Kellään tarvetta asunnolle Helsingistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja WTA
  • Aloitettu Aloitettu

WTA

Banned
Ikä
42
Eli uusi kämppä pukkaa päälle ja vanhasta pitäisi päästä eroon. Jos sinä, tuttusi tai vähemmän tuttusi tai joku vaan tarvitsee kämppää Helsingistä Vallilasta maalis-toukokuulle, nyt olisi tarjolla suoraan sanottuna HALPA "kaksio". Vuokra olisi 322€/kk joka sisältää, veden, sähkön, 10 Mb netin pakkiksen selailuun ym. ja pesukoneen treenivaatteiden pesuun. Hyvät kulkuehteydet (Maoyr´sille 15 min julkisilla).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tomi sanoi:
Hei mä tiedän, älä ihmeessä ilmoita tuon kämpän kokoa ja kuntoa.

Eiköhän tuo hinta kerro kaiken tarvittavan..

Tomi sanoi:
Hei mä tiedän, älä ihmeessä ilmoita tuon kämpän kokoa ja kuntoa.
Oho hups. Koko on 28 neliötä ja kunto on hyvä, oikeestaan aika erinomainen. Kaappitilaa runsaasti ja autopaikka (ei lämmitetty) Talossa sauna, vuoroista en tiedä. Ai miksi näin halpa? Kämppä on osakunnan joka vuokraa asuntoja meille osakuntalaisille, ja tässä tilanteessa alivuokralaisellekkin, lähes tulkoon persnetolla. Ai niin nämähän remontoitiin vuonna 2000, että kunnossa on.

WTA sanoi:
Eli uusi kämppä pukkaa päälle ja vanhasta pitäisi päästä eroon. Jos sinä, tuttusi tai vähemmän tuttusi tai joku vaan tarvitsee kämppää Helsingistä Vallilasta maalis-toukokuulle, nyt olisi tarjolla suoraan sanottuna HALPA "kaksio". Vuokra olisi 322€/kk joka sisältää, veden, sähkön, 10 Mb netin pakkiksen selailuun ym. ja pesukoneen treenivaatteiden pesuun. Hyvät kulkuehteydet (Maoyr´sille 15 min julkisilla).
Mä taidan tietää yhden palstalaisen mimmin, joka on juuri muuttamassa sinne. Älä anna jookos sitä vielä kellekään, ennenkun saan hänet tänään kiinni!

edit. Väärä hälytys, hänellä onkin jo kämppä hommattuna.

Pelkästään maalis-toukokuulle? Siis senkö jälkeen sinne muuttaa joku muu?

Tsau! Voisin tietää yhden kunnollisen tyypin, joka saattaisi olla kiinnostunut. Jos on kiinnostunut, niin hän voisi itse ottaa suoraan yhteyttä sinuun tai asunnon vuokraajaan. Voisitko laittaa vaikkapa @-postilla mulle yhteystietoja?

anonymity1@luukku.com

Gideon S sanoi:
Pelkästään maalis-toukokuulle? Siis senkö jälkeen sinne muuttaa joku muu?
Siis juu. Tarkoitus olisi tosiaan että vuokrattais vain pariksi kuukaudeksi. Eli tähän on muuttamassa kaveri kesäkuun alussa. Siis mahdollisuus olisi vuokrata ajalle maalis-, huhti- ja toukokuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom