on nuissa kuvissa?

Suora lainaus Kentan haastattelusta:

"Minun on vaikea hahmottaa kokonaisuutta koska olen ollut mukana niin vähän aikaa voimanoston ja penkkipunnerruksen parissa. Yksi asia on kuitenkin varma. Entisaikojen tulokset eivät tee minun vaikutusta sillä tiedän että silloin on käytetty anabolisia steroideja tulosten parantamiseksi."

Kupla sanoi:

"Minun on vaikea hahmottaa kokonaisuutta koska olen ollut mukana niin vähän aikaa voimanoston ja penkkipunnerruksen parissa. Yksi asia on kuitenkin varma. Entisaikojen tulokset eivät tee minun vaikutusta sillä tiedän että silloin on käytetty anabolisia steroideja tulosten parantamiseksi."

Hyvä kommentti :thumbs:

No ehkä ei kuitenkaan :down:

Mä en nyt ymmärrä, mikä tässä nyt mättää, ei kai vaan muutama saunaolut ole vetänyt nuppia ihan jumiin ;) .
Itse en ole väittänyt ketään käyttäjäksi, enkä dissannut vanhoja ennätyksiä, vaan tuo teksti mikä on lainausmerkkien sisällä on Kentan suusta, kopioitu suoraan Kentan haastattelusta, mutta olen pahoillani jos ärsytin joitakin/jotakin.

Kupla sanoi:
Mä en nyt ymmärrä, mikä tässä nyt mättää, ei kai vaan muutama saunaolut ole vetänyt nuppia ihan jumiin ;) .
Itse en ole väittänyt ketään käyttäjäksi, enkä dissannut vanhoja ennätyksiä, vaan tuo teksti mikä on lainausmerkkien sisällä on Kentan suusta, kopioitu suoraan Kentan haastattelusta, mutta olen pahoillani jos ärsytin joitakin/jotakin.

Et varmastikaan ärsyttänyt ketään. Kentan kommentti sen sijaan oli melko hanurista, riippumatta miehen omasta käytöstä. Mikäli mies käyttää kiellettyjä lääkeaineita, on kommentti erittäin kaksinaamainen, ja mikäli taas hän ei käytä kiellettyjä menetelmiä, antaa hän vapaat kädet syyttää myös itseään käytöstä. Yhtä hyvin me voisimme "tietää" hänen käytöstään ja olla kunnioittamatta hänen ennätyksiään.
Uskomattoman kova tulos tuo 340kg, tuollaista suoritus menee jo pienen ihmisen käsityskyvyn yli. Tuomarit näkevät noston läheltä paljon paremmin kuin me videopätkältä, tosin tietenkin vain kerran. Tuollaisilla painoilla tankokin joustaa ja käyttäytyy eri tavalla kuin vaikkapa 150 kiloa pienemmillä raudoilla ja tämä tulee mielestäni ottaa huomioon suoritusta hyväksyttäessä.

tikkuniska sanoi:
edit: eli jotain reilu parikymppinen :D
jep, hyvä naturaali kunto :evil:

se on hyvä kun kaikki muut käyttää mutta kenta ei. Kentalle 100x :david: , tuosta lauseesta

itse voin jatkaa lausetta tuosta lopusta;). ja nykyään ollaan natuja ja ei käytetä kuin penkki paitoja :david:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hienosti nousi 340kg :rock: Eiköhän nuo lukemat vielä nouse tuostakin..

Mun mielestä on kans aika hieno kunto parikymppiseksi naturaaliksi. :piis:

Muistaakseni Kenta on se kaveri, joka kertoi usein sipsien syömisen ja leffan kattomisen vievän voiton jopa treenipäiväksi tarkoitettuna päivänä. :)
Eikös ukolla sitten riittänyt vaan itsekuri kehonrakennukseen.. Vitun kova kunto noissa "natu"kuvissa. Jos tosiaan oli natu, niin aika älytön lahjakkuus koko äijä (tätä natuutta vaan kun en usko, mutta se on oma asiani, eikä se tähän threadiin edes liitykään). Esteettisyys ei niinkään mahtava, mutta lihasten koko ja tiukkuus kylläkin.

340:n kilon maastavetokin natikalta on kova juttu...

Tässäpä mies punnertaa saman penkiltä.

Mutta kaiken kaikkiaan loistava tulos ja uskomaton nosto!

Stailivirhe sanoi:
Eikös ukolla sitten riittänyt vaan itsekuri kehonrakennukseen.. Vitun kova kunto noissa "natu"kuvissa. Jos tosiaan oli natu, niin aika älytön lahjakkuus koko äijä (tätä natuutta vaan kun en usko, mutta se on oma asiani, eikä se tähän threadiin edes liitykään). .
itsekurista se ei varmaankaan ole johtunut, on vain halunnut kokeilla rahkeitaan voimailussa. no näkeehän sen miehestä jos reilu parikymppisenä on tuossa kunnossa että onko natu vai ei, jotkut laput silmillä kulkijat vain voivat moiseen uskoa(natuuteen), mutta aivan sama jokainen saa uskoa mitä haluaa, jotkuthan uskoo joulupukkiinkin.eipä siitä sen enempää.
Mike sanoi:
. IMO vitun perseestä syytellä että muut on vetänyt horkkaa, olis hiljaa ja nostelis kisoissa.
tätä nimenomaan itsekin tarkoitin.
jarre55 sanoi:
340:n kilon maastavetokin natikalta on kova juttu...

!
340 veto on vitun kova keneltä tahansa.

sandvik on kilpaillut vuonna 98 noviisien +90kg:n sarjassa, samaan aikaan on godzilla kokkonen aloittanut kisaamisen

http://body.planet.fi/nov98.htm

kenta on muuten aloittanut punttien kolistelun 18vuotiaana, saken sivuilla on vanha haastattelu jossa hän niin sanoo, elikkä nuo kuvat on noin 3vuoden reenin tulosta:)

No natuutta en spekuloi sen enempää, mutta uskaltaisin väittää venäjän pojilla silti olevan "ruokavalion" kanssa vähän helpompaa, Kentta kun taitaa käydä testeissä sen 10x vuodessa, joten "ruokavalio" on pakosti hieman suppeampi.
Ja oli mitä hyvänsä, silti tämän hetken maailman paras penkkipunnertaja, ainakin IPFssä IPF säännöillä. Mies varmaan FPO "ruokavaliolla", varusteilla ja säännöillä olisi hyvin äkkiä 400 punnertaja. Tai sitten ei, mutta voisi hyvin ollakkin.

Sumppari sanoi:
silti tämän hetken maailman paras penkkipunnertaja, ainakin IPFssä IPF säännöillä.

Kyllä mielestäni Siders on kovempi. Jo senkin puolesta, että on penkannut enemmän ja vielä voimanostokisassa.

Raven sanoi:
Kyllä mielestäni Siders on kovempi. Jo senkin puolesta, että on penkannut enemmän ja vielä voimanostokisassa.

ipf kisoissa ja nimenomaan ipf varusteillako???? jos ei niin sitten turha spekuloida!

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom