Keksikää kuvaan hyvä kommentti! (Photoshop tredi)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Touu sanoi:
Tunnen selvää vihamielisyyttä ilmassa... Täytyy muistaa etten mä ole mitään pahaa kenellekään tekemisilläni aiheuttanut, joten se siitä. Odotan edelleen että joku shoppaa mun kuvan, että pääsen itsekin nauramaan. Ettekö te uskoneet että "Suomen mestarilla" voi olla myös itseironiaa? ;)
No anna sitä matskua, niin takaan että saat useamman sivun sairaita shoppauksia. Ei tommoisella pixelin kokoisella naamakuvalla tee vittuakaan.

Treenaamassa. Minä punnerran ja Pasanen tsemppaa. Alin kuva siis. Kuvan saa suurennettua halutessaan.

Nämä ovat legendaarisia kuvia legendaarisesta jampasta legendaarisissa kisoissa.
White Pale Punisher RANKAISEE! :D

[mod]Ei linkkejä tonne saitille :Mike [/mod]

Voi änkyrän känkyrä.

attachment.php

Liitteet

• pelle.webp
    pelle.webp
    24,6 KB · Katsottu: 4 159
Hah hah.... :lol2:

Ransukin tsemppaa. "vatsa sisään, rinta ulos"

Voi vitulla päähän :lol2: Vähän mä repesin, HAHAHA! Ransu on ihan ykkönen, Hermannista puhumattakaan!

foobari sanoi:
Voi änkyrän känkyrä.
Sanokaa nyt edes, että tuo pellehermanni on kokonaan shopattu kuvaan ja siinä oli alunperin vain tuo oikeanpuoleinen jamppa...

Mike sanoi:
Sä oot Poutiainen niin vitun pihalla kaikesta ettei mitään rajaa. Tajuatko sä näitä kirjaimen näköisiä molluskoita mitä tähän ruudulle tulee?
Mike sanoi:
Uusi kisa!
Muahahahaha, vittu saa nauraa vedet silmissä. Nyt lisää ja äkkiä. Parhaat naurut viikkoon. :lol2: :lol2:

Kisakoutsimme Ransu uuden Mr Olympia-kokelaansa seurassa neuvoa antavilla. Virolaisen pubin omistaja halusi ehdottomasti yhteispotrettiin Ransun kanssa. Ransu viittaa kintailla lehdistön väitteille hänen kovasta humalatilastaan. "Ransun silmät seisoivat kuin napit", pubin vakioasiakkaat huhuilevat.

Liitteet

• JESJESJOO.webp
    JESJESJOO.webp
    28,4 KB · Katsottu: 2 088
voe helevettiläinen ja vielä tuo rillipäinen nörtti shaker kädessä kruunaa kaiken :lol2:

Tuo Foobarin shoppi on loistava. :lol2:

Pistäkääs joku Touu:n naama sen string-eemelin kroppaan (vai mikä sen nimi ikinä olikaan).

Back
Ylös Bottom