Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by mass
argh, miten voi olla liberaali ja vasemmistolainen samaan aikaan??? toinen puoltaa vapautta taloutta/kapitalismia ja toinen kommunismia/sosialismia... hei olen sovinistofemisti!
Originally posted by Andy
Kapitalisti.
Lapsiperheet on ihan kivoja, mutta miksi tehdä lapsia, jos ei niitä ole varaa elättää? Itse teen vasta sitten, kun olen valmistunut ja töissä, haluan itse elättää työnteolla perheeni, en verovaroilla.
jaaha, eikö kyse ole sillon enemmän siitä että tulevat eläkeläiset ei oo laittanu tarpeeksi rahaa sukanvarteen vaan ovat tuhlanneet rahat jo aikasemmin??? no tietysti "meidän" sukupolvi ratkaisee ongelmat ottamalla lisää lainaa joka taas jätetään meidän lapsien maksettavaksi :DOriginally posted by Nate
Ihan pakko sanoa tähän, että nykyiselläänkin lapsia tehdään liian vähän. Meillä ei tule olemaan eläkkeenmaksajia.
Originally posted by Andy
Ja viimeinen kommentti, joka viimeistään vetää joltakin palstan äärivasemmistolaiselta herneet nenään: Onko mielestäni ihminen, joka ei yritä tehdä mitään hyödyllistä, vaan ruikuttaa vaan, kun ei ole töitä, yhtä arvokas ihmisenä kuin minä, joka kituuttaa vuosia, jotta saisi itselleen ja tulevalle perheelleen kunnon elämän eikä periaatteestakaan halua käyttää valtion soskutukia? Ei ole.
Originally posted by Zonked
Mike, satanistit muuten harvemmin polttaa kirkkoja... :whip:
Originally posted by Kraftwerk n
Eihän siinä kirkon polttamisesta ollutkaan kyse.