Kela Nimigeneraattori

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ranger
  • Aloitettu Aloitettu
Umpi Kela
Avo Kela
Schwarzenegger Kela... höh ei ollukkaan kovin hauska. Nyt meni maku koko vehkeestä.
Eiku, pakko se on vielä näpytellä. Miksi se antaa koko ajan tuon Kelan vaikken laita sitä? Näpyttelen vaikka niin kauan että sukunimi vaihtuu, tahtoo oman sukunimen siihen....prkl

E...i....pys....ty lo....pet...taaaa..zzzzzzz

kansaneläkelaitos=kela

menen kela tästä kela käymään kela välillä kela vessassa. sitten kela jatkuu kela generointi.

antakaa jotain nimiä ite en enää keksi. Pakko generoida.

miks tää on vielä täällä?????

Joonas kela
Saukkone kela

Kiitti, nuo ol uusia nimiä. Mitenköhän en jo joonasta ollu kokeillu. Ei muutaku lisää nimiä tänne. Meikä poika generoi,generoi ja generoi.

Isäukkokin innostu generoimaan, vaikkei se niin näistä "tietokone hömpötyksistä" välitä. Kävin virittää sille vanhan koneeni ja tilattiin nettiliittymä. Vituttaa ku se generoi koko ajan tässä mun läppäril ja ite pääse vaan sillo ku se käy kusel tai kaljan hakee. Mut on tää ihan kiva ottaa kaljaa isukin kaa ja generoida. Nyt se taas tulee. Nettiliittymää odotellessa.

...Isäukkokin innostu generoimaan, vaikkei se niin näistä "tietokone hömpötyksistä" välitä. Kävin virittää sille vanhan koneeni ja tilattiin nettiliittymä. Vituttaa ku se generoi koko ajan tässä mun läppäril ja ite pääse vaan sillo ku se käy kusel tai kaljan hakee. Mut on tää ihan kiva ottaa kaljaa isukin kaa ja generoida. Nyt se taas tulee. Nettiliittymää odotellessa.

Kiitos, vappu pelastettu. :lol2::lol2:

Iha älytön :D:D

En voi lopettaa tätä :hyper:

^älä nyt tukehdu, mutta itse sain Pissa Kela, Pippeli Kela ja Pimpsa Kela. Eikö olekin aivan hillittömän hauskaa vai mitä? Viikonloppuna olisi tarkoitus mennä ympyränmuotoiseen huoneeseen rantapallon kanssa ja yrittää laittaa pallo nurkkaan! Riittävän urpo kun on niin siitäkin hupia riittää moneksi tunniksi.

Roflmao

Back
Ylös Bottom