SUPERCARB 1kg -40%

Kellään halua auttaa alottelevaa kuntosalilla kävijää?(:

Eli siis oon 16-vuotias ja tarvisin vähä apua:o
moniko jakoisella mun pitäs alottaa? salilla oon nyt käynyt 4krt/viikko. Tarkoituksena siis kasvattaa lihasmassaa
mitat ovat 159cm/52kg, salilla oleva inbody mittari näytti kehon rasvaprosentin olevan 24.

saliohjelmat ja ruokaohjelmat ovat enemmän kuin tervetulleita!:)

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tuolla Mimmien treeni -> mimmien treeniohjelmat ketjussa on joitakin valmiita esimerkkejä mitä ihmiset tekee, samoin tuolla Alottelijoiden osiossa. :)
Voitko pyytää jonkun ihmisen sieltä salilta tekemään sulle ohjelman ja näyttämään liikkeet ihan paikan päällä? Meidän salilla on ainakin sellanen palvelu, ja aika monilla on niin että ainakin alottajat saa samaan hintaan myös ohjauksen.

niin pieni paikkakunta että ei ole mahdollista saada ketään tekemään ohjelmaa tai opastamaan:/ olen vain yksi niistä kolmesta jotka käy salilla:D

Mä suosittelisin 3 jakosta ohjelmaa.

Jalat - Vetävät (selkä,hauis) - Työntävät (rinta,olka,ojentaja)
ja jos treenikertoja tulee 4x viikossa, aina joka kolmas viikko jalat tulee 2x, joka kolmas selkä 2x jne..

Eli esim:

viikko 1
MA: Jalat
TI: Selkä,hauis
KE: lepo
TO: Rinta,olka,ojentaja
PE: Jalat
LA: lepo
SU: lepo

viikko2:
MA: selkä, hauis
TI: rinta,olka,ojentaja
KE: lepo
TO: jalat
pe: selkä,hauis
la: lepo
su: lepo

jne.. esimerkiksi näin. treenipäivät vakiot mutta treenit vaihtuu

Onko sulla mahdollisuus lähteä johonkin muuhun kaupunkiin ja ottaa pari opastus tuntia tekniikoiden kanssa?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Musta itekin alottelijana kaksjakonen ohjelma on ollut aika selkee ja helppo hahmottaa, eli vyötäröstä poikki. :D Alkuun tein pitkään yksjakosella, mutta en toki käynyt noin montaa kertaa salilla (tai kävin mutta osan kerroista muissa jumpissa enkä vars. salitreeniä tekemässä).

Eikö sieltä salilta saa ainakin tai edes laiteopastuksen?

Ja kuten Mari91 sanoi, yksi- tai kaksijakoisella aloitus. Suosittelen myös, vaikka alkuun voi tuntua siltä että paljon on kaikkea, käyttämään aikaa ihan omatoimiseen selailuun ja aiheen opiskeluun täällä Mimmien puolella ketjuja lueskellen, sekä tuolla yleisellä puolella Aloittelijat -osiossa.

Dieettiä et tarvitse, kunhan huolehdit siitä, että syöt hyvin, ja mahdollisimman monipuolisesti.

täysin aloittajalle suosittelisin 1 tai ehkä 2 jakoista ohjelmaa, missä isot moninivelliikkeet pääosassa. jos et pysty saamaan opastusta on internetin ihmeellinen maailma avoinna - youtubesta löytyy kaikenlaista. Anna Everilla uusi hyvä liikepankki/opastus esimerkiksi

Suositut

Back
Ylös Bottom